בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 5 שנים. 21 ביולי 2018 בשעה 15:10

נכנסת אל הדירה, היית שמחה ומאושרת, ולפתע הוצאת נעל סקסית, אמרתי לך שהיא יפה וחזרתי לעיסוקיי, המבט שלך השתנה, הדורשנות הופיע לפתע, האווירה השתנתה.

ביקשת ממני לשים לך אותה, והתרגשתי כלכך, רעדתי והיה לי קשה, נעל אחת הייתה על רגלך ובזמן שאני נאבק עם השנייה את נועצת את העקב של הראשונה בירך שלי, אני מנסה לרמוז לך שכואב לי והמבט שלך הבהיר לי שאת יודעת ולא אכפת לך, זה הפתיע אותי לא ידעתי שאת מגיעה לרמות כאלה.

הנעליים היו במקום ואת החלטת שזה הזמן להוציא את התודעה שלי ממקומה, כאבים קטנים ומפתיעים, צביטות שהוציאו ממני צווחות בלי נשלטות, אני כבר לא יודע איך אבל הייתי ערום ופתאום את רוכנת ובמקום כאב אני מרגיש את ידך נוגעת לי בזין ואומרת 'איזה יפה אתה מטפטף' הייתי בשוק, תביני, אני לא מטפטף, זה לא קורה לי פשוט, אולי פעם אחת עד היום, ובהמשך הסשן טפטפתי שלוש פעמים, רק מראה מה עשית לי.

היה את הרגע בו התחת המלכותי שלך מופנה אליי ואני זכיתי לקבור את פניי בו, לרחרח אותך ולהתמכר, ואת המשכת להתייחס אליי כקטן ולהשפיל אותי, הייתי בשוק, הכל מעורפל לי מהזיכרון הזה וככל שאני מנסה לדלות פרטים הכל מתערפל לי ואני מגלה שאני זוכר את הטפטפוף והנעליים שלך ועוד רגע אחד.

רגע שאמרת לי 'ארצה' ופשוט ביצעתי, וזה הכה אותי בתדהמה, כי אני כלכך אוהב פקודות וטקסיות וזה לא היה לי עד עכשיו, והדרישה שלך הייתה כלכך טבעית לך ולי, והישיבה למרגלותייך הייתה כלכ אוטומטית כאילו אילפת אותי כבר שבועות, ואני זוכר שגם הייתה בי רטינה על כמה מהר הקשבתי לך, כמה מהר רציתי להקשיב לך.

וזה רק המשיך והעמיק, דרשת ממני בוקר אחד לעשות לך מסאז' ואני כלכך רציתי לישון ומלמלתי לך שלא עכשיו ונתתי לעצמי להיסחף לשינה מתוקה עד שפתאום הרמת את קולך 'אני אחכה עוד הרבה?!' ואני זינקתי מהמיטה כדי לבצע את דרישתך.

 

נהניתי לראות את הדורשנות יוצאת ממך,

נהניתי לראות את עצמך מגלה את הצד הזה בך,

מנסה את הצד הזה בי,

חוקרת אותי ואת יכולות השימוש בי,

ובא לי עוד.

 

את יכולה בבקשה להשתמש בי? 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י