לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד חוזר הניגון

לפני 9 שנים. 24 בפברואר 2015 בשעה 14:13

בתוך כל הקהל שיוצא אני תופסת את ישבנך בתוך כף ידי ומרגישה איך אתה דוחף אותו עוד לכיווני מתמסר לחפינה עם פנים סמוקות. אני משתעשעת קלות בשתי הפלחים האלה ששייכים לי בזמן שאנחנו מנסים לפלס את דרכנו ביציאה.

אוויר.
יצאנו מתוך כל עדר האנשים.
אני מרפה את ידי מישבנך וממשיכה ללכת לצידך , מדמיינת כמה כייף היה להפיל אותך עכשיו על ארבע לרגליי ולגרור אותך עם הרצועה בקצב ההליכה שלי.

"הייתה הופעה כל כך טובה , אין דבר שממלא אותי יותר באנרגיות מזה"

אתה מחייך אליי.
"מה זה הפרצוף הזה עכשיו?" אני שואלת
"כייף לי , תודה שלקחת אותי הערב איתך גבירתי"
"יופי , שתוק"

אני נכנסת במהירות לסמטה הצדדית שלידינו מפשילה את החוטיני מעל גופי ודוחפת לך אותו אל פיך.
"עכשיו אני יכולה להיות בטוחה שבאמת תשתוק"
אתה ממלמל איזה צליל , אני מנחשת שהכוונה הייתה כן , את צודקת או שסתם ניסית לסדר אותו.

"עכשיו אני יכולה לדבר , עכשיו לא תפריע לי עם שטויות ותקטע לי את חוט המחשבה ... "

"איפה הייתי? , אה כן , הופעה טובה מטעינה אותי בצורה כל כך טובה , שתדע שמאוד רציתי שתהיה השטיח האישי שלי בהופעה , אבל בגלל שהצלחת לתפוס לי את המקלות שנזרקו אני שמחה שלא הכרחתי אותך לעשות זאת. בזכותך יש לנו משחק חדש הערב."

אתה בטח תוהה עכשיו , לאן גלגלי הדימיון שלי מכוונים עכשיו , מה כבר יקרה לך עם מקלות תיפוף , אתה מכיר את השולטת שלך ואתה יודע שיש סיכוי שעוד במהלך הערב תתחרט שהתאמצת לקפוץ גבוה כל כך כדי לתפוס בשבילה אותם.


"הסולן הזה ללא ספק גרם לי להתחרמן , מרגיש את זה?"
ואתה מהנהן אליי למעלה ולמטה
"טעים לך?"
מהנהן שוב
"אני רואה שגם לך עומד יפה , רוצה שאני אבדוק אופציה לסדר לך אותו?"
מהר אתה מהנהן בשלילה , אמנם זו רק פנטזיה אבל אין לדעת מה יקרה אם תיתן לי אישור.

אנחנו מגיעים אל החניון , אתה משחרר את הנעילה של הרכב , פותח לי את הדלת וממתין שאכנס.
"הג'יפ שלך מאוד גבוה לי , תצטרך לעזור לי , תשכב על הרצפה עם הפנים בתוך האספלט ותשמש לי כמדרגה"
עוברות 3 שניות של מבטים עד שאתה מבין שלא תתחמק מזה ועדיף שתעשה זאת כמה שיותר מהר לפני שאנשים יעברו כאן.
אני מתיישבת במושב אחרי כמה שניות אתה מצטרף במושב של הנהג , הפנים מאובקות , אני מוציאה את החוטיני שהספיק להתמלא בכל הרוק שלך ובעזרתו דואגת לנקות לך את הפנים , לא מפספסת שום חלק וסוחטת את הרטיבות עד סופה. "עכשיו תנקה שוב" ודוחפת לך אותו חזרה לפה.

אני שמה את הדיסק במערכת , מגבירה את הווליום , מתופפת עם הידיים על הזין שלך בקצב , לא מתאפקת ומעבירה בין שיר לשיר , נזכרת בביצועים ומתענגת על כל רגע.

"הערב רק התחיל כלבלב שלי , היינו בהופעת חימום עכשיו אנחנו בדרך להופעה העיקרית"

חונים , אתה יוצא , פותח לי את הדלת , אני מסתכלת לך בעיניים ומורידה אותן חזרה לרצפה ומעלה חזרה אליך. אתה לא מאותגר , הבנת בקלות מה אני רוצה , נשכבת שוב על הרצפה ודרכתי על גבך וראשך בדרך יציאה.

