בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגשמת החלום

המסע של חיינו התחיל עכשיו.
חוויות ומחשבות מתוך מסע חיינו.
בתאבון
לפני 16 שנים. יום שני, 8 בנובמבר 2010 בשעה 18:25

צריכה מסג' רציני כי
השכמות תפוסות לי רצח.

כך פתאום בלי סימנים מקדימים
וחייבת לשחרר אותם.

לא יכולה לחכות עד אמצע סוף
שבוע הבא כשאהיה באילת.

נו טוב מחר צריכה לטפל בכמה
דברים נטפל גם בזה.

אלא אם מחר אארגן לי איזה סשן
שיהיו בו הצלפות על השכמות.

כן כן זה עובד,לא לצחוק אומרת
את זה מניסיון :-)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י