אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 11 שנים. 9 בספטמבר 2012 בשעה 16:38

אז הנה הווידוי שדיברתי עליו כל-כך הרבה, אני חייב להודות שמפחיד מאוד לפרסם את זה.

ווידוי

אני משוגע על הסדרה חברים, אבל ממש מהמשוגעים, כן כן, מאלה שראו כל פרק יותר מפעם אחת ואת רוב הפרקים יותר מ20 פעמים, בכל פעם שיש שידור חוזר בHOT ויש הרבה, אני רואה, ועוקב.

אפילו יש לי בחדר פוסטר שכתוב עליו "Everything I know in life I learned from Friends" ועליו כל מיני משפטים מצחיקים כגון: "Always say the right name at the altar" או "How you doin never fails" ואחרון למתקדמים בלבד "There is no such thing as shark porn".

ופתאום עולה לי המחשבה המוזרה, אולי באמת כל מה שאני יודע בחיים אני למדתי מחברים, הסיפור אהבה בין רוס ורייצ'ל במשך כל העונות תמיד נגע לליבי וריגש אותי כל ההתרחקות וההתקרבות שלהם, האהבה הגדולה שיש ביניהם, זה  תמיד עשה לי משהו.

 

לאחרונה היה פרק שבו נזכרים בחלק מהדברים שהיו בין רוס ורייצ'ל, אני מזכיר חלק מהדברים אך לצערי זה לא בסדר כרונולוגי.

  • זה מתחיל בזה שהוא אומר לרייצ'ל "בתיכון הייתי דלוק עלייך". "אני יודעת" היא מחזירה בחיוך מבויש. "תמיד חשבתי שאת חשבת שאני רק האח החנון של מוניקה" והיא אומרת "זה מה שחשבתי".
  • עד שהוא מעז לנסות משהו ולשאול אותה, קופץ עליו חתול, שבסוף מתברר ששייך לפאולו, מאהב לטיני מצוי.
  • רייצ'ל רואה את הסרט בו היא ומוניקה מתארגנות לנשף סיום תיכון שבו רוס רצה באבירות לקחת אותה לנשף במקום חבר שלה שהבריז, אך ברגע האחרון החבר מגיע. זאת הפעם הראשונה שרייצ'ל גילתה את זה והיא מבינה מה הוא מרגיש כלפיה והיא ניגשת מיד אליו ומנשקת אותו.
  • הם במכבסה ובזכותו היא סוף סוף עומדת על שלה והופכת לעצמאית, היא בסוף מנשקת אותו והוא מהתרגשות נתקע בדלת.
  • היא מקבלת ממנו מתנה שהיא פעם רצתה והיא לא מאמינה שהוא זכר, ברור שהוא זכר הוא אוהב אותך, לא שוכחים דברים כאלה...
  • מפליטת פה של צ'אנדלר היא מבינה שהוא מאוהב בה, היא ניגשת לשדה התעופה כדי לקבל אותו כשהוא חוזר מחו"ל אבל הוא יוצא מהמטוס עם מישהי.
  • בזמן שהם ביחד הוא נהיה טפיל ומציק לה יותר מדי, היא מבקשת הפסקה והוא "אין בעיה ניקח הפסקה נאכל פרוזן יוגורט או משהו" והיא אומרת "לא, הפסקה מאיתנו". הוא סוגר את הדלת ללא אומר, אבל אני יכול לראות את הפנים שלו, את הכאב החזק שהוא קיבל, את האהבה בעיניו.
  • בזמן ההפסקה הוא שוכב עם מישהי והיא כועסת עליו מאוד בגלל זה, כשהם מתעמתים על זה הוא תופס אותה ומחבק ומתחנן אליה. ואני מזדהה איתו ומקווה בכל ליבי שהיא תסכים לסלוח לו. אבל היא לא...
  • היא כותבת לו מכתב כאשר היא רוצה להשלים והוא לא קורא את המכתב עד סופו אבל אומר לה שהוא מסכים למה שכתוב במכתב, מסתבר שהוא הסכים לקחת אחריות על כל מה שהשתבש בקשר שלהם, אבל הדביל לא היה מוכן לבלוע את גאוותו ולסבול את זה, הרי זה שווה בשביל להיות איתה.
  • יש פעם שהוא אומר לה "זאת תמיד היית את, רייצ'"
  • בדייט הראשון שלהם הם יושבים אחרי שהוא קצת התעכב והיא אומרת לו "היה שווה לחכות, ואני לא מתכוונת רק להערב"
  • כשהיא שיכורה היא משאירה לו הודעה שהיא התגברה עליו, אבל הוא לא יודע שהיא בכלל הרגישה כלפיו משהו.
  • הם צועקים אחד על השני בבית הקפה והוא אומר שאין לה זכות להגיד לו שהיא מרגישה כלפיו משהו כשהוא עם ג'ולי, הוא יוצא בסערה, אבל חוזר לעמוד בדלת, הוא תמיד חוזר אם מדובר ברייצ'ל הוא תמיד חוזר...
  • כמו שפיבי אומרת "See? Lobster!"
  • בסוף הסדרה כשהיא על המטוס והוא מחליט לרדוף אחריה ומגלה לה הכל בהתחלה היא עוד עולה המטוס ואז היא מתחרטת, הוא שומע את הכל כהודעה קולית כשהוא חוזר הביתה, וצועק על ההודעה שיתנו לה לרדת. ואז היא מופיעה מאחוריו "ירדתי מהמטוס", זה קטע שכנראה לעד אבכה בו.