נכנסים אל הדירה , "תתפשט , מהר , 5 שניות , 1 , 2 , 3 , 4 , 5".
"עכשיו תשכב על הגב"
.
אני שולפת את החוטיני מתוך פיך ומעבירה את הסוליות מעט על הלשון , נותנת להן להירטב מעט ולהשיל מעליהן את הלכלוך שהצטבר במהלך הערב. אני על החזה שלך , עוברת אל הבטן , מדלגת לרגליים ונעצרת לזמן ממושך על הזין שלך , אתה מתמלא בכל הזוהמה שהצטברה עליהן במהלך כל הערב. כבר אמרתי לך את זה אבל באמת תמיד חשבתי שההתעסקות שלך במחשבים היא מיותרת הרי נועדת להיות שטיח מהבוקר עד הלילה , זה הדבר היחידי שאתה עושה כל כך טוב.

אני מתיישבת על הכסא בפינת האוכל ומסמנת לך להתקרב אליי , מורידה את נעל ימין ודוחפת לך אותה אל האף , אתה מסניף כל טיפת ריח שלי ממנה עד שאני הופכת אותה ומתחילה להעביר על לשונך , משפשפת אותה במהירות הדרגתית , עולה בקצב לאט לאט עד שהוא הופך למהיר כל כך עד ששורף את הלשון. את אותו הטקס אני עושה עם הנעל השנייה , נותנת לך להירגע עם הסנפה קלה של פנים הנעל וחוזרת לשפשף שוב במהירות ששורפת את הלשון עד שאני מרוצה מספיק ומחליטה שהיא מבריקה.

אני מניחה את שתי הנעליים בצד ומתרוממת , מתחילה להתהלך מסביבך
"אתה שואל את עצמך מי עומד להופיע עוד היום?"
"כן גבירתי"
"אתה אפס שלי אתה"

עכשיו הפרצוף שלך בוהה בי באוויר ללא תגובה וחסר הבנה.

אני עונדת את הקולר לצווארך ומחברת את הרצועה ומובילה אותך במדרגות אל חדר השינה. מוזגת לך מעט מים לקערה נותנת לך להתרענן. אתה מרים את הראש מחכה להוראה מה לעשות , רואה אותי מתעסקת עם התיק.

אני מסתובבת אליך כשמחזיקה בידי את המקלות והדיסק.
את הדיסק אני מכניסה למערכת ואת המקלות לתוך פיך.
"תמצוץ! תמצוץ את כל הזיעה מהידיים של המתופף שהצטברו עליהן"
אני הופכת צד ודוחפת אותן שוב , עמוק , מפעילה את הרפלקסים שוב ושוב.

מוציאה אותם ושולפת קונדום מהמגירה , מלבישה על אחד מהם ודוחפת אותו אל תוך הישבן שלך , יש שיר איטי ברקע , ניצלת , קצב החדירה הוא איטי ונעים , אני מרגישה איך הישבן שלך מתמסר אליי ומחליטה לדחוף אחד נוסף , אתה פולט צעקה מפיך , "הו יופי , עכשיו התחלנו בהופעה , אני רוצה הרבה מהקולות האלה הערב".

אני ממשיכה לזיין אותך כששתי מקלות תיפוף נכנסים ויוצאים מתוך ישבנך , בקצב מתגבר לפי רצועה 3 בדיסק , אתה מפיק צלילים מענגים כל כך שלא בא לי להפסיק לעולם.

הקצב מתגבר ומתגבר , הם נכנסים ויוצאים , עמוק יותר בכל פעם , אתה שר לי באוזניים ואני דואגת שהקולות שיוצאים מגרונך ונפשך רק יהיו בקצב ובווליום שאני רוצה.

בהפתעה אני שולפת את שניהם מתוך החור שלך ואתה קופא.

