שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 3 שנים. 27 בינואר 2021 בשעה 17:59

אז סוף סוף אני מפרסם את מה קרה לאחר הפוסט הזה

עוברים קצת ימים קשים עליי, ימים בהם הראש עמוס, ימים בהם יש הרבה רגשות לעבד וגם קצת רצון לברוח מהרגשות, אני עושה את המיטב שלי מנסה למלא את הימים מנסה להשאיר את הראש מעל קו המים, והיא עוזרת לי מאוד, לי אומרת לי מדי פעם כמה משימות לעשות ביום מסוים וזה עושה לי טוב.

ואז יום אחד אני אומר לאנאבל שאני הולך לנמנם קצת, הייתה לי נפילת אנרגיה ואני מנסה לעשות משהו כדי לייצב ולעלות את האנרגיה.

ופתאום לי שולחת הודעה "תפגוש אותי עוד שעה" היא שומעת אותי מהחדר השני פולט צחקוק, ספק התרגשות ספק חוסר אמונה, חשבתי ש-לי פשוט תקפוץ לכמה רגעים לנשק אותי ולהטריף אותי כשולטת, אז אני שואל "בצורה של סשן" והיא שולחת "כן" ומגיעה עוד הודעה "תנקה את כל החורים, ותתלבש יפה בשבילי."

הבנתי שהיא רצינית, והבנתי שהולך להיות סשן, אמרתי לה שאני חושש שמצב הרוח שלי יפריע לסשן והיא הבטיחה שהיא יודעת מה מצב הרוח שלי. (מה שנכון)

 

ניסיתי לנוח איזה 20 דק' אבל המח השתולל לכאן ולכאן, קמתי ונכנסתי להתקלח, ואני רואה את אנאבל-לי קמה ומתחילה להתארגן, אני משתדל לא להסתכל עליה ישירות למרות שמותר לי והמח מתחיל להשתגע, אני מתרוקן מתקלח ומתלבש, בין לבין אני רואה אותה עוברת, כל פעם היא נראית יותר סקסית, המח והזין שלי מתחילים להשתגע.

 

אני מחכה בסלון כמה דק לפני הזמן והיא כבר מגיעה, מאורגנת, עטופה במעיל שחושף רגליים בגרביון והיא מסתכלת עליי, הסשן עוד לא התחיל, יש עוד כמה ד' זה ברור לשנינו, אבל ההתרגשות אוחזת בי ואני רועד, אני מסדר משהו ברמקול והיא כבר מלטפת אותי, ברור לי שהיא אנאבל-לי בשלב הזה אבל אני רועד כאילו לי נוגעת בי.

היא שואלת אם ארצה להתחיל עכשיו, ואני עונה שכן, והיא מבצעת את הטקס הקבוע שלנו,

עכשיו אנחנו לי וגריי.

 

יש קצת לוגיסטיקה קצת שאלות ואני מתיישב מתחת לרגליים המדהימות שלה, מחבק אותן, מבקש לנשק וללקק היא אומרת לי "אתה יכול להריח" אני מריח ומזעיף פנים, היא יודעת שאין לי חוש ריח מאז הקורונה, זה אחד הדברים הנוראיים לעשות לבן אדם, אני כל-כך מתגעגע לריחות שלה, היא צוחקת עליי בלגלוג משפיל.

 

הסשן קצת מובלגן לי בראש אבל אני זוכר שהיא התחילה עם הכאב, ביקשה ממני לשכב על הבטן והתחילה להצליף, מתחילה בספאנקים כדי לחמם את האיזור, שואלת אותי כמה כואב לי אבל יודעת שביקשתי שהיום היא תפרק אותי, אני צריך את זה.

היא מעלה את רמת הכאב לאט לאט, עוברת מספאנקים רגועים לספאנקים רציפים, מאדימה את העור שלי, מוציאה את הפלוגרים עוד דרך לחמם אותי אני יודע איזה שוטים היא אוהבת באמת.

 

ואז מגיע המצליפן עם כאב חד ועמוק, רמות הכאב גדלות אבל אני סופג אותן בהנאה, משחרר את תחושות ליבי הכאוב,

הספאנקר שנותן תחושת מכה שורפת בידיים שלה ואני שומע את החיוך שלה כשהיא מדברת איתי,

אני מתחיל לעופף,

אני עונה "ירוק" בכל פעם שהיא שואלת, קצת רוצה לבקש ממנה חזק יותר, אבל מחליט לא להתגרות במזלי.

