שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 5 שנים. 4 בדצמבר 2018 בשעה 9:22

היא הייתה בחדר צ'אט שהייתי בו, בזמן שנכנסתי כדי לפרוק קצת כאב על פרידה בדסמי"ת מהשולטת, פשוט הייתי עצוב, אמרתי שאני רוצה כאב, צריך אותו כלכך, ואז היא כתבה לי בפרטי, התרגשתי שהיא מדברת איתי סתם כי אני מכיר אותה וכיף לקבל הודעות, הרי מי לא מכיר את חשופית שתוקה.

היא הציעה להעניק לי כאב, אני זינקתי על האפשרות כמוצא שלל רב, נכון, אני לא מכיר אותה בכלל אבל משהו בי צעק לי חזק שזה נכון.

היא שאלה הרבה על גבולות, יכולות וניסיון.

ערב לפני הפגישה הגיע, ואיתו גם האיסור לאונן ולגמור ועוד זה הגיע לאחר סופ"ש כזה שבו כל הסביבה שלי עשתה לי טיזינג מדליק וכל-כך בניתי על לאונן בערב, הנשלטת שלי הייתה כל-כך מושכת, דיבורים מחרמנים, וטיזינג מפחיד של ידידה, אבל חשופית ביקשה ואני נכנסתי למיטה מתפתל מחרמנות.

בוקר הפגישה הגיעה, והיא מדברת אליי בלשון נקבה, אני מובך ומתפתל אבל החור שלי פועם, רוצה, גיליתי את היללות שלי מחדש בשיחה שהייתה לנו לא הפסקתי לילל, חרמנות, צורך בכאב, השפלה מחבקת פרצו כיללות.

ההוראות היו ברורות (ומדליקות) הגעתי לדירה שלי, עשיתי 'ניקוי פנימי' דחפתי פלאג בגניחה ויצאתי לפגוש אותה, דידיתי עד לרכב שלה והפעם הראשונה שענינו נפגשו החסרתי פעימה, המבוכה שהיא יודעת שאני עם פלאג, העיניים שלה שכבר מרחוק קלטתי שאני עתיד לטבוע בהן...

היא נכנסה לדירה, וזרקה כאילו לאוויר 'תתפשטי ותהיי על הברכיים', פאק המבוכה הזאת, תוך שנייה ואני כבר ערום על הברכיים היא מתיישבת על הספה קרובה אליי סוטרת לי ואומרת לי דברים שגורמים לי להתפתל...

הפניתי אותה לחדרי והיא התלבשה שם, אני הכנתי את הקפה שלה וחיכיתי על הברכיים.

 

היא יצאה.

 

גאדמט! היא מהממת, הגרביונים האדומים, בגד הגוף הסקסי והעקבים, היא הלכה לאיטה לספה, חולפת על פניי, לא ידעתי מה לעשות, לא בטוח איך להגיב, היא התיישבה לידי שוב וסטרה לי, הערפל החל להשתלט עליי, חשתי את התחושות הנעימות שוב.

להיות קטן מול מישהו, לטבוע בעיניים שלה, להתרכז בה, היא המרכז עכשיו, זה החל להשתלט עליי עוטף אותי במתיקות נעימה.

היא הוציאה אטבים, והחלה לעטר לי את הביצים, עיני פעורות בוהה בה, טובע בעיניה כשהיא שולפת איזה שוט קטן ומתחילה להוריד אטבים בהצלפות, גנחתי ונאנקתי, היא שאלה אותי כל הזמן מה מצבי בודקת איך אני...

עפתי.

שלב הבא האטבים הונחו על הזין שלי מעטרים אותו כמו פרח, תחושת הכובד של האטבים הייתה אחרת, ממכרת, כל תזוזה שלי לוותה בקליקים של האטבים, והשוט שלה הוריד אותם אחד אחד, גנחתי והתפתלתי וכשהאחרון ירד עשינו הפסקה.

