אם יש לכם מישהו שאתם אוהבים
אם יש לכם אהוב או אהובה,
תעבדו בשביל זה,
אל תוותרו, תהיו שם בשבילו או בשבילה
אם זה גבר לכו חבקו אותו לחצי דקה בלי סיבה
אם זאת אישה פשוט לכו אליה ותסתכלו אליה בעיניים ותגידו לה כמה אתם שמחים שהיא בחיים שלכם
וכל מי שלא מזדהה עם אחת ההגדרות האלה פשוט תעשו את הכל יחד
פשוט תעשו את זה
אם יש לכם תהייה אם אתם צריכים ללכת לטיפול זוגי, לכו.
אל תחשבו על זה, תעבדו בשביל הזוגיות שלכם
לא בכל מחיר, זה ברור, לא כל זוגיות שווה את זה.
אבל תגיעו למסקנות האלה בזהירות.
פליז, אני מתחנן, תעשו את זה בשביל כל אלה
אלה שהבדידות חונקת אותם
אלה שיהיו לבד הערב, אבל הלבד הפנימי, לא הלבד החיצוני.
אלה שיש להם אהבה כל-כך חזקה בלב ואין לה לאן ללכת אז היא משתוללת בצורה לא טובה.
אלה שזוכרים איך זה להיות אהוב או אהובה ולא מרגישים את זה ככה
אלה שלא מאמינים שהם יקבלו עוד הזדמנות
אלה שכואבים קשר שלא קיים
תעשו את זה גם בשבילם, בעצם לא, תעשו את זה זה בשבילכם
מאיפה לי לדעת למה אני כותב את זה בכלל
אני פשוט כואב, ודואב, ולבד בצורה שקשה לי להסביר
זאת לא הבדידות שקל להסביר
זה הבדידות הפנימית
זאת שאני לא יכול להסביר אבל אלה שיודעים על מה אני מדבר מהנהנים עכשיו.
אני פשוט פורק מילים על הדף או הבלוג, אין מטרה מאחורי הפוסט הזה, אולי פשוט להזכיר לאנשים שיש אהבות ששוות את זה, להתמודד עם הכאב שלי על האהבה שאיבדתי.
ואיבדתי כל-כך הרבה, וכל פעם כשפוגעים לי בנפש בפנים בפנים, אז פתאום היא פה לידי.
פתאום כל הזכרונות עולים
השיער שלה
החיוך שלה
העובדה שהתחתנתי איתה
פאקינג התחתנתי איתה, היה לי בית איתה
בבית הזה היו לי 2 חתולים
בבית הזה האמנתי שאולי אביא ילדים לעולם הזה מתישהו
אבל בבית הזה גם עשיתי טעויות
בבית הזה התמזגתי איתה
בצורה שלא אפשרה לאף אחד מאיתנו להמשיך
אל הבית הזה היא חזרה אחרי שנפרדה ממני
את הבית הזה עזבתי בבושת פנים
מהבית הזה יצאתי למסע שלא חשבתי שאצא אליו שוב
אני מתגעגע, אל הבית הזה.
לחזור עם הרכב, לחנות ליד המחסן הישן, ללכת אל הבית,
להסתכל על החלונות כי אולי ג'ואי החתול יושב על החלון האהוב עליו ואולי אני אראה את הראש הקטן שלו
להתקרב אל הגינה ובטח להיזכר במשהו שאני צריך לעשות כדי לטפח אותה
להסתכל על החלונות, לקוות לראות את התלתלים שלה בחלון,
לקוות לראות את נאלה החתולה הפסיכית חולמת על איך היא תצוד את הדברים שמבעד לחלון
להיכנס הביתה
להרגיש את החום
את המוכרות
אבל...
הבית הזה לא קיים יותר.
והבן הזה לא קיים עוד.

