שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 6 שנים. 28 ביולי 2017 בשעה 20:50

בכל הנסיעה הייתי במירוץ נגד השמש, כל כמה זמן אמדתי את המרחק של השמש מהאופק וחישבתי שוב ושוב את השעה של השקיעה על פי זמני השבת האחרונים שאני זוכר.

כשיצאתי מהרכב והלכתי מהר לכיוון החוף והמים השקיעה כבר הייתה בשיאה, החלק הקרוב לאופק נצבע בצבע אדום ורוד, מרכז השמיים נשאר כחול ובין לבין היו גוונים מתעתעים של סגול-כתום, היא אמרה לי איפה הם התיישבו וחיפשתי אותם בעיני, פתאום אני רואה אותו מנופף אליי ומתחיל לבוסס בחול במהירות אליהם, באמצע הדרך עלה לי רעיון ללכת קודם לשירותים שלא אאלץ לעשות את הדרך הזאת שוב, הסתכלתי על השמש והערכתי שיש לי עוד זמן, כשיצאתי השמש כבר התחילה להיעלם, אני יכול להישבע שהיא ניצלה את הדקה שהייתי בשירותים והאיצה את שקיעתה.

 

כשהגעתי אליהם אני והשמש פסקנו תיקו, השמש כבר הייתה חצי שקועה, הם שכבו על הבטן וצפו בשקיעה, החיוך המהפנט שלה הפציע כשראתה אותי היא אמרה לי לבוא לשכב לצידה, נשכבתי במהירות ובחופזה על הסדין הפרוס כדי להספיק לצפות בשמש שוקעת איתם, היא נישקה אותי בעדינות כשהוא שלח יד מלטפת אל גבי, וצפינו בשמש נעלמת.

האווירה בחוף השרתה עלינו רוגע, המגע הנעים של כולנו בכולנו, הליטופים העדינים...

 

הם סיפרו לי איך עבר עליהם היום ואני גם חלקתי את קורותיי נצמדתי אליה כמה שיכולתי מבלי להעיק, רציתי מגופה כמה שיותר, לפתע הטלפון שלו צלצל והוא הלך להביא את הפיצה, כשהוא קם היא סידרה אותי לחיבוק כמו שהיא רוצה, ואני התנשמתי מההתרגשות של להרגיש את גופה מתרפק עליי.

הוא חזר תוך כמה דקות וכולנו אכלנו בחדווה את הפיצה שהתגלתה כטובה מאוד מראש הם הסבירו לי שחלק ממטרת הביקור בחוף זה שהיא תקבל מאיתנו מסאז'.

לאחר האכילה גבה נחשף לאט לאט כשהיא פשטה את השמלה רק באזור הגב, גורמת לי להחסיר כמה פעימות ולתנועה לא רצונית בין רגליי, לא עצרתי בעצמי והגנבתי כמה נשיקות בגבה לקול נזיפה שלה שעכשיו לא מנשקים, מעסים.

 

הוא שלף את השמן והיא הגדירה גבולות גזרה, הוא בחלק העליון של הגב, יותר תפוס לה שם והיא צריכה את הידיים (המדהימות) שלו, אני בחלק התחתון של הגב, מלטף ומעסה.

דקה לאחר מכן, מצאתי את עצמי בטארנס המושלם הזה של הריכוז בה, המחשבה הבלתי פוסקת על התנוחה המדויקת שהיד שלי נמצאת בה, כמות הלחץ שאני מפעיל ומה אעשה בתנועה הבאה, תוך שימת עין על התנועות שלו, הן היו יותר מדויקות, הן סחטו ממנה קולות כל-כך יפים!

היא החליפה תנוחה וכיוונה את ידיו לנקודה מסוימת מאוד בגב שלה, הוא התחיל לעסות עיסוי עמוק מאוד והקולות שלה השתנו, הגניחות השקטות שלה התחזקו, קפאתי, התחלתי לתהות אם זה אולי כואב לה מדי, אבל הוא המשיך והעמיק את הלחיצה, מחייך החיוך שלו הרגיע אותי הוא מכיר אותה כל-כך טוב, ומצאתי את עצמי בוהה בנקודה שהוא לש לה את העור בעזרת 2 אצבעות בלבד מרטיט את כל גופה וזה כל מה שראיתי שתי האצבעות שלו העור שלה נמעך תחתם וניצוץ השמן, כשהיא גמרה מזה מצאתי את עצמי פעור פה ומרייר...