היא נתנה לי להניח ראש על ברכיה, הנחתי ראש בזרות, אבל היא כיוונה אותי שזה בסדר להתרפק עליה, התרגשתי מהאפשרות הזאת והתמכרתי למגע שלה, לחום שלה, המגע שלה בי הייתה מצמרר היא ליטפה אותי, הליטוף שלה היה דורש מפגין את הבעלות שהענקתי לה עליי.

בהמשך היה שלב בו היא חיברה את הלשון שלי אל הזין עם חוט מתוח, כל תנועה של הלשון, גררה רעד באיבר המין, והלשון נאלצה להישאר בחוץ, התחושה המבלבלת של ההשפלה עם הצורך הפיזי להישאר זקוף והכאב בזין, עם הלשון בחוץ, גרמו לי להרגיש נמוך, 

נמוך אבל מוגן, 

נמוך אבל שמור.

כשהיא אמרה לי לעמוד מול הקיר, רגליים מפוסקות ותחת בולט, כבר הייתי תחת ערפל מתוק, ביצעתי בהתרגשות להרגיש את הכאב שהיא תעניק לי, הכל היה מעורפל, היא הצליפה והצליפה, בסטים של 20, אני סופר, מתנשם, נאבק להישאר במקומי, והיא מצליפה.

אני מרחף וצונח, אני גונח ונאנק, רוצה לצרוח ולשחרר אבל חשופית רוצה שקט, הפלוגר הונחת עליי שוב ושוב, וכל הצלפה אני סופר ומעופף עוד קצת, עברנו לקרופ שהיה מדויק בצורות מתסכלות, ההצלפות הלכו ונעשו קשות יותר, העוצמה הלכה וגדלה ואני סופר שוב ושוב.

החלק של ההצלפות מעורפל, כאב מדהים שבלבל את הכל, אני זוכר הבזקים מהכל, אני זוכר שזזתי המון, ורציתי כל-כך להישאר במקום, זוכר שהיא שאלה אותי הרבה למצבי, אני זוכר שהתפתלתי וזה לא הזיז לה, היא רצתה ממני עוד אז חזרתי לתנוחה, מתאמץ להפנות אליה תחת, שתכאיב לי, רציתי עוד, לא היה לי מספיק, אחרי כמה סדרות, עשינו הפסקה, ואז הבנתי למה זה כזה כואב, האזור המוצלף הוא מאוד מאוד קטן ומדויק, כל הצלפה שלה ניתחת על מקום שהוצלף כבר הרבה, ולכן רמת הקושי עולה ועולה עם כל הצלפה.

היא מסמנת לי להוריד את העקבים שלה, אני נרגש מכל קרבה לרגליים שלה, אני מתחנן לנשק את העקבים שלה לפני שאוריד, לא זכיתי בזה, הורדתי את העקבים שלה, רציתי לבקש להריח את הרגליים, לא עשיתי את זה, הרגל שלה טיילה עליי, מרגיעה אותי מדליקה אותי, ואז היא מעמידה אותי חזרה על הקיר, וההצלפות ממשיכות, אני מפנה תחת בשמחה, מקמר את הגב בזנותיות, והיא מצליפה.

פתאום זה צף, סדרת הצלפות שהעלתה בי כעס, המספרים יצאו ממני בנהמות רוגז, ובקושי זזתי, כמעט ולא הייתי פתאום חזק, במספר 15 הדמעות כבר איימו לפרוץ, במספר 16 כבר ידעתי שלא אוכל לעצור את זה, ב17 הן פרצו החוצה וכל גופי רעד, ומספרים 18 19 ו20 פירקו לי את הרגשות, אני בוכה, כמעט מייבב ללא שליטה, היא באה לחבק אותי ושואלת "על מה אתה בוכה?" כשאני מחובק ורועד.

ואני עונה לה "אני מתגעגע אליה" כל הכאב והסיטואציה הזכירו לי כמה היה לי נעים שליטה של מישהי אחרת, חשופית חיבקה אותי חזק, הבינה אותי, עשינו הפסקה, אני מנסה לאסוף את עצמי, וברגע שהיא אמרה לי להניח ראש על ברכיה שוב פרצתי בגל בכי, שחררתי עוד ועוד מהרגשות המודחקים בפנים וגם חשבתי כמה מכילה היא שאני בוכה לידה על מישהי אחרת, והיא מבינה את זה לגמרי.

