בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 15 שנים. יום שלישי, 11 באוקטובר 2011 בשעה 14:42

היום הבנתי שיש דברים לא הכי תקינים במצב הגופני שלי... כן, כן, אני נראת מעולה, אבל לא על זה אני מדברת.
בדרך כלל שיש איזשהו עומס על מישהו הוא יכול להגיד שהוא מרגיש את זה בין הכתפיים נכון? גם אנשים שמתאמנים באופן קבוע ופתאום בגלל סיבה כזאת או אחרת גם סובלים מכאבי שרירים קלים יותר או פחות והם בדרך כלל אומרים שגם להם כואב בין הכתפיים...
למה כואב לי בין הכתפיים רק כשזה מחוסר שדינה וכל סיבה אחרת שאמורה להשפיע על "בין הכתפיים" משפיעה אצלי במקומות אחרים? כמו בין הצלעות?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י