אתה לא זז , ממתין להפתעה הבאה ואז היא נוחתת. מכה של אחד מהמקלות על ישבנך הלבן. עוד מכה , עוד מכה , עוד מכה , עכשיו גם עם השני ואז שוב לבד , הקצב מתגבר ממכה למכה , הקולות מתגברים עוד ועוד , הלבן הופך אדום , כמו קסם , אני נכנסת לאקסטזה קלה ומצליפה בך עם המקלות במהירות גבוהה , פורקת את כל האנרגיות שהצטברו בתוכי , נהנת מפיתולי הגוף שלך בין הצלפה להצלפה , מהנשימות הכבדות , מהמשחק איתך , עושה הפסקות פתאומיות נותנת לך תמיד להישאר בהיכון לקראת ההנחתה הבאה.

אתה מתנשף , גם אני מעט , אבל עדיין לא הספיק לי.

"עכשיו נעבור להדרן"

"תעלה על המיטה , תשכב על הגב עם הרגליים פסוקות"


לאחר כמה שניות אתה ממתין לי בדיוק כמו שהוריתי לך ואני עומדת מעליך , עם חיוך מרוח על הפנים , "עכשיו הכייף האמיתי מתחיל"

אני אוחזת בשני המקלות ומתחילה לתופף איתם קלות על הביצים שלך , מכה איתם ממש בעדינות , בודקת את התגובות שלך , גם העדינות הזו גורמת לך לקולות נעימים והתפתלויות בכל הגוף. לאט לאט אני מרגישה איך אני נטרפת מחדש , נרטבת בין רגליי , ונשאבת אל תוך העונג הזה מהתמסרות שלך אל ידי המכאיבות. קצב התיפוף מתגבר ואני רואה שאתה זז לי יותר מדי ואני לא מצליחה לנגן עליך כמו שצריך.

"אתה מופרע ולכן צריך ריתוק"

אני קושרת אותך לכל צדדי המיטה בצורה מתוחה ועכשיו כשיכולת התזוזה שלך ממש קטנה אני חוזרת שוב לניגון , מתופפת על הביצים שלך בקצב משתנה , אתה לא מפסיק לצעוק , כל מכה כבר מכאיבה כל כך גם העדינה שביותר , אני רוצה דמעות , ממשיכה לתופף , לא אפסיק עד שתתפרק.

ואז זה מגיע , את אנקות הכאב מחליף צליל כאב מיילל , אני לאט מורידה את קצב ההלקאות של המקלות בביצים. נותנת לך כמה שניות לבכות ואז מתיישבת על פרצופך , מערבבת את הרטיבות של הדמעות עם הרטיבות של המיצים שלי , נותנת לך להירגע בתוכו , מרגישה את ההתייפחויות וההתנשפויות שלך עד שפתאום הלשון שלך מתחילה לאט לטייל בתוכי , מכירה אותי , אתה חוזר לעצמך , אני עוצמת את עיניי ונותנת לך לעבוד , נעה על פרצופך קדימה ואחורה בקצב איטי ומדי פעם מתרוממת כדי לתת לך מעט אוויר.
אתה מביא אותי לגמירה ואני נופלת על ידך.
אתה מרים את יד שמאל מעט מסמל לי שאתה קשור ובתגובה אני מתהפכת עם הגב אליך ומחייכת , אחרי 3 שניות כבר שקעתי לחלומות 


 

 

ocd​(שולט) - איזה ערב של כיף
איזה כתיבה משובחת
לפני 9 שנים
Madame Rose​(שולטת) - שמחה לקרוא, תודה!
לפני 9 שנים
Snitch - וואו.
לפני 9 שנים
שיקי​(נשלט) - :) מקסים, אין ספק שאם היו מחלקים פה בכלוב פרס על מקוריות, היית זוכה במקום הראשון.
לפני 9 שנים
Madame Rose​(שולטת) - אז אני מנחשת שנהנת? ;)
לפני 9 שנים
שיקי​(נשלט) - ברור, איך אפשר שלא :)
לפני 9 שנים
נזוף​(נשלטת) - האמת שמדהים.
לפני 9 שנים
מואה ענק - נהדר מהמם מקסים אחלה ערב כתיבה בטוב טעם איך אפשר שלא להנות מהכל
לפני 9 שנים
מואה ענק - נהינתי מאד חבל"ז מואה
לפני 9 שנים
Aציבעוני​(אחר) - בטח הייתם בהופעה של
דם יזע ודמעות
אחלה להקה ויופי של הדרן
לפני 9 שנים
Extraordinary1990 - נהנתי לקרוא :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י