נרגעתי לאט לאט, היא שאלה אם אני בסדר אמרתי "כן, הוצאתי" היא בהתה בי בעיניה, ושוב טבעתי בהן, והיא אמרה קצרות "לא, לא סיימת להוציא", 

היא שלפה גאג טבעתי, כזה שמשאיר את הפה פתוח, התרגשתי, אני רציתי לחוות גאג כבר הרבה זמן, היא שמה לי אותו, תחושת המוזרות שהפה נשאר פתוח, חוסר האונים הזה, והאצבע שלה נדחפת לי לפה, ואני רוצה כל-כך למצוץ אותה, ולא מצליח, הפה שלי מייצר רוק בכמויות, היא מדברת אליי ואומרת משהו על הלשון שלי וזה שאפשר לנצל אותה ככה, ואז אומרת שבטח לא אהיה טוב עם הלשון, אני מתעצבן ומנסה לומר "אני טוב בזה" לא מצליח לומר כלום, היא אומרת שהיא לא מבינה, ואני מתחרפן, מנסה להגיד שוב ושוב, חוסר האונים הזה, חוסר היכולת להביע את עצמי ולעמוד על מה ששלי, שיגע אותי, ואז היא השתיקה אותי, וליטפה לי את הפנים, מדי פעם דוחפת אצבע לפה הפתוח שלי.

היא העמידה אותי חזרה על הקיר וסדרת ההצלפות שבה, אני סופר וקופץ, לא מצליח להישאר במקום, גורם לה לפספס אותי, מצטער על כל פעם, אני כל-כך מנסה להישאר, אבל כל הצלפה מעיפה אותי, הריר יוצא לי מהפה בלי שליטה, היא ביקשה שאומר לה כשאני מטפטף וניסיתי למלמל את זה החוצה, לא יודע אם היא שומעת, היא מקפלת אותי בהצלפות, עוד אחת ועוד אחת, סדרה נגמרת מגיע הליטוף, סדרה ממשיכה ואני מקפץ בחדר שוב, ופתאום זה קורה שוב, אני מרגיש את זה עולה מבפנים, לא מצליח לעצור, לא רוצה לעצור, ופורץ בבכי משחרר שוב, הפעם בכיתי כי הרגשתי שקט, ונזכרתי כמה רעש יש לי שם בחוץ, בכיתי כי קיבלתי בדיוק את מה שרציתי, כמה שעות של שקט, כמה שעות שהחוקים ברורים, החוקים שלה, לא הרגשתי את ההצלפות האחרות שבאו, הן פשוט שמרו אותי בריחוף הזה של השקט והבכי המשחרר, הפסקתי לספור והיא המשיכה להצליף, התמכרתי.

לא זוכר איך, הגענו לספה שוב, אני מחבק את רגליה, היא מרגיעה אותי, ואני בוכה ובוכה, משחרר עוד ועוד, ואז מתוך הבכי אני אומר לה "אני רוצה להרגיש את הקיין" הרגשתי חובה להתמודד איתו, ראיתי שהיא מתלבטת אומדת את כוחי הנפשי, כמה שאני שונא קיינים בכללי רציתי כל-כך להתמודד עם הפגיעה שהסבו לי בשימוש בקיין, שהצליפו בי חזק, פירקו אותי והשאירו אותי בוכה ויצאו מהבית לאירוע, סיפרתי לה על זה לפני, ורציתי כל-כך להתמודד עם זה איתה, לא חשבתי שהיא תסכים, היא ראתה לי בעיניים את הנחישות כנראה, כי נשלחתי אל הקיר שוב.

אני רואה את הצל של הקיין, ונלחץ, מזכיר לעצמי שהיא זה לא הם, שאחרי ההצלפות יגיע הליטוף, היא תהיה שם.

היא אומרת "14" ואני פולט יללה.

