שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת החלום

המסע של חיינו התחיל עכשיו.
חוויות ומחשבות מתוך מסע חיינו.
בתאבון
לפני 11 שנים. 6 ביוני 2012 בשעה 17:45

1. כי זה מאפשר להתחיל את היום עם חיוך
דמיינו שאתם מגיעים ליום חדש של מטלות ולחץ כשחיוך נסוך על פניכם ובראשכם רצות תמונות מתוך האקשן שהיה לכם בבוקר. תאמינו לנו שאנשים ישימו לב למצב הרוח הרגוע והשמח שלכם, וייתכן שאף יתנהגו אליכם אחרת.

2. כי לא צריך להתאמץ יותר מדי
אתם מוזמנים לנצל את זקפת הבוקר כדי לקצר את זמן המשחק המקדים - לפחות בשביל הגבר. לנשים - קחי את העניינים לידיים (אפשר גם תרתי משמע), או פשוט טפסי על הגבר שלך כשאת מוכנה. הטבע כבר הכין אותו בשבילך...

3. כי זה מחזק את הזוגיות
על פי מציג מגזין הבריאות לנשים Women's Health, מדענים אומרים כי אנשים שמתחילים את הבוקר בסקס, הם אנשים שמחים ובריאים יותר מאלה שלא. המגזין מצטט את דבריה של ד"ר דבי הרבניק (Debby Herbenick): "סקס בבוקר משחרר את ההורמון אוקסיטוצין היוצר הרגשה טובה של התאהבות ומחבר בין בני הזוג לאורך כל היום".

4. כי זה טוב לבריאות
המגזין מוסיף כי סקס בבוקר יכול לחזק את המערכת החיסונית לאורך כל היום, על ידי העלאת רמת ה-IgA - נוגדן שמגן מפני זיהומים.

5. כי זה גורם לך להיראות יפה יותר
כדאי לדעת שאורגזמה משחררת חומרים כימיים שמשפרים את מראה העור והשיער. אז אם את רוצה לדפוק הופעה לפני הישיבה, כדאי שתפתחי את הבוקר בסקס טוב.
רוב הסיכויים שלא תצליחי להוריד את החיוך מהשפתיים גם כשתגיעי למשרד


טיפים שימושיים לאוהבים

1. צחצחו שיניים לפני שאתם מתחילים - לא תמיד אנחנו מתעוררים עם הבל פה מתקתק ונעים בבוקר. כדי להגביר את החשק לנשק – ושינשקו אתכם חזרה – קפצו רגע למקלחת, העבירו צחצוח קל וחזרו למיטה. אין לכם כוח לקום? אין בעיה: החזיקו ליד המיטה מסטיקים בטעם חזק של מנטה לרענון הנשימה, או ספרי מיוחד. זה כבר יגרום לכם להרגיש סקסיים יותר.

2. עשו דוגי לעצלנים - תנוחת ה"דוגי לעצלנים", שבעצם מדמה את תנוחת הדוגי המסורתית רק שהיא נעשית בשכיבה על הצד, כפיות אם תרצו, כשהגבר מאחור, היא תנוחה מושלמת לשעות הבוקר. לא צריך לקום, לא צריך להיות עירניים לחלוטין, לא צריך לעשות פירואטים באוויר ולא צריך להתאמץ יותר מדי.

3. טוב לי אוראלי - שיקום הגבר שלא היה רוצה להתעורר תוך כדי שהוא מקבל פינוק מהאישה שאיתו, וגם עבור נשים זו דרך נעימה ומרגיעה להתעורר. הפתיעו האחד את השנייה עם מין אוראלי בבוקר (לא באותו היום). מה שבטוח הוא שעל השעון המעורר הזה לא תכעסו כל כך...

אש האהבה - כמו שנאמר : "הפנקס פתוח והיד רושמת" [את כל הרעיונות הטיפים].
אני בעד , כי באמת אין כמו סקס על הבוקר :-)
}}{{
לפני 11 שנים
האזוקים - שמחה שהועלתי קצת :-))
}{
לפני 11 שנים
Cafe​(שולט) - עד מתי תבוזבז זיקפת הבוקר ??

בוקר טוב :)
לפני 11 שנים
האזוקים - עד ששניים או לפחות אחד יקח יוזמה ויתחיל במעשה :-)
לפני 11 שנים
Cafe​(שולט) - טוב רשמתי לפני :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י