היא מספרת לי שהיא מוציאה את זנב הדרקון ואני נדרך, נושם קצת וסלאש! סלאש! המכות הצורבות שלו מורגשות, כמו פסים קטנים של אש חורכת, אני מתפתל ומכריח את עצמי לחזור למקום, היא בענן שלה ואני בענן שלי, מתקשרים דרך מילות קוד כשהיא מנגנת על הגוף שלי.

 

ההצלפות מופיעות בכל מקום, גם בביצים מה שמזיז את הגוף שלי לכל מקום ואני נאבק לחזור לפתוח רגליים, להגיש את הביצים שלי שוב לרשותה, גם בירך הפנימית כאב שגורם לי כמעט לבכות ואז היד שלה מלטפת את הפנים שלי כשהיא ממלמת "כן... כן.. אני יודעת שזה כואב".

 

הסתכלתי עליה כשהיא הורידה את המעיל והמחוך הזה התגלה בפניי חושף את החזה שלה ואני ממלמל תחנונים לגעת בה ושהיא תיגע בי, דברי תחנונים לא ממש מובנים, היא מתייבשת על החזה שלי, שולחת יד אחורה לביצים שלי וממששת קצת, אני מתבכיין כשהיא מפסיקה ומבקש עוד והיא דוחפת לי אצבע לפה, אני לא מוצץ בלי אישור, והיא נהנית לטייל לי בפה עם האצבע מבלי שאני מוצץ לה, היא מאשרת למצוץ ואני מוצץ את האצבעות שלה כאילו היו פרס, היא קמה ונעמדת לי מעל הראש ואני רואה את כל הסקסיות שלה, רגליים מהממת ירכיים מטריפות, תחתונים מבצבצים החזה שלה זקור ויפהפה בתוך המחוך החיוך הזדוני שלה, והעיניים אוווו העיניים...

 

היא אומרת לי המון כמה אני נשלט טוב, וכמה אני מכיל אותה, ואני מתחזק מהמילים שלה לכל מה שיבוא, אני לא זוכר הרבה אבל הדבר הבא שאני זוכר שהיא לוקחת אותי לחדר השינה, אנחנו פורסים מגן על המצעים שלנו, והיא נשכבת, אומרת לי לרדת לה, ללקק לה את הדגדגן לאט לאט, אני מבצע ומחזיק את עצמי לא לדחוף אצבע ולא לתפוס אותה ולזיין אותה, העובדה שאני לפעמים עושה בכוס הזה כרצוני ועכשיו אני משרת אותו משגעת אותי לטובה, היא עוצרת אותי כשהיא רוצה ורואה את הקושי שלי בזה שאני רוצה להמשיך.

 

פתאום היא אומרת "תדחוף אצבע" אני מתלהב ומכין את האצבע והיא מוסיפה "לאט"

אני דוחף את האצבע והכוס הרטוב שלה מקבל אותי בברכה, אני מיד מתחיל לגעת לה בנקודות (למרות שלא נאמר לי) וממשיך ללקק לה את הדגדגן, אני מכיר את הגוף שלה והיא מיד אומרת לי תגמיר אותי, אני עושה כדבריה והיא גומרת, עוד גמירה ועוד גמירה והיא מכוונת אותי, ואז היא אומרת "די!" אני מוציא את האצבע ומרחיק את הלשון אני קרוב לכוס שלה, רטוב ופועם, הפה שלי עוד מלא בנוזלים שלה ואני משתגע.

 

"פליז, פליז תני לי להמשיך" אני מתחנן ומניח ראש על הירך שלה

היא לא עונה

"פליז לי בבקשה לי"

היא לא עונה

"תחדור אליי" היא אומרת בשקט, אני כל-כך נרגש כאילו פעם ראשונה אני חודר והיא הייתה צריכה לומר את זה שוב,

אני מכניס את הזין שלי וגונח בטירוף והיא פוקדת "אל תזוז"

הזין שלי בתוכה, אני מת להזיז אותו והיא רק מסתכלת עליי מלטפת לי את הפנים, אני מיבב "פליז... פליז..." אני רואה בעיניים שלה זדוניות וכמעט בטוח שהיא תגיד לי להוציא.

היא מקרבת את הפנים שלי, מנשקת אותי מבלי שאחזיר לה, הלשון שלה מטיילת בתוך הפה שלי מטריפה אותי, הזין שלי רוטט בצורה לא רצונית בכוס שלה, ואני משתגע ואז היא לוחשת לי "תזיין אותי נשלט נפלא" אני משחרר את הכל ומתחיל לזיין אותה כמו שאני יודע, רואה את העונג על הפנים שלה.

