לפני 14 שנים. יום שישי, 7 בספטמבר 2012 בשעה 19:32
היינו אתמול, אזוקה ואני
בפסטיבל "מקודשת"
הרגיש כמו אהבה מקודשת
תגלית: יש חיים בירושלים בחצות.
אבל בתחליף כמו בתחליף. בשלוש וחצי לפנות בוקר זו עיר מתה.
וזה, זה כבר מהדרך חזרה
שבת שלום

