צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום ראשון, 22 בפברואר 2009 בשעה 19:39

פשוט זונה!
אין בעיה מתוקה שלי, אני יודעת לשחק את המשחקים האלה עוד מלפני שידעתי מה יש מחוץ לרחם של אמא שלי.
על המשפחה שלי לא מאיימים, זה בטוח!
את עוד לא הכרת אותי מספיק חמודונת, כמה שאת תמימה, אוי כמה שאת תמימה.
אני היצור הכי עדין ו"שברירי", הכי מנומס ומתוק - כן. עד לנקודות האלה.
על המשפחה שלי לא מאיימים, זה בטוח!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י