אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 3 שנים. 23 באפריל 2021 בשעה 9:48

אחת התכונות הכי פחות מוערכות בבדסמ היא האפשרות להתמסר לתחושות שבדרך כלל היינו דוחקים מעלינו (או מדחיקים). למשל, השפלה. למשל, שנאה. שנאה היא רגש מעניין. כל החיים שלנו מלמדים אותנו להלחם בשנאה שלנו, להצניע אותה. בוודאי ובוודאי שאין מקום לשנאה בין שני אנשים אוהבים. ועם זאת, אנחנו יצורים שונאים. השנאה טבועה בנו מילדות, היא אולי, כיוון שהיא תמונת המראה, המצב הכיראלי של אהבה, מה שמאפשר לנו לחוש אהבה. וכולנו יודעים: למרות שאסור לשנוא את מי שאנחנו אוהבים, אנחנו מרגישים שנאה, שנאה יוקדת, רק לפעמים, כלפי הורים ואהובים וחברים. לפעמים השנאה נובעת מרגע של קנאה, מעלבון שלא הגיע לנו, אבל לעיתים קרובות השנאה פשוט שם, מפעפעת כמו באר שעלתה על גדותיה, פשוט מכיוון שלא שנאנו מזה זמן.

אני הכי אוהב לשמוע "אני שונאת אותך" ולדעת שזה נאמר בכנות. גם לראות מבטי שנאה יוקדים כאלו משמח אותי. אני מרגיש כאילו ניתן פורקן למשהו ועכשיו אפשר לאהוב יותר בחופשיות. אני אוהב יותר אחרי ששונאים אותי.

בתור דום מדופלם, קשוח ומסוקס, אני פחות מנוסה בלשנוא אחרות. אפשר להגיד שאפשר לשנוא בחופשיות גם כשאתה למעלה, אבל זאת אמירה מטופשת כי זה לא נכון. אתה יותר מדי אחראי לשלמותה של הגיברת שלך מכדי לתת פורקן ליצר הזה שרוצה לפוצץ לה את הצורה מכאן ועד יום שישי. אתה יכול רק לתת פורקן מעודן, מפולטר, של השנאה שלך. אתה יכול לפוצץ לה את הצורה רק קצת, רק במידה הנכונה. והשנאה היא רגש שורף, שרוצה לפוצץ הכל. היא שמורה למי שהסיטואציה והתפקידים מאפשרים לו למהול את השנאה שלו בחוסר אונים.

למשל, אני שונא אותך מעט עכשיו כי במקום לעשות דברים שאנשים נורמטיבים עושים, אני יושב כאן ומפנטז איך זה יהיה לעשות ביד לגבר אחר בזמן שאת צופה. זה שורף, אבל זה גם מאוד נעים. קצת כמו מים חמים בסיר.

בכוח המוח{Aion} - ״אני כל כך שונא אותך״, זה אחד המשפטים הכי מגרים שיכולים להגיד לי.

לפני 3 שנים
Grey / Green - נכון? :)
לפני 3 שנים
בכוח המוח{Aion} - באמת.
לפני 3 שנים
ivy​(נשלטת) - גם אני מעדנת והולכת על ״אני לא סובלת אותך״, כשברור לו שהתכוונתי לשונאת, אבל אין כמו עידון.
לפני 3 שנים
Miss Hide - איך לפוצץ (רק קצת) את הצורה זו סובלימציה?
אם כבר, להגיד ״אני שונאת אותך״ זו סובלימציה של הרצון לפוצץ לך את הצורה.
לא להיפך :)

אולי בגלל זה הכי נוח ומספק להתחלף, ליהנות מכל העולמות ולעטוף את כל הצרכים.
לפני 3 שנים
בכוח המוח{Aion} - נראה לי שזה משום שלמי שלמטה מותר הרבה יותר ממי שלמעלה. בכל מקרה, אפשר להגיע לתחושות עזות, ולתת להן ביטוי ממש כמעט בלי סובלימציה.
לפני 3 שנים
Miss Hide - שזה פרדוקס נהדר, כשחושבים על זה ;)

וכן, אני יכולה להבין איך ״מתפרקים״ למטה, אבל אי אפשר להתעלם גם מזה שה״למעלה״ בתורו גם מפרק משהו. לרוב, אלים. מה ששוב מעורר את השאלה מי פה שולט (בעיקר בעצמו).

בקיצור, לופים מחשבתיים :)
לפני 3 שנים
בכוח המוח{Aion} - בגלל זה מתחלפים הם הבלונדיניות של הבדס״ם (:
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י