אני זוכר שזה היה כואב, 

זוכר שחוויתי את החוויה שוב, 

את הכאב שהסבו לי אז, 

את הצעקות שלי אז, 

את המחשבה שלי אז "הנה, היא כועסת עכשיו אבל אחרי ההצלפות היא תשתחרר ותהיה איתי",

זוכר אותי בוכה אז על הספה לבדי,

זוכר את הדלת אז נסגרת מאחוריהם.

ועם חשופית,

זוכר את ההתפתלות המשוגעת,

זוכר את האנקות,

זוכר שבכיתי,

זוכר שאני שונא את סוג הכאב הצורב הזה, 

ואני בעיקר זוכר את הזרועות שעטפו אותי אחרי, מכילות את הדרמה, את הרגש, נרטבות מהבכי ולא נרתעות לשום מקום, זוכר שהרגשתי מוגן ובטוח.

לחשתי לה כל-כך הרבה פעמים תודה, לא ידעתי את נפשי מרוב התעופפות.

 

הלכנו למיטה, אני נכנסתי קודם וחיכיתי לה, היא הצטרפה אליי והייתה כל-כך קרובה אליי, הרגשתי את החום שלה וקפאתי, לא ידעתי מה לעשות, רציתי כל-כך לחבק אותה עוד ועוד, להתקרב אליה ולא ידעתי אם מותר, היא פשוט רגועה לידי, מתחילה ללטף אותי ואני קפוא, גונח ומתפתל כשהיא מגיעה לאזורים רגישים יותר, ואני בשוק, הקרבה שלה אליי גרמה לי לעוף ורציתי לגעת בה, רציתי ללטף רציתי לעשות לה טוב, להחזיר לה על הכל, ולא ידעתי מה מותר, בשלב מסוים היא לוקחת את היד שלי ומניחה על התחת שלה, פלטתי גניחה בלי שליטה, היה אסור לי להזיז את היד, לא להגזים, התרגשתי והייתי חרמן ממש, היא מלטפת לי את הזין, אני פולט קולות ויללות בלי שליטה, מהופנט, מעופף.

היא אומרת לי "תסתובבי ותראי לי את החור שלך" עשיתי כדבריה, היא התחילה ללטף ולסכך לי את החור, אני לא זוכר מה חדר אליי ומתי אבל יודע שפלטתי גניחות מטורפות, הדברים שהיא אמרה לי כמה שאני זנותי וכמה שאני טוב הדליקו אותי והשפילו אותי.

היא הפכה אותי על הגב, הדילדו בידה, לא הספקתי לראות את הגודל שלו מספיק טוב והוא כבר היה לי ליד החור, היא מגששת ומענגת, ואני מתחנן ומילל ורוצה שהיא תחדיר, היא מפעילה קצת כוח ואני נושם ומשחרר והוא מחליק לתוכי והיא אומרת כמה אני פתוחה, התחושה נעימה כל-כך ממלאת כל-כך, שמה אותי במקום היא מפעילה רטט ואני נאנק וזועק, היא מורה לי לאונן, אני חווה כל-כך הרבה תחושות, לא יודע מה זה מה כבר, לא מאמין שאגיע לאורגזמה, אפילו לא עומד לי, הרטט נעים, מייצב כזה, אני מרחף, לא שולט בקולות שלי, לא שולט בגוף שלי, ופתאום המבט שלה משתנה והיא מציבה את הדילדו בזווית אחרת, אני חש תחושה מוזרה, מרגיש כאילו אני עומד לגמור אבל בכלל לא עומד לי, אני ממלמל "פאק פאק, בבקשה מה זה, תעשי שוב בבקשה" חיוך עולה על פניה, והיא אומרת "זה הפרוסטטה שלך זונה, זה נעים..." אני מתחנן לעוד מזה והיא מזיינת אותי, הלוך ושוב, היא עצרה לרגע ורציתי עוד, התחלתי לקפץ על הדילדו בלי לשאול, בלי שליטה, הייתי רעב לעוד משהו, ופתאום, היא לוחצת בחוזקה כמו שעשתה מקודם, אני ממלמל "כן כן, פאקקק זה טוב, לא מכיר את זה אבל זה טוב עודדד" אני גונח והיא מחייכת, אני לא יודע מה הולך לבוא, אני מרגיש משהו מוזר, כאילו אני גומר אבל זה לא הגיוני, ופתאום אני שופך זרע, בלי שליטה, בלי לגמור, פשוט שופך עוד ועוד, "יו יו יו, פאק, אני שופכת פאקקק" אני רועד וגונח, וממשיך לזיין את הדילדו אני רוצה עוד אבל מרגיש מותש כל-כך היא אומרת לי "את יודעת שאת כבר לא תצליחי לגמור עכשיו" אני מרגיש שזה נכון, כל הגוף שלי מותש אבל אני רוצה עוד, אני ממשיך לקפץ על הדילדו לרגע אבל התחושות מתנפצות, אני פולט "כתום" 