 

הסיפור אהבה הזה שנחשפתי אליו בעוד שהייתי קטן, מספיק קטן כדי לא להבין את רוב בדיחות הסקס שיש בסדרה, תמיד ריגש אותי. תמיד נגע בי.

תמיד אהבתי איך שרוס תמיד חזר אליה, את ההתעקשות הבלתי מתפשרת שלו, את זה שהוא בעצם חנון שמתאהב במלכה ועוד זוכה להיות איתה.

הייתה תקופה בה מצאתי להורדה את כל הפרקים של חברים ואני מדבר על כ-ל הפרקים וגמלתי בליבי החלטה לראות את הכל שוב מההתחלה ועד הסוף, אז ניצלתי כל נסיעה וכל הפוגה בחיי לראות את הסדרה הזאת שוב, וגיליתי שזה מאוד משפיע עליי, במהלך הימים בהם הייתי רואה פרקים שהם לא ביחד, באמת הייתי מדוכדך קודר ועצבני. ובימים שהם ביחד הייתי שמח ומאושר.

 

אני כנראה מושפע מהסדרה הזאת יותר ממה שאני חושב, אולי מהסדרה הזאת בעצם למדתי מהי אהבה, אותו הדבר שאני מדבר והופך בו כמעט בכל פוסט פה בבלוג.

וכן, אני מתחיל פה את הווידוי שלי ואומר, אני רוצה להיות כמו רוס, אני רוצה שההיא שהתאהבתי בה לפני שנים והיא לא שמה עליי פתאום תרצה אותי, כן, אני רוצה לזכות להיות עם מי שרציתי כל חיי כי כנראה שרק אני ידע להעריך כמה היא נדירה וכמה זה לא ברור שהיא איתי.

 

ואולי בגלל זה אני מי שאני, אולי בגלל זה אני מדבר כל-כך הרבה על אהבה, אולי בגלל זה אני לא מצליח להשתחרר מאף אחת מהחברות שלי, וזה עוד מילא, אני לא מצליח להשתחרר מאף אחד שאהבתי קצת, אולי בגלל זה, בגלל שאני רוצה לחיות בסרט, כי בדיוק כמו שכיף לי להיות בקשר, ואני משקיע בקשר ואני שומע שירי אהבה ומתמכר אליהם ואני קיטשי בטירוף לפעמים, ואני אוהב בכל ליבי, וגם כשקשר הוא קטן וצעיר אני רואה ומתכנן קדימה...

