שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 7 חודשים. 28 באוגוסט 2023 בשעה 19:06

אנחנו יושבים בסלון, רגועים ואוכלים, את הגעת אלינו יחסית מוקדם והיה לנו את אינטראקציית חצי שליטה הרגילה שלנו, את תכלס הנשלטת שלנו כי עשינו את הטקס בתחילת היום, אבל מאז הביטויי שליטה הם בעיקר זה שאנחנו מטרטרים אותך ואני מדי פעם חולץ את אחד משדייך ומשחק איתם.

אנחנו אומרים לך לעשות דברים, את מגיבה בבראטיות, אנחנו מגיבים בהצלפות, את עושה, יחסית אלינו זה רגיל.

לא הייתה שליטה מאסיבית, לא היו סטים של הצלפות, היה זמן רגיל שלנו ושלך ביחד, כולנו מפורקים מהשבועות שהיה לנו, נחים יחד ונמצאים ביחד.

בשלב מסוים הלכת להתקלח, את מרגישה אצלנו בנח וזה מושלם, ויצאת עם ביגוד סקסי, שהדליק אותי ישר, כמה שאת חצופה מנסה לפתות אותנו, אני לא מסתיר את אהבתי לזנות שזולגת ממך, גם היא לא, אבל אנחנו לא משנים אווירה מיד.

אנחנו ממשיכים בשלנו, אני נוגע בך קצת יותר, מכינים אוכל, קצת אלכוהול רואים טלויזיה, נעים לנו איתך.

ואז אחרי עוד כמה שעות, את אומרת שאת נכנסת להתקלח, שוב, נראה שאת מתארגנת לישון.

את קמה ואז אנאבל אומרת "חחח את חיה בסרט שהוא סיים איתך"

בום, האוויר נעמד, חיוך זדוני עומד לי על הפנים, את קופאת באמצע תנועה, הפנים שלך משתנות לאלף דברים אחרים, שילוב של בלבול מבוכה ואני בטוח שהתחלת להרטיב שם למטה.

מה שאת לא יודעת, פיה יקרה, כמה שעות לפני זה אני ואנאבל עשינו תיאום ציפיות, היא מותשת מהשבועות שלה, היא לא במקום של לסשן, לא מעוניינת ולא באווירה של זה, אני כן.

ולאחרונה היא מבינה כל-כך אותי ואת הצרכים שלי, והיא נותנת לי את הצעצוע המושתף שלנו למשחק נפרד.

אז עשינו שיחה קטנה שהפתיעה אותי, היא אמרה שאני יכול לעשות לך מה שבא לי והיא תהיה בחדר ותשים אוזניות, זה קצת בלבל אותי כי למה שהיא תסכים בכלל, אבל היא מבינה אותי כל-כך מבינה שאני ואת במקום שונה עם הרצונות והצרכים שלנו.

היא מבינה שכבר שבוע חלחלתי לך לכל התאים הקטנים במח, מבינה שגמרת מהמילים שלי כבר כמה פעמים השבוע, והיא מבינה שאנחנו צריכים את זה.

אז היא משחררת, ועושה את זה באהבה כל-כך גדולה שאני כמעט דומע כשאני כותב את זה, יש לה כמויות הכלה שהורגות אותי.

ואז כשאת חושבת שלא יקרה כלום רציני היום ואולי חושבת שהלבוש הזנותי לא עבד, את רוצה ללכת להתקלח, והיא אומרת בכלל בלי להסתכל עלייך "חחח את חיה בסרט שהוא סיים איתך" והמשפט הזה כל-כך מדויק, הצחוק הקטן שלה שיודע כבר שאני הולך להשתמש בך, שאני הולך לפרוק חלקים מהאפלה שלי עלייך.

זה ש*היא* פונה אלייך ואומרת ש*אני* לא סיימתי איתך, כל מילה במשפט הזה מחושלת בכל-כך הרבה הבנה עליי.

ואת מתיישבת חזרה, לא יודעת איפה לקבור את עצמך, אני יודע שמהשלב הזה כבר לא ראית את הטלוויזיה, הרגשתי אותך זזה לי מתחת לרגליים בחוסר נוחות, היא יודעת למה היא גרמה, היא יודעת שהיא הדליקה אותנו, אני מפליג במחשבות על מגוון הדרכים שאשתמש בגוף שלך, ואשלוף דברים ששתלתי בראש שלך, את... נו את כנראה נרטבת, כי זה מה שאת עושה.

ואני מתכופף אלייך ואומר "אה כן שכחתי לומר לך שאשתי האהובה העניקה לי אותך כצעצעוע, ואת תהיי.. רק שלי" וחוזר לראות טלויזיה בשביעות רצון מופגנת

עובר עוד יחידת זמן מסוימת, דקה, רבע שעה, שעה.

