אני מתעורר למוח מלא מחשבות
אני חושב על כל הדברים שקרו לאחרונה
אני חושב על ערך עצמי שזה דבר שאני מתעסק בו המון לאחרונה, אני תמיד מתעסק בו, אני חושב שכל חיי התעסקתי בערך ואני כנראה אתעסק בזה כל החיים שלי
אחד הדפוסים הכי משמעותיים שמשפיעים עליי בחיים זה דפוס ההתקשרות שלי שהוא דפוס התקשרות חרדתי, מי שמבין מה שזה אומר מבין מה שזה אומר
אני חושב על כל האנשים שלא רצו אותי בחיים שלהם
אני חושב על כל האנשים שראו אותי רק כפונקציה מאוד מסוימת בחיים
אנשים שלא ראו אותי כאדם שלם, רק כמשהו מסוים
אני חושב על אנשים שהכניסו אותי למשבצת מאוד מסוימת
תפקיד מאוד מסוים, ולא ראו אותי כבן אדם.
אני חושב על זה שלבד אני לא מצליח למצוא ערך
זאת אחת ההתמודדויות הכי גדולות שיש לי בחיים, איך אני מוצא ערך, איך אני מוצא את הערך שלי בעצמי, איך אני מרגיש את הערך שלי גדל או קטן על פי דברים שאני עושה, ואיך אני לא תולה את זה בצד השני או בכל דבר חיצוני
אני מבין בימים האחרונים כמה הלב שלי לא מוגבל, כמה אני לא מושפע מתודעת חסר לגבי רגשות
התבגרתי המון בשנים האחרונות, יש לי המון סבלנות לרגשות שלי וזה גורם לי להרבה דברים טובים בחיים
אני חושב על מה שהמטפלת שלי אמרה, על זה שאני חווה את כל החוויות בדיוק באותה רגישות שהייתי חווה תמיד, אבל היום אני מצליח לייצר מרחק בין הרגשות שאני מרגיש לבין מה זה אומר עליי
זה לא אומר שאני איזה נזיר טיבטי עכשיו, לפחות אני בתנועה, ואני משתפר כל הזמן
אני חושב על העבודה שלי שהייתה המשענת שלי במשך כל כך הרבה שנים ואיך עכשיו הכל משתנה והכל מתפרק, איך שאני לא יכול להישען על זה יותר ואני צריך לעשות החלטות מאוד חשובות בחיים שלי
אני חושב על היצירה שלי, על כל הדברים שאני רוצה לעשות בידיים, על כל הקטעים והסיפורים שאני רוצה לכתוב
אני חושב על זה שיש תקופות בבלוג שהן נורא נדירות כי אני נוטה לכתוב פה הכל בצורה שהיא תמיד אמיתית ותמיד חשופה ותמיד כנה אבל גם מאוד לא מתנצלת
אלה תקופות מאוד נדירות בבלוג שלי שאני עוצר את עצמי ולא מבטא את עצמי, כי אני בוחר שלא לפגוע.
יש בי עצב על הבדידות שלי, בדידות שאנשים לא יבינו, בדידות שהרבה מהפרטנרים שלי שכחו איך זה להרגיש כי הם שנים על גבי שנים עם האדם שהם אוהבים, עם האדם שהם בחרו
ואני מתקרב לחגוג שנתיים לזה שהבן אדם שבחרתי דחה אותי
אני חושב על זה שאני עושה בחירות שנורא כואבות לי אבל בסוף לטובת האחר, גם אם האחר לא מבין, לא מקבל
אני חושב על זה שאני לעולם לא אדע אם אני צודק
אני חושב על זה שבכלל אין אמת אחת בעולם הזה, שכולנו בעצם מסתובבים בעולם ומנסים למצוא את האמת שלנו, מנסים לקבל את האמת של אחרים
אני חושב על זה שאני ער ב0430 בלילה וחושב על כאלה דברים

