צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 5 שנים. 25 באוגוסט 2018 בשעה 16:57

אז הלכנו לדאנג'ן, התכווצתי כשQueen of Spring אמרה את זה לא ידעתי מה יפגוש אותנו שם וחששתי, אבל היא כהרגלה הצליחה לאזן אותי.
כבר מהתור לכניסה הבנתי כמה אנשים מכירים אותה, החזה שלי התחיל להימתח, להיות זה שהיא מחזיקה לו ברצועה, התחיל להרגיש לי כבוד.
כשנכנסנו, כלכך הרבה אנשים הכירו אותה ורצו את חברתה ויחסה...

אני נכנסתי לסרטים אחרים בתוך המועדון, השירים והאווירה דמו יותר למסיבה רגילה מאשר לאווירת בדסמ והשדים שלי החלו לצעוק, כמה דקות לאחר הכניסה נתקפתי בפלאשבק הראשון והתחלתי להתכנס בעצמי.
הרצועה שמחוברת אלי, הישיבה לצד הרגליים שלה, והיחס שלה איזנו אותי, לא נתנו לשדים שלי לנצח, שמרו אותי במצב כזה של לא לכאן ולא לכאן, פשוט הייתי שם, לידה, תלוי בה...

עוד פלאשבק כשהשירים התחלפו ועוד התכווצות, לידנו התחילו סשנים, אני והיא מסתכלים, מדברים, חברות שלה מצרפות אותה להצלפות אורח, וזאת עם התחת פלדה שלא זזה כבר שעה שלמה של חבטות מטורפות, התקפלה מהצלפה אחת מהשטן המפורסם של QOS

המועדון התמלא והסשנים החלו להצטופף, ישבתי לרגליה ופתאום הליטוף שלה על ראשי, מעיף אותי ושולח אותי למקומות אחרים, מרגיע אותי, והמאבק בראשי קשוח הקושי עם האווירה, עם הריקודים אל מול הרוגע שתמיד נוכח ממנה, והמגע שלה, פאק! המגע שלה.
היה סשן שקרה ממש מול העיניים שלי המצליפה החליפה שוט לשוט ארוך יותר, שהתנופף ליד הפנים שלי לפעמים, לפתע אני מרגיש את היד של QOS מכסה לי את הפנים, מגוננת עליי, מרחיקה את ראשי מהסכנה, כאן לדעתי התחלתי להשתחרר הרגשתי כלכך כבוד מזה שהיא ככה מגוננת עליי... זה היה אחר... מעיף!

ואז היא אומרת לי להתרומם, להישען ולהוריד מכנסיים, התנשמתי בכבדות וביצעתי, הוצאתי את כלי המשחיט האהובים עליה מהתיק והגשתי לה אותם, זה החל בליטופים עדינים, המשיך בספאנקים מעלפים, והתחזק יותר ויותר כשהיא השתמשה במגוון הכלים שלה עליי, כל סדרת הצלפות שלה נפסקת בדיוק ברגע שאני צריך מנוחה, היא קוראת את גופי בצורה מדויקת גם עם הרעש של המועדון , והליטופים שלה כלכך מאפסים אותי ומחזירים לי את הכוחות..

היה רגע אחד שהיא הניחה עליי ידיים ואיפסה אותי ואני מרגיש את הידיים שלה על רגליי ואני מסתכל למטה וקופץ בבהלה, משהו בוהק היה לי בין הרגליים והמחשבה הראשונה שלי הייתה אש, אחרת מה יזהר ככה בחושך? ואז התגלתה האמת שזה הציפורניים שלה תחת האור במועדון קיבלו זוהר מהפנט...

