אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני שנתיים. 6 באוקטובר 2021 בשעה 15:51

הפורומים מלאים בפוסטים של גברים חדשים וישנים שלכולם תלונה אחת: ממש קשה להם למצוא פרטנרית לבדסמ מזדמן. התשובות לפוסטים האלו עוקצניות, קצת נודניקיות על פי רוב: ההצעה שלך מעליבה, תוכיח שאתה, ובכן מישהו לזוגיות, ותמצא את מה שאתה מחפש. אבל אני תוהה לעצמי: למה באמת כל כך קשה באתר כמו הכלוב -- שבסקאלת הטינופת המינית נמצא פחות בצד של JDate ויותר בצד של גריינדר -- למצוא סתם זיון לערב?

תשובה אפשרית אחת היא שזה לא קשה. הכלוב מלא באנשים נוטפי חרמנות בריאה++ (נדון בהאם בדסמ זה בריא בהזדמנות אחרת) ומי שכותב את הפוסטים האלו הוא אחד משניים: לוזר או מניפולטור. זאת כנראה הגישה שרווחת בקרב רוב המגיבים לפוסטים האלו.

תשובה אחרת, מדכאת אבל קשה להוכחה, היא שהיחס בין נשים לגברים בכלוב הגיע לנקודת שבר שתוצאותיה עוד יסתברו בהמשך. במצב הזה הכלוב חדל לשמש כפלטפורמת היכרות, מלבד לאחוזונים העליונים, כאלו שיהיה להם קל מאוד למצוא את מה שהם מחפשים בכל פלטפורמה. זאת הגישה הרווחת בקרב חלק מהמגיבים, במיוחד כאלו שנמצאים על הקשת האינסלית.

תשובה אפשרית אחרת היא שסצינת הבדסמ המזדמן עברה מהכלוב לפלטפורמות אחרות, מפייסבוק ועד טינדר, וכאן נשארו רק משתמשות שמחפשות זוגיות ומשתמשות שמחפשות קהילתיות. זה ההסבר שעושה לי שכל: הכלוב והמערכות שלו מתאימים לשנות האלפיים המוקדמות ויש בחוץ אופציות נוחות ומעודכנות יותר. האופציה הזו והאופציה שלפניה לא סותרות, ואולי אפילו מסבירות, זו את זו.

תשובה אחרונה, ובלתי סבירה, היא שאחוז הנשים שמעוניינות בבדסמ לא מחייב עם פרטנרים אקראיים נמוך מאחוז הגברים שמעוניינים בזה. נדמה לי שב-2021 או מה שלא תהיה השנה כרגע לא צריך להסביר למה גם נשים חרמניות ומעוניינות בהרפתקאות.

מעניינת אותי דעתם המבוססת והבלתי מבוססת.

(נצל"ש: אני דווקא מעוניין בזוגיות מפרה וארוכת טווח עם אישה חזקה שתשמור עלי מפני הג'וקים ותעזור לי להתקין מדפים. מחיר בפרטי).

Shish​(שולטת) - Have I told you lately?
לפני שנתיים
Grey / Green - ממש לא!
לפני שנתיים
Shish​(שולטת) - כשאתה צודק, אתה צודק.
אז אומרת עכשיו, ולתמיד.
לב :)
לפני שנתיים
ivy​(נשלטת) - ברוב הפעמים הבעיה פשוט טמונה בניסוח של הכותב/ת. מאמינה שללא מעט אין בעיה עם סקסמ מזדמן (סשן מזדמן בעיני לא תופס), אבל הניסוחים הכאילו עושים טובה האלה לא יביאו להם כלום, כי אנשים רוצים להרגיש מיוחדים גם אם זה רק זיון
לפני שנתיים
Grey / Green - נקודה מעולה
לפני שנתיים
hrgiger - אני ממש מסכימה עם זה. זה לא מה שהם מחפשים, זה איך. גם איך הם פונים וגם איך הם מתנהלים במרחב עצמו (טיפ: לנכוח רק כדי להתלונן לא סקסי).
בתור אחת שבעבר עשתה המון בדס"מ מזדמן אני יכולה להעיד שהרוב היה משיחה בצ'אט, לאו דווקא מכאלה שפעילים.ות בלוגים ופורום.
אני אוהבת מזדמן (היום פחות עושה, אבל ממש סבבה עם הקונספט), אבל גם אותו אעשה עם מי שיגרמו לי להרגיש רצויה בגללי ולא רצויה כי סקס.
לפני שנתיים
בכוח המוח{Aion} - תשובתי הבלתי מבוססת בעליל: נראה לי שנשים מחפשות גם כאן את הנסיך שלהם, וזה לא שונה מנסיכים אחרים, רק שהוא צריך גם לדעת לדפוק קצת סטירות, או להתמסר עד כלות. או גם וגם. זה שנשים זקוקות לבדסם, לא אומר שהן שרמוטות. זאת אומרת, זה כן אומר, אבל הן רוצות להיות שרמוטות רק של דאדי. ושל כל החברים שלו.
בעצם שכח את מה שאמרתי, סיבכתי גם את עצמי.
לפני שנתיים
Grey / Green - "דאדי"
לפני שנתיים
בכוח המוח{Aion} - קראת לי?
לפני שנתיים
Grey / Green - תפסיקי לחרמן.
לפני שנתיים
גל1973​(נשלט) - ?

