בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יופי, מיסי...

לפני 14 שנים. 1 בפברואר 2010 בשעה 18:59

בהתחלה, כשהגעתי לפה, הייתה לי את כל החבילה - מינוס השליטה. הייתי בקשר רציני עם בחור שאהבתי ואהב אותי, אבל השליטה הייתה ממנו והלאה, וככל שעבר הזמן זה נעשה יותר ויותר גדול מבחינתי עד שבסופו של דבר נפרדנו, לא בגלל זה אבל זה תרם מאוד לשחיקה הכללית של הקשר.

ואז, חיפשתי כל כך את השליטה, שהחשיבות של שאר החבילה הצטמצם. אמנם לא נפגשתי, או אפילו המשכתי לדבר, עם אף בחור פה שלא היה נראה לי פחות או יותר אינטילגנטי, ומאוד היה אכפת לי מאופי - אבל הרי כשקריטריון החיפוש הראשון הוא על פי הסקס, "שאר החבילה" היא בגדר הפתעה... והמקום הזה גרם לי להרגיש כל כך טוב עם עצמי לפעמים, אבל רוב הזמן גרם לי לרצות להקיא מעצמי.

ועכשיו מצאתי את כל החבילה. בדמות של ידיד טוב שהיה כבר הרבה זמן, עד שהתפתח ביננו קשר. אנחנו כבר יותר מחודש ביחד, ובהתחלה לרגע לא העזתי לדמיין שהוא יהיה שולט - הנחתי שבכך שאני יוצאת עם מישהו מה"עולם האמיתי" אני מוותרת על התשוקות האלה, שמבחינתי קשורות חזק לאתר החשוך הזה. אבל טעיתי. ומעבר לכל האיכויות שלו, שמבחינתי היה שווה להתפשר על הרצון להישלט עבורן - מעבר לכל זה הוא גם שולט. בהתחלה חשבתי שהוא סתם עושה את זה בגלל שהוא קלט את הרמיזות ה(מאוד לא) דקות שלי, אבל אז ישבנו ודיברנו על זה וגיליתי שהוא באמת אוהב את כל זה. אולי לא בקיצוניות שלי, אבל התמצית, הבסיס, המשיכה לזה שם.

ואני פשוט מרגישה כאילו מצאתי את האוצר האבוד שחיפשתי כל כך הרבה זמן.

שקט פנימי​(שולט) - מתוקה. כלכך שמח בשבילך :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י