כשהכפות שלה הכו לי בירכיים הפנימיות כדי שאפתח רגליים ואחשוף את הביצים שלי השתנקתי, והCBT שלה החל, מלפניי מישהי נתנה בי מבט הערכה על כך שאחרי כל התקפלות אני פותח רגליים בשבילה שוב.
הכל טבול בערפל, מעורפל, הדברים שהיא אמרה לי באוזן, המגע שלה שמעיף לצד אחד והכאב שלה שמעיף לצד שני, ואז זה הפסיק, היא חיבקה אותי ואספה אותי, היא אמרה לי שהייתי טוב וחזק, ושאנשים אפילו אמרו לה שיש לי יכולת ספיגה וזה גרם לי להתנפח מגאווה, היה לי כלכך חשוב להיות טוב בשבילה, ואז נחנו, ישבנו אחד ליד השני, אני צף בענן שלי ופתאום המוזיקה לא מפריעה לי, פתאום אני רגוע, ואז הופיע אחד השירים האהובים עליי, וכלכך התחברתי אליו ואפילו זזתי במושב שלי בחופשיות בלי פחד.

היא הייתה מבוקשת וחברות שלה ביקשו ממנה לעשות להם סשנים גם, ואני צפיתי מהצד מחכה לרגע שהאורות יסתדרו כך שהציפורניים שלה יזהרו, אחת החברות קיבלה את פינוק הציפורניים המלא, וחטפה שריטות על גבי ההצלפות, ומרחוק, זה היה נראה כמו הבזקים של אור אדום כמו חרב אור על התחת שלה, מחזה מהפנט, היא הייתה כלכך נוכחת שם, סופגת את הקהל, סופגת את הנשלטת, ועדיין אני תופס אותה גם משגיחה עליי במבט...

לרגע אחד עמדתי לידה על מנת לפנות מקום להצלפות שלה על הנשלטת, ובחורה אחת ניגשה אליי במבט פתייני, תפסה לי ברצועה והציעה למשוך אותי, אני נתקפתי פאניקה ומיד התנגדתי והצבעתי על QOS שהייתה עסוקה בלפרק למישהי את התחת, הבחורה עשתה סימן הבנה (וגם קצת פחד) והתרחקה מהמקום, ידעתי שאם הייתי שואל אותה היא הייתה מאפשרת לי לזרום תחת ההגבלות הברורות, אבל מחוסר הידיעה מה לעשות פשוט נלחצתי ונתתי לרגע לחלוף, ועדיין כמה דקות אחרי זה, הדבר נקלט לי, אני שידרתי אנרגיה כלכך טובה, שמישהי ניגשה אליי, אליי!

זה לא קורה לי, לרוב האנרגיה שאני משדר משלבת דמעות ורעידות ורצון כללי לברוח הביתה, אבל בזכותה יכולתי לעמוד ולשדר אנרגיה אחרת לגמרי...
אני יודע שזה נשמע טיפשי קצת אבל בשבילי זה היה רגע מדהים(:

דיגי​(אחרת) - תענוג!
תענוג לקרוא את החוויה שלך, תענוג לראות את כל מה שאתה מקבל ממנה.
תענוג לראות שאתה סוף סוף במקום שמגיע לך בידיים של מישהי שמעריכה אותך.
שמביאה אותך לפי מה שאתה מספר לגבהים שבאמת מגיע לך לעוף אליהם!

עושה לי חשק לצאת רגע מהוירטואל רק כדי ללחוץ לה את היד ולומר לה כמה אני מעריכה אותה על מה שהיא משקיעה בך.
היא ואתה ברי מזל על שיש לכם זו את זה!
לפני 5 שנים
Queen mik​(שולטת) - מלכה אמיתית...שמחה שהייתה לך חוויה טובה.הרבה חדשים מגיעים עם חששות.צריך לדעת באמת עם מי להגיע לדאנג'ן.גאה בך.
לפני 5 שנים
teller - יווו מיק!
תודה לך!
בהחלט אני יודע עם מי להתחיל את הפומבי חח
לפני 5 שנים
teller - אני כל-כך בר מזל!!!
וכדאי לך ללחוץ לה את היד, היא מהממת!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י