האתר הזה נישא על גלי המוניטין שלו, משל היה עו"ד בן 80 שעדיין מופיע; מקבל את הכבוד, מקשיבים לו, גם אם הוא לא הכי בקיא בפסיקה או בתקנות מאז מלחמת יום הכיפורים.
לפני שנתיים
Chimaera - לגבר "רגיל" קשה למצוא הרבה סטוצים ובאופן עקבי, אם או בלי בדסמ, בכלוב או בכל מקום אחר....ריבוי סטוצים זה פריווילגיה של גברים שהכוח שלהם ברור ומוחצן... עשירים/מפורסמים/בעלי תפקידים בכירים.
גם נשים פריווילגיות בנושא הזה.
לפני שנתיים
Shish​(שולטת) - ברור, רק לצ'אד יש כזו פריוולגיה.
לפני שנתיים
Pink Princess​(נשלטת) - אני באופן אישי ממש מחפשת פרטנרים לשליטה…
נשלטים (וגם שולטים לאחרונה)

מה שכן, אני לא מעוניינת בקשר של לילה אחד ושם זה נגמר, כי מה עשינו בזה?
קשר של שליטה דורש כימיה טובה, והיכרות מעמיקה, להרגיש את הפרטנר שלך, לדעת מה הוא אוהב, מה הגבול, ואיך לגעת בו בדרך שיאהב, (ולהיפך, הוא גם לומד אותך)

אבל מצד שני אני גם לא מחפשת זוגיות או כל קשר מונוגמי….

ממש לא כולן מחפשות פה זוגיות ויש כאלו שמחפשים/ות BDSM , פשוט לפעמים הגישה של אנשים היא מאוד תוקפנית או נואשת שקשה להמשיך משם.