הזין שלי בתוכה, אבל היא מזיינת אותי, היא שולטת בתנועות שלי, אומרת לי לפעמים לחדור עד הסוף, לפעמים להוציא, כל פעם אני משתגע, נאבק ביצרים שלי לתפוס אותה ולזיין עד שאגמור, וברצון שלי להקשיב לכל מילה שיוצאת לה מהפה, מקבל אישור להמשיך לזיין ואני ממשיך אני תופס לה ברגליים ומזיין בחוזקה, היא מתענגת ואומרת "אצבע על הדגדגן"

אני רק נוגע בו והיא כבר מתפוצצת, עוד גמירה ועוד גמירה, והיא אוסרת עליי לעצור, הידיים שלי כואבות הגוף שלי כמעט נכנע "אל תעצור שלא תעיז, אני ברצף" אני ממשיך וממשיך ופתאום "תעצור"

אני נעצר, "תצא מתוכי" אני יוצא מתוכה כשאני מיבב ברצון לעוד...

היא מושכת אותי לחיבוק, ולוחשת לי דברים באוזן, מלטפת אותי ואני מתעופף, הזין שלי זקור עדיין ופתאום היד שלה מתקרבת לתחת שלי,

"אתה כזאת זונה טובה, נכון?" היא שואלת

הצד הזנותי שבי עולה...

"כן לי" אני אומר "זונה שלך"

 

היא פוקדת עליי להיות על ארבע ונעמדת מאחוריי, היא פותחת לי את הפלחים חושפת את החור שלי לגמרי, אני מרגיש חשוף וחסר אונים אבל כל-כך רוצה את זה, אני מתחיל להתחנן בפניה שתחדיר לי משהו, היא טוענת שהיא לא תכננה לתת לי לגמור, אני מיבב עוד קצת כמו כלב ואני מבקש שוב ושוב, פתאום היא אומרת לי להביא את הדילדו, אני מביא אותו בשמחה, וחוזר לתנוחה, היא מזליפה עליי חומר סיכה, והוא קר ונעים, חשבתי שהיא תתחיל עם האצבע ואני מרגיש את הדילדו מרחף לי ליד החור נוגע לא נוגע, היא מפעילה את הרטט ואומרת לי לאונן, אני כבר קרוב לגמירה, רק הרטט ליד החור שלי, אני מרוגש ואני מנסה כל-כך להרפות, לקבל את הדילדו הזה, לתת לה לזיין אותי, דחיפה קלה ואני מרגיש אותו בפנים, אני מאונן ומתקרב, ואומר לה שאני מתקרב.

"אתה יודע שאתה לא גומר בלי אישור, נכון?"

"כן לי" אני אומר מבעד הגניחות.

הדילדו חודר עוד קצת פנימה ואני חושב שהיא הגבירה את הרטט, ואני עוד יותר מתקרב, מרגיש כבר את הזרע מתקרב

"לי, אני מתקרב" אני אומר לה,

היא עסוקה בשלה ואני מתלבט אם להפסיק לאונן כדי לא לגמור

"אני מתקרב לי, אני יכול לגמור?"

"כן גריי, תגמור" היא אומרת בשלוות נפש

אני כנראה לא שמתי לב וממשיך להתחנן "פליז פליז תתני לי לגמור פליז"

היא אומרת "כן גריי תגמור"

אני מבין סוף סוף ומשחרר הכל, תוך רגע אני מתפוצץ על המצעים בקילוחים של זרע, והיא מעודדת אותי ודוחפת את הדילדו עוד קצת, היא מוציאה אותו ואני נרגע, היא מלטפת אותי ואומרת לי כמה אני נפלא...

האפיסת כוחות משתלטת עליי והיא אומרת לי ללכת להתנקות ואומרת לי הוראות לסוף הסשן,

אחרי המקלחת אני מחכה לה שתסיים והיא באה ומחבקת אותי, עוטפת אותי במגוון דרכים, אני ברקיע השביעי, שילוב של ספייס ורוגע, אני חצי נרדם לה בידיים ומתרפק על כל חלק גוף שהיא מרשה לי.

 

יצאתי מהסשן הזה רגוע, משוחרר קצת, היא קלטה בדיוק מתי אני צריך לשחרר קצת יצרים אפלים, אפשרה לי את המקום הזה וגם נתנה לי לענג אותה על הדרך, היה סשן מושלם ואני מחכה שלי תקפוץ שוב...

 

Annabelle Lee - ♥️😍🤗😘
לפני 3 שנים
teller - מדהימה שאת 😘
לפני 3 שנים
sun cheek - מהממים!
לפני 3 שנים
חושן סברובסקי​(שולטת) - איזה אלופים אתם
כיף לקרוא אותך
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י