לפני 16 שנים. יום שני, 27 בספטמבר 2010 בשעה 11:35
ברור שיום לפני הטיסה אני אפול!
ולא סתם.
אני אפול, ואתגלגל כמה מטרים טובים לאורך המדרחוב, אפצע את עצמי ביד, ואסבול שעות אחרי זה מכאבים בכתף, בגב, בברך וגולת הכותרת (ואיך לא) הפינקי!!!
וזאת יקיריי, הסיבה שלא הולכים עם נעליים שטוחות!!!

