צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

תמיכה

אי אפשר להחזיק את העולם לבד
לפני 17 שנים. יום שני, 23 בפברואר 2009 בשעה 14:20

פשוט עייפה כבר.

רק רוצה לישון ושבזמן הזה כל האיכסה תעבור לי מעל לראש ולא תיגע בי בכלל.
הצביעות האנושית גורמת לי לבחילה!
אתמול כמעט והקאתי מזה... היום באמת והקאתי מזה....

די די די כבר!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י