מיידית הרטט מפסיק, היא יוצאת ממני בעדינות, ואני רפוי על המיטה, מעופף, מרוקן אבל לא גמרתי, הכל בתחושות מוזרות, נעימות, חדשות, היא עוטפת אותי בחיבוק חם, קרוב, אני מחבק אותה חזק, כמה שהגוף שלי מאפשר לי.

אנחנו מחובקים מתחת לשמיכה, אני זוכה לכרבל אותה, שוב עומד לי ואני מובך מצד אחד, מצד שני כל-כך מכור לתחושה של התחת שלה ליד הזין שלי, אני מבקש אישור ללטף לה את השיער, רוצה כל-כך להחזיר לה על כל מה שהיא עשתה לי, אנחנו מדברים, מקשקשים על דברים לא קשורים, נעים לי לידה, לא רוצה שייפסק...

התארגנו ליציאה שלה, סידרתי לה את התיק, היא התלבשה, לא הפסקתי לומר לה תודה, הייתי רגוע, בטוב, נעים לי.

היא הלכה ואני חשתי להתקלח לפני שאצא לפגישה, לקחתי את הטלפון שלי, אפילו לא הסתכלתי על ההודעות, הנחתי שהנשלטות שלי מתות לדעת איך היה לי, התחלתי נסיעה, לא שמתי אפילו Waze, המוזיקה פעלה אוטומטית, מוזיקה קופצנית, כיפית, ואני מוצא את עצמי, רוקד באוטו, מתמכר למוזיקה, נעים לי רגוע לי.

 

זו הייתה חוויה מדהימה, הכרתי אדם מדהים, כאב שהייתי צריך, פורקן רגשי שהייתי צריך, יש לי רק לומר לך תודה, תודה שאת כזאת מדהימה, ותודה שזה פשוט היה משהו שהתאים לשנינו בצורה מדויקת, חיזקת אותי, ויש לי לומר לך שוב,

תודה חשופית.

חשופית שתוקה​(נשלטת) - חומד,
כתבת כל כך יפה,
וזה ממש נעים לחוש את זה דרך העיניים שלך.

היה נורא אינטימי, ונעים גם לי.

תודה
}{
לפני 5 שנים
teller - שוב, תודה תודה תודה! גם על התגובה!
לפני 5 שנים
לביאונת - וואווווו
ושוב..וואווו
ועוד פעם וואווווו.
נשמע אש
לפני 5 שנים
teller - היה אש!
לפני 5 שנים
מואנה - איך אני אוהבת את השילוב של הפוסט ל "הנשלטות שלי וכו'..."
מדהים שאתה!
אוהבת מאד לקרוא אותך (בין היתר...)
לפני 5 שנים
teller - 🤩😊
לפני 5 שנים
Netrunner​(נשלט) - היה לי נעים לקרוא את זה.
התחברתי הכי הרבה ל-שמור אבל נמוך ומוגן.
לפני 5 שנים
teller - גם אני התחברתי לזה! 😊
לפני 5 שנים
isu​(אחרת) - בולעת רוק.
מדליק.
לפני 5 שנים
teller - גם אני בלעתי, הרבה.
לפני 5 שנים
isu​(אחרת) - חחחחח זק
לפני 5 שנים
nicknose​(מתחלף) - מהמם. גם אני רוצה
לפני 5 שנים
teller - מאחל לך מלא כאלה!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י