בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 7 שנים. 9 בפברואר 2017 בשעה 23:49

הכל כאן מנוסח בלשון זכר כדי שאף אחד/ת/ם/ן/סעמק לא יחשוב שמדובר בו.

 

אני רוצה להעיר הערה שנראית לי בנאלית, אבל לך תדע.

בדסמ זה מסוכן.

אני לא מתכוון לזה שיש פרקטיקות בדסמיות מסויימות שצריך להזהר איתן כי הן מסוכנות. הכל מסוכן. גם דברים שנראים לנו כל כך קטנים שאנחנו עושים אותם אפילו בלי לחשוב. חניקות, סטייה כל כך שגורה שתכניות טלוויזיה אמריקאיות מרשות לעצמן להתייחס אליהן כמו שהן מתייחסות לשוטים ואזיקים, עשויות להפוך לקטלניות בווריאציות קטנות להחריד. ומהר. אפשר ללמוד לחנוק נכון. אי אפשר להמנע מהסיכון. ואם כבר הזכרתי שוטים ואזיקים, צא ולמד מה אפשר לעשות לבנאדם במכה אומללה אחת לכבד. או כמה קל לאבד יד אם קושרים לא נכון. אלו סיכונים פיזיים. אבל לכל מעשה בדסמי יש את הסיכוי להיות חווייה מצלקת גם אם הגוף לא נפגע. גם מין זה מסוכן. גם אהבה.

אבל זאת לא סיבה לא לעשות בדסמ.

בדסמ זה מסוכן. עם הסכנה הזאת אפשר לעשות כל מיני דברים: כמו על הכביש, אפשר להתעלם מהסכנה ולהניח שלך זה פשוט לא יקרה. גם אם אתה אידיוט רוב הסיכויים שלך זה באמת לא יקרה. אפשר גם לוותר וללכת, מה שקורה לרוב אחרי שטמנת את הראש בחול ונכווית. ואפשר גם לצלוע מפגיעה לפגיעה, שונא את הסטייה שלך כי היא לא מניחה לך, שונא את האנשים שאיתך כי הם פוגעים בך, אף פעם לא שלו ואף פעם לא מאושר.

אבל אופציה אחרת -- זאת ההערה שנראית לי בנאלית אבל לך תדע -- היא לכבד את הסיכון.

לכבד. כשאתה טירון ונותנים לך נשק מלמדים אותך לכבד אותו: מלמדים אותך להתייחס אליו תמיד כאילו הוא טעון. מלמדים אותך שאם שכחת אותו, רק לרגע, אתה הולך לטעום צ'ולנט צה"לי בשבת. אבל השיעור הזה לא תמיד נשאר בראש. אנחנו שוכחים לכבד דברים מסוכנים (והדוגמאות פה ברורות, אני אפילו לא אפרט). בדסמ הוא דבר מסוכן והוא דורש מאיתנו לימוד מעמיק וזהירות: אם אנחנו שולטים, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו עושים. ולמרות שאנחנו צריכים לדעת מה אנחנו עושים לפני שאנחנו עושים, אנחנו גם צריכים ללמוד מהטעויות שלנו. אנחנו צריכים לרצות להשתפר. ואם אנחנו נשלטים, אנחנו צריכים להזהר בבחירת השולטים שלנו, ואנחנו צריכים ללמוד להזהר בחופש הפעולה שאנחנו מתירים להם, ולמרות שעדיף לא לטעות בבחירות האלו, צריך גם לדעת ללמוד מטעויות ולא לחזור עליהן. לא קל לבחור את השולט הנכון, במיוחד כשאתה לא מנוסה. אבל הנה כלל אצבע טוב: חפש בנאדם שמכבד אותך. ככה תגדיל את הסיכוי שהשולט שלך מכבד גם את מה שהוא עושה.

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - פוסט מאוד מאוד חשוב, נכון והכרחי.

תודה לך.
לפני 7 שנים
פועה​(נשלטת) - כפיים :)
מה שאני כבר אומרת שנים
מה שאני אומרת על חמישים גוונים
אנשים חושבים שאין בעיה להשתמש בשוט ומדובר בבובה מולם ולא בן אדם עם איברים פנימנים ונשמה
לפני 7 שנים
זאתי - הזכרת לי את התקופה שבה למדתי נהיגה... אחד הדברים שנחקקו לי זה: "תכבדי את ההגה!"
משפט כלכך נכון...
כתבת נכון. תודה!
לפני 7 שנים
זיקית - יפה מאוד! אבל הערה. גם כשאנחנו נשלטים כדאי שנדע מה אנחנו עושים ומה עושים לנו. כי בסופו של דבר, גם הנשלט/ת הכי אקסטרים ועמוק, צריכ/ה לקחת אחריות על עצמו/ה.
לפני 7 שנים
Grey / Green - נכון.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י