אין פה אשמים ואין מה להאשים אף אחד ובטח לא את האתר, צריך לשלוח הודעה וליצור כימיה מסויימת, עד שלא יעשו את זה, זה בחיים לא יזרום.
לפני שנתיים
DomMale4fem - בשמלה אפורה/ירוקה ושתי צמות, עמד ושאל: "למה?". טוב לעצור לפעמים את סיבוב הסחרחרה ולחשוב. הניחוש שלי: תיאוריית נדידת הפלטפורמות.
לפני שנתיים
ארגמןן​(אחרת) - יש המון המון סיבות שיכולות להסביר את זה. אבל השאלות האלה בפורום איך שאני רואה אותן הן לרוב תלונה במסווה של שאלה.. הן לא באמת שאלות פתוחות שמחכות לתשובה.
לפני שנתיים
ascertain​(שולט) - אני מציע תשובה אחרת (שחוזרת במהות על עמדת ארגמןן, אבל עם חידוד קל): זה לא נהיה יותר קשה. זה אותו מאמץ מסויים שהיה צריך להשקיע גם בעבר. רק שהמאמץ הזה נראה מוגזם בעיניהם של מיליניאלים - ולכן הם מתלוננים.
לפני שנתיים
גל1973​(נשלט) - יש הכל, מהכל, בפלטפורמות אחרות. אין את הרגשת הקהילתיות, ככל שיש הרגשה כזו, אבל בהחלט ניתן למצוא הכל, כמעט, הכל, גם בפלטפורמות אחרות.
לפני שנתיים
פייה{O} - אלוהים אדירות למההה כולם עם ה״עושה לי שכל״ הזה 🤯
בנוסף, לא חושבת שהכלוב מתיימר להיות אתר היכרויות לסטוצים. ברור שיש אפליקציות יעודיות הרבה יותר יעילות וטובות לצורך זה, ומי שבא עם ציפיות לא מותאמות נידון לאכזבה (ואז זיוני שכל מתבכיינים בפורומים).
לפני שנתיים
פרלין​(נשלטת){ש} - אני איתך! איך הביטוי המכוער הזה נכנס לחיינו?
לפני שנתיים
Grey / Green - ידעתי שתתלוננו.
לפני שנתיים
Shish​(שולטת) - זה בכלל אמור להיות "עושה הגיון"!
לפני שנתיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - גם אני תהיתי לעצמי את אותו הדבר.
לפני שנתיים
MRY​(נשלטת) - אולי מישהי גילתה שסטוצים בדסמים זה חרא והפיצה לכל החברות את השמועה. ואולי גברים מצפים לפגוש כאן בובות מין ושולטות נוטפות צרכים מיניים בגלל תפיסה פורנוגרפית מעוותת של בדסמ ומתאכזבים. לא קוראת פורומים אז בלתק
לפני שנתיים
Grey / Green - בתור מישהו שלא בקטע של סטוצים - רק מסקרנות אנתרופולוגית, כן? - אני לא מבין מה רע בפרטנרים מזדמנים. זה נחמד, פוגשים אנשים חדשים, מה רע?
לפני שנתיים
MRY​(נשלטת) - מחלות מין ולב
לפני שנתיים
Grey / Green - אין קונדום ללב, זה נכון.
לפני שנתיים
Netrunner​(נשלט) - חחחח שולטות נוטפות צרכים מיניים בגלל תפיסה פורנוגרפית, בדיחה טובה 😄, שם זה המקום האחרון שתמצאי שולטות כאלו
לפני שנתיים
QT - לדעתי לחפש בדסמ מזדמן זה כמו לקפוץ ראש למים רדודים, אתה צריך לקחת בחשבון מראש שלא יהיה שם הרבה עומק ושתגמור עם כאב ראש מפלח במקרה הטוב או במיון במקרה הפחות טוב.

נשל"ט: עם המדפים אין בעיה. הג'וקים זה כבר עניין אחר...
אולי נביא נשלט מזדמן בשביל זה.
לפני שנתיים
Grey / Green - עבד חרקים.
לפני שנתיים
QT - בכל נמל.
לפני שנתיים
Grey / Green - ושידע גם להתקין מדפים.
לפני שנתיים
QT - תלמד נשלט להתקין מדף, יהיה לך מדף.
תלמד נשלט להיות מדף, יהיה לך מדף.
לפני שנתיים
פרלין​(נשלטת){ש} - 🤣🤣🤣
לפני שנתיים
cai - ׳הקשת האינסלית׳ :)

לדעתי אותו סוג של אנשים מתלונן בכל מקום. לטינדר פשוט אין פורום בו מדברים על זה, השרשורים הארוכים על איך האלגוריתם דופק אותם הם ברדיט.

כולם הרי מסכימים שדייטינג זה נורא, שאונליין דייטינג זה נורא עוד יותר, ושהסיכוי למצוא סקס מזדמן איכותי עם מישהו חדש בדיוק כשבא לך שואף לאפס. זה למה שומרים על הרבה קשרים קלילים על אש קטנה. אמצ׳ורז.
לפני שנתיים
Bent - מנסה לחשוב איך לענות ולא לצאת מתנשא

לא הצלחתי

בסופו של דבר, המתלוננים מחפשים ליטרת בשר ולא קשר, ואילו שמחפשים קשר או יודעים לתת הקשר, זוכים בלי מאמץ בליטרת הבשר.

לפני שנתיים
Shish​(שולטת) - הכל נכון חוץ מ'בלי מאמץ' :)
לפני שנתיים
Bent - בלי מאמץ, בהקשר :)

המון מאמץ בקשרים, וא זלפתוח אותם, ולתת גוד טיים, וחוויה בלתי נשכחת, ולהיות נחמד בתהליך בכלל :)
לפני שנתיים
Miss Hide - והנשים לא מתלוננות?
הייתי מהמרת שמספר התשובות האפשריות הן כמספר האנשים - זה לא תמיד ככה?
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י