סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 8 שנים. 30 בספטמבר 2015 בשעה 16:04

איזו תקופה זאת, זאת השאלה.

*

כבר כמה זמן שהגוף שלי מרוקן מכל תשוקה לגוף אחר. לגוף נשי, זאת אומרת. גוף של פרה, לעומת זאת, אם חרכו אותו אבל לא יותר מדי, וזכרו להמליח -- זה בסדר. אבל אני מסתכל על נשים לבושות ברחוב, מעורטלות באינטרנט, על הגוף המתעורר לעיתים לצידי או המחליק לצידי בין השמיכות לפנות בוקר -- במקום שבו אמורה להתחולל סערה קטנה, מעוורת ומעוררת, יש מין כלום אדיש שהוא כל כך אדיש, שהוא לא כלום. הוא משהו. בתקופה המקבילה חשתי התעוררות חושים כזאת שכמעט התעוורתי. אם זו אכן התקופה המקבילה. ייתכן שהתקופה הזאת היא משהו אחר ממה שנראה לי. אולי משהו חסר תקדים. אולי סתם הדקות האחרונות לפני המוות.

*

הלכתי לאלבום ההוא של ההוא שמצלם וחפרתי שם. חיפשתי תמונות של ההיא, שהסערה שהיא הציתה בתוכי הייתה כל כך צונאמית עד שבגללה עשיתי דברים שהשתיקה באמת יפה להם, שעד היום אני מרגיש את עקבותיה בתוך הבטן, ושאני כמעט בטוח שהיא, אין לה מושג שהיא השפיעה סערה כזאת בתוכי, כך שאני יכול לשאת את העקבות האלו צפונים היטב בתוך בטני, כמשהו נדיר באופן שאין לו שיעור -- סוד שהוא באמת רק שלי -- חפרתי וחפרתי באלבום הזה, אבל לתמונות האלו לא הגעתי, כי שאר הגופות העירומים האלו, והאדישות המכעיסה בתוכי, ייאשו אותי יותר מדי.

*

איזו מין תקופה זאת? הרמז היחיד שיש לי הוא שממש לא איכפת לי להגיד כל מה שבא לי. נדמה לי שנזהרתי מאוד, שמאוד השתדלתי לא להגיד שום דבר שאולי יישמע כאילו, או יתפרש כמו, והנה, כתוצאה מכך, כמו שאומרים, נדמתי.

*

*

אין לי מסקנות, וחמור מכך -- עכשיו אני רעב לאיזה סטייק.

hrgiger - ממש בימים אלו אני יוצאת ממשהו שנשמע ממש כמוך.
תאכל סטייק, לפעמים לא צריך לרדוף אחר רעב אחר.
לפני 8 שנים
Grey / Green - נדמה לי שיש לנו רגשות דומים לגבי הקיץ...
לפני 8 שנים
hrgiger - אל תקח אחריות על זה. זה הקיץ שמאנייק כלפינו.
לפני 8 שנים
Grey / Green - הוא התחיל, אבל בשלב הזה כבר לכולנו יש בוץ על הידיים.
לפני 8 שנים
hrgiger - ואפילו הבוץ מעפן. זה מזיעה, לא מגשם.
לפני 8 שנים
Bloody - לפעמים, עדיף סטייק.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י