 

בדיוק כמו זה, אז גם טוב לי הכאב, אולי אני נהנה לסבול (ולא גופנית כמו שזה לגיטימי, לפחות פה באתר, אלא נפשית) ואולי נוח לי לחזור כל פעם אל אהובה אחרת, ולהפוך ב"למה היא לא רצתה אותי" או לבכות קצת עליה, ובגלל זה בכל פעם שאני מרגיש רע אני מחפש מישהי לדבר איתה כי אני נהנה מתשומת הלב, כי אני נהנה להרגיש שאני בסרט, אני נהנה להיות רוס לפעמים. כיף לי שמרחמים עליי, וכיף לי לכתוב סיפורי אהבה נוגעים ללב ועצובים, ואני מרגיש טוב לסבול ונוח לי במקום הזה, המקום האפל הזה, המוכר בו אני מכיר את עצמי ואת התגובות שלי כי הייתי שם כל-כך הרבה, חייתי באפלה הזאת המון זמן, מתנחם במחשבות על מוות והרס עצמי טוטאלי. ואולי אני אפילו מחזיר את עצמי למקומות האלה, לא מוכן לצאת מהם ואולי, ואת זה תמיד ידעתי, אני הגורם לרע של עצמי.

 

ואני אחדד:

אני teller (מי שמכיר את שמי האמיתי מוזמן להשלים( ואני אוהב לרחם על עצמי, ואני אוהב שמרחמים עליי, אני אוהב להיות במצב טוב כדי לדבר על זה, כדי לכתוב על זה ולקבל תשומת לב, ואני אוהב להיות גם במצב רע כדי לדבר על זה, כדי לכתוב על זה ולקבל תשומת לב.

 

וכנראה בגלל זה אני לא משתחרר ועדיין אוהב את הידידה הכי טובה שלי, ואולי בגלל זה אני עדיין מפנטז שאהבת נעורי עוד תופיע במקום כלשהו בחיי ונתחיל לדבר, ואולי בגלל זה אני לא משתחרר מאף אחת מהאהובות שלי, כי אני אוהב לסבול. אבל זה סבל נפשי, והוא עושה לי רע בניגוד לסבל פיזי, זה סבל שמדכא אותי, זה סבל שעוצר אותי, זה סבל שגורם לי לא לשמוח, זה סבל רע, אבל אני עדיין מתנחם בו אני עדיין משתעשע איתו.

ואני נותן עכשיו נשק בידי כל האנשים בעיקר הידידות שלי שמנסות לעזור לי הרבה פעמים, אותן ידידות שלפעמים לא הבינו למה אני כזה מטומטם וחוסם את עצמי להתקדם, אותן ידידות שכל-כך רצו לעזור לי להשתחרר מאהבות ריקות אבל אני לא רציתי לעזור לעצמי.

 

הסצנות שרשמתי למעלה, לא באמת יכולות להתקיים, זה קיטשי מדי, זה רק בסרטים, אבל אני כל-כך רוצה את זה, לנשק מישהי שרציתי כל חיי לנשק, להתעורר ליד מישהי במשך שנים ולעולם לא לקחת אותה כמובן מאליו.

אני רואה מישהי שרציתי פעם ואחד החברים הטובים שלי מתנשקים ואני עצוב, ואולי זה בגלל אותו דבר.

אני רואה את ידידה הכי טובה שלי וכל פעם מחדש קורה לי משהו בלב, ואולי זה בגלל אותו הדבר.

אני שומע שירי אהבה עצובים ושמחים ושר אותם בכוונה ולעיתים בדמעות, ואולי זה בגלל אותו הדבר.

בגלל שאני חי בסרט / זונת צומי / אוהב לסבול, השלימו את החסר בכיף...

