בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

teller​(מתחלף)חשבון מאומת

המסע שלי

לפני 8 שנים. יום שני, 5 במרץ 2018 בשעה 14:37

 

"אתה צריך להבין שהפתרון לא יבוא מזה שהאדם האחר יראה את הכאב שלך ויחליט לשנות"

"אתה צריך לשים לב מתי אתה מתחיל להיות דרמטי וקיצוני ולא לתת לאנשים שאתה אוהב להרגיש את זה"

"אתה צריך להתחיל ללמוד להיות גם לבד"

"אם אתה מרגיש שזה עולה בך, תחסוך את זה מהצד השני, לפעמים יש לו מספיק על הראש גם בלעדיך"

"לא יקרה כלום אם תהיה קצת בשקט"

"שים לב, כל פעם שהתאהבו בך זה היה כי היית אתה... כל פעם שדחו אותך זה כי איבדת את עצמך.."

"לא בטוח שזה יקרה"

אני מתמודד עם מיטב השדים שלי, וזה ממש לא קל, אבל יש לי סיבות להתמודד איתם, בשנה האחרונה קיבלתי את הסיבות להתמודד איתם באמת... התהליך לא קל...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י