סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 13 שנים. 12 באוגוסט 2010 בשעה 15:19

1. סחים, הם בכל מקום. אפילו בכלוב.

2. סחים, הם חושבים שהסיפור שלך פשוט מעורר צמרמורת. וואו, כמה שהוא היה מרגש! בבקשה תמשיך לכתוב!

3. סחים, הם חושבים שהסיפור שלך היה פשוט מגעיל. אייייכס! איך את יכולה לכתוב ככה? את ודאי שונאת!! נשים. סחים לא מבינים למה, אם זאת פנטזיה, לא רשמת למעלה שזאת פנטזיה. אם זאת סאטירה, הסחים תוהים אם הם צריכים לצחוק עכשיו. הסחים, מה שכתבת מטריד ומזעזע אותם והם רוצים לדעת: האם לדעתך בפנטזיה הכל מותר? האם גילוי עריות זה בסדר, רק כי זאת פנטזיה? מה עם אונס ברוטלי ורצח?

4. סחים, יודעים כמה חשוב זה להיות SSC. הם גם יודעים נגד מה הם: הם נגד דם, מחטים, פיליות למיניהן, ונזק בלתי הפיך. סחים יודעים מה חשוב בבדסמ: מילת הביטחון.

5. סחים, חשוב להם להסביר לך שבכלוב, כמו בחיים האמיתיים, יש אנשים מכל הסוגים. מה שחשוב -- זה לברור את המוץ מהתבן.

6. סחים, הם מכל העולמות: הם ילדה-אישה, הם שורט ומחבק, הם שמנה ויפה עם תמונה של פיה מצוירת בפרופיל, הם שולט המאמין ברווחתה של השפחה, הם אישה עצמאית וחזקה ששונאת קמצנים, הם מאמינים מאוד במנטלי ומבקשים ששמנות לא יפנו אליהם, הם מסבירה בפעם האלף ששקרנים, נשואים וסמרטוטים לא!!! יפנו אליהן.



7. סחים כתבו לך הודעה שבה הם מודיעים לך שהם בדיוק שמו אותך ברשימת ההתעלמות.

8. סחים, יש להם השקפות על עולם השליטה. זהו עולם מופלא, לדידם, של יצרים ותחושות, תחושות ויצרים, אי של שפיות בתוך ים של כאוס.

9. סחים, הם מעוניינים לדעת מה הביא אותך אלינו לכלוב.

10. סחים, חשוב להם להביא לידיעתך כמה מהסכנות החמורות בעולם הבדסמ. סחים בדיוק גלשו להנאתם באתר רפואי אמריקאי ומצאו סטטיסטיקות מאוד מעניינות לגבי אחוז המתים ממשחקי חניקות בשנים 1966-1994 בטקסס. סחים תוהים אם יכול להגרם נזק נפשי בלתי הפיך לשפחה בעקבות סשן. סחים רוצים לדעת אם הבדסמ מדכא שאיפה לסקס רגיל.

11. סחות, יש להן תמונה של הנעליים שלהן באלבום. סחים, יש להם תמונה מ-kink.com בפרופיל. סחות, הן כתבו שיר המספר על העולם המדהים של ההתמסרות והן מחכות שתכתבי בתגובה שהשיר עשה לך צמרמורת. סחים, הם מעוניינים להתנצל בפומבי בפני מלכתם על כך שהם התחצפו אתמול בערב.

12. הסחים הבינו את העניין והם מודים לכולם, אבל הם כבר לא פה והם כבר לא בקטע. אפשר להשאיר הודעות בבלוג. הסחים בשביתה. תודה.

http://sachim.tumblr.com
Bent - סחה?
לפני 13 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אין בלוג דוחה יותר מהבלוג של ה"סחים". או שפשוט הזדקנתי והתנשאות כבר לא עושה לי את זה.

את הבלוג שלך, מאידך, אני אוהבת מאוד. בעיקר כשיש בו פורנו.
לפני 13 שנים
Grey / Green - איזו מין סחה את. זה לא בלוג, זה טאמבלר.

איך נשמע לך פורנו תוך פחות מ-24 שעות?
לפני 13 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - כמו חלום שמתגשם.

(מה זה טאמבלר? אני לגמרי סחה. זה ידוע.)
לפני 13 שנים
Grey / Green - קיבלת!
לפני 13 שנים
Askew​(אחרת) - סחים יודעים מה זה טאמבלר.
לפני 13 שנים
קובלט - וייי... עשית לי צמרמורת! מרגש
לפני 13 שנים
מרצדת - כבר נחשפתי לכמה וכמה דיוני סחי, ומבלי לבדוק עדיין במה מדובר, אני לא מצליחה לראות מה אנשים מפיקים מהאבחנה החברתית הזאת. מכל מה שראיתי בנידון זה נראה לי בזבוז זמן משווע.
לפני 13 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - רק ישראלים מסוגלים לקחת מילה שבשימושה המקורי נועדה לציין את ההפך מסטלה, ולהפוך אותה לכינוי מנמיך.

כל מה שכתבת נכון. עם זאת, יש משהו בדברי מרצדת.
ואני ראיתי בזה הד להבעות עצב שלך בעבר, על כך שהרבה דברים יש פה, רק לא בדס"מ, או לפחות לא עניין של ממש בו.
לפני 13 שנים
Grey / Green - לגבי "רק ישראלים מסוגלים..." זה כמובן לא נכון. סחים שואב הרבה השראה מבלוג אמריקאי ותיק בשם Stuff White People Like:

http://stuffwhitepeoplelike.com/
לפני 13 שנים
שולה פנינים - מה אתה סח?
לפני 13 שנים
L-I-R​(מתחלפת) - לצחוק עכשיו ?
לפני 13 שנים
שוסי - אפורי,גם קומוניזם היה אידיאל נפלא שיושם לא נכון.
הקצנה היא לגיטימית רק לשם ההומור.
לפני 13 שנים
Grey / Green - קומוניזם הוא אידאל נפלא? אה, הבנתי מה עשית שם. אבל טעית בציטוט, מיין ליבשן: קומוניזם הוא אידאל נפלא - חבל רק שניתן ליישמו.
לפני 11 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - שנתיים אחרי שנכתב, הפוסט הזה עדיין נוגע לליבי. כי הוא מקיף, מסביב, כי קשה לנסח את לב העניין, את החמקמקות הזאת - משמעות. אני קוראת את זה וחושבת - יש מישהו שמבין. אולי יש מישהו שמבין. אולי אי שם יש הרבה אנשים שמבינים.
לפני 11 שנים
Grey / Green - איזה יופי שהזכרת לי אותו, בדיוק מישהי החליטה לעשות חיקוי של סעיף 3 במגזין. אם כן, זה רשמי: כבר אמרתי הכל ב-2006-2010 ואמרתי את זה יותר טוב משהייתי אומר היום. אני יכול לפרוש.
לפני 11 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אל תשחק אותה.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י