שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 11 שנים. 9 בנובמבר 2012 בשעה 22:32

טוב אז עברו עוד שבועיים מחוץ לבית וכרגיל יש הרבה לעדכן ולהתעדכן.

הגעתי למסקנה שעם הזמן הגדול שאני מחוץ לבית והזמן הקטן שאני יכול להקדיש להשלמות של בלוגים וכאלה לא יהיה לי סיכוי גדול להתעדכן בצורה מלאה אז אני כנראה אעקוב בעיקר אחרי הבלוגים שאני ממש מכור אליהם (כמו אלה של "בכוח המח" ו"מלכתא" ועוד נבחרים)  והשאר יהיו על בסיס זמן פנוי.

כמה אנקדוטות קטנות שקרו לי בשבועות האחרונים:

1: הלכתי לי בבסיס, גם זכור לי שמיהרתי קצת ועברו לידי חבורה של בנות צעירות מצחקקות, וכשהן היו לידי אחת עצרה ושאלה אותי, "תגיד איך אנחנו נראות?" פשוט המשכתי ללכת ממבוכה. ואחרי זה הן שאלו כמה חברים שלי שהיו מאחורי. (מוזר פעם ראשונה)

 

2: ערב אחד כשהלכתי לי בבסיס, הייתה איזה חיילת שנשענה על רכב עם חייל אחר וכשעברתי היא ניגשה אליי ושאלה אותי (כמה מפתיע) "איך אני נראית? ותגיד לי את האמת!". אמרתי לה שממש חשוך ואני לא רואה, ואז היא התעקשה ועמדתי בסירובי על רקע ראייה לקויה. והיא במהלך גאוני שינתה נושא בפתאומיות ושאלה "מה אתה מההכנה לקצונה?" עניתי בחיוב והיא שאלה "איזה מגמה אתה?" עניתי "איך הולך לך במקצועי?" עניתי "איך הולך לך בבר אור?" עניתי, ואז "איך אני נראית?"  כמעט עניתי! ואז אמרתי "תשמעי אני באמת לא רואה טוב" אז היא הסתובבה כדי שהיא תהיה יותר באור, ושאלה שוב, ניסיתי לעמוד בסירובי ואז היא אמרה "מה אני נראית כזה גרוע?" אז אמרתי "לא! ממש לא!" והיא מיד קטעה אותי, "יופי זה מה שרציתי לשמוע." וחזרה לדבר אם החייל הנשען. (מוזר פעם שנייה)

כמה הבהרות: היא הייתה מאוד מושכת, היא הייתה מאוד חכמה ולא הסכימה לא לקבל תשובה ממני, היא הייתה גאונה כשהיא שאלה אותי שאלות אחרות, קצת נדלקתי ממנה, ואני מאוד מצטער שלא אמרתי לה שהיא כוסית.

 

3: באותו בסיס בו אני עובר את הקורס כרגע גם עובר קורס שנקרא "ייעודי לקצונה" זה בעיקרון מסלול של (במקרה הזה) בנות שעושות מסלול מקוצר לקצונה: עושות קורס מיד אחרי הטירונות ואחרי הקורס יוצאות לקק"צ. הבנות שעכשיו כבר אחרי הקורס ויצאו לקק"צ, אלה שאיתי בפלוגה סיפרו לנו כמה הקורס הזה לא פשוט, שטחנו אותן בטירוף, צעקו עליהן, הריצו אותן, טרטרו אותן ועוד.

השבוע ראיתי בפעם ראשונה את הקורס הזה קץ ובפעם הראשונה ראיתי את המפקדות של הקורס הזה, וכמו הסיפורים, הן ביצ'יות אמיתיות! דבר ראשון, כשהן רק התקרבו אל החניכות שלהן הם הלכו בצורה מאיימת הם כאילו תיאמו את ההליכה והלכו באותו קצב ובאותו רגל. כשאחת מהן מדברת אלה שאתה עומדות בפוזות מאיימות בין אם זה שילוב ידיים או ידיים על המותניים כזה. הם ממש מתייחסות אליהן קשה ואל עצמן כאילו הן אלות.

