צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 11 שנים. 1 בפברואר 2013 בשעה 20:13

אני שונא אותך,

אני שונא אותך ברמות שאת לא מבינה, את פשוט מטומטמת ברמות מטורפות, יש לך כח מדהים בידיים ואת לא יודעת לנצל אותו בשיט, ולהפך, לאחרונה ניצלת אותו כדי לפגוע ולהרע. 

יש לך את הכח להבחין בדברים אצל אנשים מסויימים, לדעת מה באמת מניע אותם, לדעת מה באמת עומד מאחורי מעשיהם, גם אם הם בעצמם לא יודעים. ואת ילדה, בסך הכל ילדה בת 19 (לא הפרש גילאים כזה גדול, אבל אני כועס אז מותר לי) והושבת בן אדם בן 21 וחשבת שאת יכולה לעשות לו Shock Therapy, אז תדעי לך משהו מפגרת שכמותך, זה מסוכן! יא מפגרת!

זה מסוכן! את יודעת שאנשים מתו מדברים כאלה, את יודעת מה צריך להיות לפני שעושים את זה, נכון, המטרה זה לשבור בן אדם, להטיח לו בפרצוף את כל מה שבעייתי בו, אבל אז מגיע חלק לא פחות חשוב, לבנות אותו מחדש! להיות שם לצידו.

בן אדם שמבין, לא סליחה, בן אדם שעוסק בזה, פסיכולוג במקצועו (לא כמוך דיבילית עם פה) אמר לי שזה טוב בעיקר לטיפול בפוביות, מגיע בן אדם שבואי נניח שהוא מפחד מכלבים (איך אפשר הלוא זה הדבר הכי חמוד בעולם) אבל הוא מפחד מהם, ובא המטפל, מקשיב לו כמה פגישות, על הפחד, יוצר איתו קשר אמיתי ומהימן. ואז אחרי לא הרבה פגישות, אבל לא מיד, באמצע הפגישה הוא יארגן שייכנסו מלא כלבים לחדר, ואז המטופל ייכנס להיסטריה, יטפס על הקירות, ישרוט את הספות וירגיש שהוא הולך למות, אבל הנה החלק הטוב, החלק שאת פספסת, מפגרת, שם הוא ייבנה אותו מחדש, דרך ההיכרות איתו הוא יוכיח למטופל שהוא לא הולך למות, שהכל בסדר, שהכלבים בסך הכל יושבים שם (אגב, המטפל לא דביל כמוך הוא יודע שהכלבים מאולפים מאוד ולעולם לא ייפגעו במטופל) ואז לאט לאט הוא יוציא אותו מההיסטריה הזאת. זה שוק תראפי נורמאלי.

אבל את? לאאאאא את היית פשוט חייבת להושיב בן אדם ולהטיח בו את כל הדברים שרעים בו, ואני מודה, רוב הדברים נכונים, חלקם מוגזמים אבל בכל זאת....

אוף מעצבנת שכמותך למה היית חייבת לעשות את זה????? למה? שמרת את זה עד לשבוע האחרון בקורס, למה לא שתקת לעד????

לי גם אמרו שיש את היכולת הזאת, את המסוגלות לראות קצת יותר לבפנים של אנשים, אבל אני לא משחק בהם, אני לא שובר אותם ואז נעלם.

סססססססססססססססאמא שלך!

לעולם לא השתלחתי במישהו ככה, וגם עכשיו זה באיזה בלוג נידח באתר אפל, אז אני לא חושב שזה נחשב, ממילא זה אחת הפריקות היחידות שאני עוד יכול לעשות פה...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י