בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגשמת החלום

המסע של חיינו התחיל עכשיו.
חוויות ומחשבות מתוך מסע חיינו.
בתאבון
לפני 13 שנים. יום רביעי, 18 בספטמבר 2013 בשעה 11:13

כשהיא עטופה בניילון נצמד

הידיים והרגליים מקופלים נכון

והטוסיק.... אוחחחח הטוסיק

אני מתחיל לדמיין עוף קפוא

כמה קוביות קרח בתוך הניילון

והיא קפואה למהדרין

בעזרת שפתון ציירתי על הניילון לוגו של "תנובה"

כתבתי "כשר" ו"גודל מדיום"

היא מוכנה!!!!!!!

 

יש אצלינו ארוחת חג הערב

רעיון לתבלינים? למתכון מנצח?

 

אנחנו רוצים כמובן ששלומית תהנה הלילה :-)

 

חג שמייח!!!!!!!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י