ואז זה קורה, אנאבלי קמה.

וזה ברור שהיא נכנסת לחדר,

אני נכנס אחריה, מוודא שהכל נעשה בטוב, מנשק את אשתי, ויוצא אל הצעצוע שלי.

 

אני מתחיל בדיבור, כי אני תמיד עושה את זה, אני אוהב לדבר, אוהב להשפיע, מהר מאוד אני עובר להצליף בך, אני חרמן מאוד, ואני יודע שמהר מאוד אני אגמור ברגע שאני אשתמש בפה שלך לעונג שלי, אני לא מרחם, מתחיל לאט אבל מחמם מאוד מהר, את מיד מתעופפת, מסתממת מכל מה שקורה, מרפה אל היותך הצעצוע שלנו, ועכשיו הצעצוע שלי.

שוט אחרי שוט, גניחה אחרי אנקה, אני שם לך את המוצץ שהפך במפתיע למשהו שמדליק אותי ממש, התחת שלך מאדים, אני רואה את הידיים שלך אוחזות ברשת ואני מזהיר אותך שלא לקרוע את זה, כי זה שלי לקריעה, התחת שלך מאדים, את מגיבה יותר ויותר.

טסה לתוך הספייס שלך ואני מעלה ומוריד אותך עם ההצלפות, שוטים שמסבים כאב חד, כאלה שעושים מכות גדולות ומאסיביות, מנגן עלייך.

אני שם אותך על הספה התחת הנפלא הזה מולי, אני קורע את הרשת, אוחחח זה מדהים, מכוון כמה הצלפות אל הכוס שלך והרטיבות שם מדביקה חלק מזנבות השוט אלייך, ההצלפות מושכות אחריהן חוטים של רטיבות, ואני נדלק מזה כל-כך.

ואז כבר בא לי, אני גורר אותך מהשיער למטה, ומכווין את הפה שלך למקום הרצוי, את מענגת אותי, וואו כמה שאת מענגת אותי, ואני מדבר אומר לך מה התוכניות שלי לגבייך אבל גם לא מגלה לך כלום, אני מספר לך מה אני אתן לאחרים לעשות לך, אחרים שאולי קוראים שורות אלה איתך, אני לא יודע כמה את קולטת וכמה את מרוכזת בי ובעונג שלי, אני עוצר אותך ואומר לך לקחת צעצוע רוטט ולשים על עצמך, את גונחת קצת אבל מהר מאוד את חוזרת לזין שלי.

אני מתקרב מהר, כי אני חרמן ממש ואת טובה ממש, אני מתפוצץ לך בפה ואת בולעת את הכל כל-כך מהר שאני תוהה אם גמרתי בכלל, את ממשיכה לפנק ולענג בעדינות יותר, את עושה עבודה מדהימה, אני עוצר אותך, אני משעין אותך עליי אומר לך לעצור את הצעצוע שלך, את נמסה לי לירך, המוזיקה משתנה, אנחנו מדברים מסכמים, נרגעים יחד, אני מחבק אותך ואומר לך כמה שאת נפלאה.

אנחנו מסדרים קצת את החדר, אני עושה שטיפה קצרה, וגם את גוררת את עצמך מהספייס של המקלחת, את יוצאת ונשכבת על הספה וממלמלת משהו מתוך הספייס שאני אשאר לידך קצת, אני כבר מכיר אותך ויודע שאני הולך להרדים אותך על הספה שלנו, ואחרי כמה דקות את נרדמת, את תמיד נרדמת כל-כך מהר אחרי סשנים שזה ממכר.

אני נכנס לחדר שינה, מנשק את אשתי ומודה לה על הצעצוע שלנו, ואז אני ואשתי הנפלאה מתחבקים, נהנים אחד מהשני, מתכרבלים וגם נרדמים.

רגעים של בריחה​(אחר) - הבלוגים שלכם הם חגיגה שלמה.
קריאתם נותנת תמונה מלאה על המתרחש בין קירות ביתכם או מחוצה להם.
הבלוגים שלכם, נותנים את כל זוויות המבט על מערכת יחסים כשלכם וזה נפלא, מהנה, מגרה את הדמיון, וכן, לעתים גם מחרמן.
כיף שאתם פותחים ומשתפים.
לפני 7 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - מקנא בך
לפני 7 חודשים
sub fairy​(אחרת) - רק עכשיו אני מוצאת את המילים לכתוב
את המשחק במוח ואת התחושה שאני רק חור ואת השחרור אי אפשר לתאר
אבל גם זה כנראה תיאור
תודה על זה ♡
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י