אני מודה שנרעדתי מהן, שהם הלחיצו אותי והדליקו אותי בצורה מפחידה.

ועל הקורס עצמו אני חייב להגיד שבאמת טוחנים אותן, מסכנות, עושים להן את המוות, צועקים עליהן שהן לא שוות כלום, מריצים אותם, מכריחים אותן לעמוד המון זמן מתוחות כמו קפיץ. אני באמת לא אתפלא אם אשכרה טוחנים אותם, לא אתפלא אם מכניסים אותן לחדר אחת אחרי אחת וקושרים אותן והמפקדות באות אם סטרפאון ופשוט מזיינות להן את הצורה, טוחנות להן את החורים, ובטח גם את זה הן עושות בקצב קבוע בצורה קרה וסקסית נפלאה. אוקיי המח שלי או הזין שלי קצת הגזימו כאן... נעבור להבא...

 

4: יש עוד חניכה בקורס הזה שהיא מהפלוגה השנייה אז לא יוצא לי הרבה לדבר איתה או להתקרב אליה, אבל יוצא לי לראות אותה, דבר ראשון המדי ב' יושבים עליה מעולה. דבר שני היא תמיד מושכת את הכובע מצחייה טיפטיפה יותר מדי מה שמקנה לה מבט כזה של "אני יותר טובה ממך" והיא תמיד הולכת בצעד בטוח ובוטח כאילו העולם שייך לה. בכל פעם שהיא עוברת לידי, אני מסית את המבט, קשה לי להסתכל עליה ישירות... או שאני מפחד שהיא תראה... או שאני בכלל רוצה שהיא תראה שאני מפחד ממנה...

 

5: באחת הנסיעות המייגעות צץ לי סיפור שיכול להיות ממש טוב לאתר, אני מקווה שאי פעם אכתוב אותו בכלל...

 

6: ואחרון חביב, אפשר להגיד שנדלקתי על מישהי אבל זה כבר נפל (כנראה פוסט יותר מפורט מחר, כנראה!) ומישהי אחרת שאמרו לי שעל פי שפת הגוף שלה היא דלוקה עליי אז נראה מה ילך עם זה, אני מבטיח עדכונים.

מלכתא - כמה טוב שחזרת לכתוב ילדון...
דבר ראשון, ביעודי לקצונה יש גם בנים (הומואים). הם כולם חבורה של ילדי שמנת מפונקים שלא מטרטרים אותם מספיק. המפקצים שלהם הם קצינים לפני שחרור שעושים קייטנה, והסיבה שאתה ראית אותם ונבהלת- כי זה בדיוק מה שרצו שיקרה, שאחרים יתפסו אותם כמאיימים. אבל הם לא. זה קורס קל רצח, בלי משמעת כמעט (וגם עם מעט מאוד הגיון). בגלל שמראש יש שם רק בחורות מפונקות והומואים, זה נראה להם כמאאאאוד קשה. וזה לא.
דבר שני, אתה חייב להשתחרר ולהפסיק לפחד להגיד את מה שיש לך. אז חשבת שהיא כוסית, למה לא אמרת לה? למה לא שיחקת אותה טיפש כדי שהיא תרגיש יותר חכמה?
ודבר שלישי, "אמרו לי שהיא דלוקה עליי", זה הדבר הכי מטעה והכי לא נכון בעולם. אל תיפול על זה. לך ותברר בעצמך.
*חיבוק*
לפני 11 שנים
teller - יכול להיות שהתבלבלת קצת, המפקדות שראיתי הם לא מפקדות שלי, הם היו של הקורס הייעודי לקצונה וראיתי מה עושים להם וזאת תחינה ממש, והם אפילו לא קצינות הן מנסות ממש להיות ביצ'יות. אולי את מכירה ייעודי לקצונה אחר אבל הייעודי של בהד 7 הוא רצחני...
לפני 11 שנים
מלכתא - מותק, אני לא טועה :)
המפקדות של היעודי עושות פוזות נו זה לא חדש...
כל המפקדים של היעודי הם קצינים, למעט סמלים. זה קורס הדרכה פיקודי.
קיצר, לאן נעלמת? לא סיפרת לי על הזאתי..
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י