 

התחבקנו המון, החלפנו תנוחות, הוא קם לענות לשיחת טלפון והתאמנו שוב את תנוחת החיבוק בהיעדרו, היא החלה לנשק אותי בשפתיים, המח שלי מתענג על כל רגע שהשפתיים הרכות שלה נוגעות בשלי, בראש שלי התפללתי להרגיש את לשונה חוקרת את פי, רציתי שהנשיקה תעמיק אבל אני מכיר אותה כבר ולא תמיד היא רוצה, לפתע כאילו קראה את מחשבותיי אני מרגיש את הלשון שלה, פולט גניחת הפתעה טבולה בעונג ומנשק אותה בעוצמה, החזקתי אותה חזק, מעכתי אותה עליי כאילו חששתי שעוד רגע היא תברח לי מבין הידיים, הרגליים שלנו השתלבו אחד בשנייה, לפתע גופה התחיל לרטוט זיהיתי את הרטט הזה, חיזקתי את האחיזה בה מעכתי אותה לגמרי ושמרתי שהנשיקה והלשון שלי יישארו בדיוק באותו מקום, כשהיא גמרה שוב הייתי המום. וכשהוא חזר סיפרתי לו בחיוך מאוזן לאוזן.

 

בשלב מסוים מצאתי את עצמי מנשק אותו בחצי הסתרה מהעולם אבל למול עיניה, אני אוהב איך שהפה שלה נפער כשאנחנו מתנשקים...

אני זוכר שיצא מצב שבמהלך החיבוק לחשתי לה כמה אנחנו שם בשבילה, כמה כל דבר שהיא צריכה מאתנו אנחנו נהדהד חזרה אליה, החיבוק שלה התהדק

היא נישקה אותי בחוזקה,

בין נשיקה לנשיקה המשכתי לדבר,

אמרתי כמה אנחנו שלה,

כמה אנחנו מסורים אליה,

עד לאן נלך בשבילה,

עם כל משפט וכל נשיקה היא מהדקת אותי אליה, הנשיקות שלה מעמיקות, כאילו שותות את המילים שיוצאות לי מהפה, הגוף שלנו מתהדק אחד לשני ואני מרגיש אותה מתמזגת איתי, כמו לשונות אש שמסתחררות אחת סביב השנייה ועולות במעלה המדורה, ושם בקצה איפה שהלהבה נהיית כתומה, הלשונות התחברו לאחת והתמזגו,

היא גמרה בפעם השלישית.

 

התגאיתי בעצמי מאוד, שגרמתי לה לגמור פעמיים, פעם אחת בנשיקה שפירקה את כל הצורך שלי שנצבר בשבועות האחרונים בנשיקה ממנה ובלשון שלה, ובפעם השנייה כשהצהרתי שוב כמה אני אוהב אותה, לאיזה מרחקים אלך בשבילה, כמה אני מסור אליה וכמה אני שייך לה.

 

הייתי הרבה בים, אני אוהב את הים, את הרוגע בו, את צליל הגלים, המדיטציות הכי טובות שלי היו כשהתרכזתי בצלילי הגלים, אבל עד השבוע הים היה בודד בשבילי, הרגעים הטובים שלי בים היו לבד, כל רגע שהיה אפילו קרוב לזוגי בים נגמר לא טוב.

הפעם הזאת בים הייתה שונה לגמרי,

בזכותם,

בזכותה.

אני זוכר שמצאתי את עצמי חושב על כל הגיחות האחרות שלי לחוף כמה שונות הן היו, כמה רוגע כנות ואמת יש ברגע הזה, אין כעסים מיותרים אין משקעים לא פתורים, יש רק אותנו, הגוף שלנו, הגלים ורוח נעימה,

ושוב,

מבלי שהם התכוונו,

מבלי שהם ידעו,

הם כיסו עוד זיכרון רע,

בזיכרון מושלם אמיתי ואוהב.

 

bondman​(נשלט){FLR} - נעים כל כך לקרוא. ביג לייק.
לפני 6 שנים
teller - נעים לקבל ממך ביג לייק(:
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י