שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 16 שנים. 31 בינואר 2008 בשעה 10:33

הו, העולם סחרחר עלי. על הבירה של אתמול, בעת יושבנו על קצה הבר ובוהנו בבחורות שבן שיחי רצה לקחת איתו, ולגדל, ולחבק, ולהאכיל, ולקרוא להן ג'ורג' -- על הבירה של אתמול היה כתוב באותיות של דיוויד 16, "זהירות! בירה חזקה!"
אבל לא שעיתי, וכעת כואב לי הראש וגם להרים את יד שמאל זה לא כזה תענוג. אז היא נחה על השולחן ויד ימין עושה את כל מלאכת ההקלדה. זאת בירה שנותנים לה להבשיל איזה שנה, ואז יש בה 14% אלכוהול. היא גם מתוקה מאוד, בכלל, בירה של כוסיות. כי איזה כוסית משתכרת ממשהו שמקביל לשתי כוסות יין. או שהייתה עוד שתייה, אבל היא הוזמנה אחרי שאיבדתי את הזיכרון שלי לטווח קצר?
אני רוצה לראות מה קורה למוח שלי בכל מיני מצבים, לחלק הלשוני שלו: אם אני ממשיך להיות רהוט כשאני שיכור, אם אני מצליח לשמוע את המשפט שאני כותב גם כשהראש שלי מרגיש כאילו שמו את ירושלים בפנימו. לאחרונה גיליתי שהיכולת הלשונית שלי אובדת כשקורים כמה דברים בתוך הראש שלי -- דברים שלא ידעתי לשים להם שם, אבל מומחים שפגשתי לאחרונה קוראים להם "הפרעות קשב" (גם אם הסיינטולוגים לא מסכימים). אבל כשאני עירני, כשאני מרוכז, אבל האלכוהול זורם לי דרך הורידים (או משאיר שאריות מטונפות של עצמו במוח שלי לילה אחר כך), אני חזק, אני פועל, אני מסוגל לכתוב. זה משמח אותי במידות שקשה לכם לתאר. כמו שהבחורה ההיא בקצה הבר בטח הייתה משמחת את רעי לדרינקינג.

מוש​(נשלט){k} - או, בעיה מוכרת.
אני מצאתי את עצמי מסובב לגמרי מבירה בלגית אחת. אגב, גם לבירה הזו היה טעם של משקה כוסיות ואיזה 10% אלכוהול. התיאוריה שלי אומרת שאין קפה חזק, יש אנשים חלשים. אני מתאר לעצמי שאפשר ליישם את החוק הזה גם על אלכוהול. (או שפשוט הבלגים דוחפים סמים לבירות שלהם...)
לפני 16 שנים
Grey / Green - הבלגים האלו דוחפים משהו לבירה שלהם, ללא ספק.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י