 

ואולי יש ביניכם כאלה שקוראים את מה שאני מתוודה עליו פה ואומרים "נהה... זה וידוי? זה היה ברור לנו כל הזמן" אז לי זה לא היה ברור, ואם זה היה ברור אז הסתרתי את זה עמוק בפנים ולא הוצאתי, התחמקתי מזה והכחשתי שזה קיים.

 

אני מבין שעשיתי צעד די גדול עכשיו.

 

האמת, אני לא יודע איך אני ממשיך מכאן. אני לא מכיר דרך חיים שאני לא מחפש את ההזדמנות לשפוך בפני כל אוזן שומעת את צערי ליבי, לעולם לא חייתי חיים בהם אני לא מזיק קצת לעצמי. אני לא כל-כך יודע מה אני עושה מפה.

 

פאק... לא תזיק לי תמיכה עכשיו, הנה שוב אני מחפש צומי.

בכוח המוח{Aion} - בוא נו.. הנה חיבוק צומי.
רוצה וידוי? כולנו קצת כאלה, רוצים ללטף את הקשת בענן ולהתנשק עם האושר.
רוצה עוד וידוי? זה גם קורה ומצליח אם מתעקשים, אם לא הופכים צינים ומגדלים קליפה שמסתירה את הצורך ואת החלום.
עוד אחד? מזוכיזם רגשי זה כלי נשק עוצמתי אם משתמשים בו נכון.
ואחרון חביב? אנשים רגישים עם חיישנים רגישים הופכים להיות בסופו של דבר השראה של כל השאר. בתמורה הם קצת סובלים בשביל כולם.

הכל קלישאות, תיקח מזה מה שעושה לך טוב טלר.
עכשיו חיבוק?
{}
לפני 11 שנים
teller - אני כבר לא יודע אם גידלתי את הקליפה המדוברת או שלא.
ואני יודע שמזוכיזם ריגשי יכול להיות נחמד אבל עד עכשיו הוא לא היה בשימוש נכון וכאב לי.

ואני חייב הסבר קל לגבי האנשים הרגישים עם החיישנים... לא מובן לי כל-כך...

תודה רבה על החיבוק, זה עושה בשבילי המון
לפני 11 שנים
sis - את האמש? אתה די צעיר בשביל ווידוי כזה.
יש אנשים שצריכים לעבור חיים שלמים בשביל להבין את הנקודה הזו.

מכאן הכל בידיים שלך, אם תחליט להמשיך להתמסר לכאב ולהיות אליל אהבה נכזבת או לנסות למצוא את אותם סיפוקים בדרכים חיוביות.
בודדים האנשים שמוצאים את האהבה בלי כאב.

אני לא מחלקת חיבוקים על ימין ועל שמאל, אבל אני חייבת לומר שהצלחת לגעת בי בצורה עדינה ומרגשת.
לפני 11 שנים
sis - *האמת (מילה שניה, שורה ראשונה)
לפני 11 שנים
teller - תודה, הייתה לי האמת היא תקופה בה לא הייתי צריך את זה ממש והסתפקתי בדברים אחרים, מה עניין לאן זה נעלם...

ובאיזה שהוא מקום תמיד הייתי בוגר מדי לגילי, תמיד זה קללה כזה...
לפני 11 שנים
sis - נסה להבין מה מילא אותך באותה תקופה ואולי זה יעזור לך להרגיע את הרצון הבוער הזה.

ולהיות בוגר מעבר לגיל, אני ביני לבין עצמי תוהה לפעמים אם זה קללה או ברכה..
[כאחת הצעירה ביותר בישראל במקצועי אני חוטפת הרבה תיסכולים על זה. הזכרת לי שרציתי לכתוב על זה פעם בבלוג, תודה :)]
לפני 11 שנים
His only sweetie​(אחרת){אהובי} - יצור מדהים שכמוך! כמה כיף שאתה איתי=]
לפני 11 שנים
teller - אין עלייך אחותי...
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י