סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby beaer

ילדון קטן בגוף של גבר גדול... ?
לפני 4 חודשים. 27 בנובמבר 2023 בשעה 14:04

לפני 5 שנים. 9 באוגוסט 2018 בשעה 22:54

לפני 5 שנים. 6 באוגוסט 2018 בשעה 18:18

אחרי ששמתי את המוצץ בפה, שיר פתחה את הטלויזיה ושמה ערוץ של ילדים.

שיר פנתה אליי ואמרה בקול רך ונעים: "בוא תינוקי שים עליי את הראש", הנחתי את ראשי על רגלייה של שיר ואני פניתי אל שיר וביקשתי "ליטופי אמא ליטופי" שיר חייכה אליי והתחילה ללטף את ראשי אך המגע של הידיים העדינות שלה מלטפות אותי, לא רציתי שזה יגמר לעולם.

"עכשיו הגיע הזמן לאכול" אמרה שיר והוציאה בקבוק של תינוק.

שיר התחילה להשקות אותי ואומרת "ילד טוב עושה כל מה שאמא שלו אומרת " אבל אני לא הצלחתי לסיים את הבקבוק, שיר הסתכלה עליי במבט כועס ואמרה "ילד רע עכשיו תקבל עונש, תשכב על הבטן" ואני עשיתי כך, לפתע שיר נתנה לי מכה על הישבן בחוזקה ואני צעקתי "אייי" ושיר אמרה לי " תינוקי שלי המכות האלו כדי לחנך אותך אני אוהבת אותך ואני רוצה שתעשה כל מה שאמא מבקשת ורוצה".

"אייי" אמרתי עוד מכה על ישבני וככה עוד ועוד עד שממש כאב לי ובכיתי ( למרות שאני גבר ולא ילד), שיר חיבקה אותי חזק ואמרה "תינוקי שלי אמא אוהבת אותך ורוצה לטובתך אני מבינה שכואב לך אבל זה רק לטובתך".

שיר לקחה מגבונים וניגבה את דמעותיי שלא הפסיקו לנזול ואמרה תוך כדיי "דיי ילדתי אהובי אני אוהבת אותך" ואני בקול חנוק רועד אמרתי לה "אמא אני הכי אוהב אותך בעולם" שיר שאלה "כמה אתה אוהב אותי תינוקי?" "עד השמיים" עניתי. 

ההמשך יבוא... 😊

 

לפני 5 שנים. 2 באוגוסט 2018 בשעה 14:23

שהייתי ילד קטן הייתה לי בייביסיטר, היא הייתה נערה חמודה, תמיד לבשה שמלות צבעוניות.

קוראים לה שיר, היא הייתה הבייביסטר שלי ושל אחיות שלי שהיינו קטנים, מאז עברו חלפו להם 20 שנים, אני כבר גבר גדול וגבוה.

הלכתי עם אחיותיי לקניון, נכנסים ויוצאים מחנויות, אוכלים ונהנים לנו צוחקים ואנחנו קוראים אחד לשני בשמות שלפתע מוכרת אחת עצרה ולא הפסיקה לבהות בנו, היא הייתה מוכרת אבל לא זכרתי מהיכן ואז המוכרת התקרבה אליי ואל אחיותי ושאלה אותנו אם אנחנו משפחת כזו וכזו ואם קוראים לנו והיא אמרה את השמות שלנו, לא הבנו מהיכן היא מכירה אותנו, היא שאלה אותנו אם גרנו בעבר במקום אחר והשבנו בחיוב.

היא סיפרה לנו שקוראים לה שיר הבייביסיטר שלנו ואנחנו נדהמנו, היא הוסיפה איך גדלתם ואנחנו צוחקים ומעלים זכרונות מהעבר.

אחיותי המשיכו להסתובב בקניון ואני נשארתי עם שיר בחנות ושיר פנתה אליי ואמרה לי בשקט עם מבט ערמומי בעינייה "אני זוכרת שאתה הייתה הבוגר מכל האחיות אך אני לא שוכחת איך רצית שאתנהג אלייך כתינוק קטן וחמוד" ואני חשבתי לעצמי "אם היא רק הייתה יודעת שזה הפטיש שלי..." 

דיברנו קצת והיא נתנה לי את מספר הטלפון שלה שנשמור על קשר.

חזרתי אל אחיותי ואחר כך חזרתי הביתה, לא הפסקתי לחשוב על שיר והייתי חייב להרים לה טלפון וכך עשיתי.

חייגתי ושיר עונה ואני מתרגש לא יודע מה להגיד לה, בעלתי את המילים אבל היא זיהתה את המספר שלי ושלא הצלחתי לדבר, היא אומרת לי בקול מתוק "תינוקי שלי אני יודעת שזה אתה ואתה מתרגש הכל בסדר" ואני מנסה להגיד "הלו" אבל יוצא לי הלללווו בגמגום ושיר עונה " זה בסדר תינוקי תינוקים לא אמורים לדבר תשלח לי את הכתובת שלך ואני אגיע עם כל הציוד ונעשה כייף כמו פעם"  ואז היא ניתקה, שלחתי לה את הכתובת שלי.

כעבור שעה נשמע צלצול בדלת, אני פותח את הדלת ואני רואה את שיר ששואלת אותי "הזמנתם בייביסיטר", אני מהנהן בחיוב ושיר נכנסת לבית, אני עורך לה סיור בבית והיא מתפעלת.

"הבאתי את כל הציוד שתינוקי צריך" אמרה שיר בחיוך, היא הוציאה את כל הציוד על המיטה. אוי אלוהים 20 שנים לא ראיתי והרגשתי כמו תינוק, אני משתוקק כבר להרגיש כך.

שיר פונה אליי ואומרת לי בקול רך, נעים, ממכר "מעכשיו אתה חוזר להיות תינוקי כמו שהיית ואתה תדבר ואתה תתנהג כמו התינוק שהיית שהיינו משחקים, אתה הייתה בן 10 ואני בת 14".

בלי להתבלבל אמרתי לה "צצי" ככה הייתי קורא למוצץ, היא חייכה לי ודחפה לי מוצץ בפה.

אך ההרגשה של המוצץ פה אחרי 20 שנים שאני גבר גדול חזרתי להיות קטן בשנייה זו ההרגשה הכי טובה בעולם. 😊 

ההמשך יבוא...

לפני 5 שנים. 28 ביולי 2018 בשעה 14:00

בא לי שנלך לים רק אני ואת, אני אפרוש סדין בשבילך, אני אוציא מהתיק בקבוק יין, 2 כוסות, ומגש פירות שהכנתי רק בשבילך.

ואז נשב, אני אנקה לך את החול מהאצבעות ומהרגליים, אני אשתוף לך אותן במים ואתחיל ללקק לך אותן לאט לאט אצבע אצבע, מידי פעם ארים את מבטי אלייך, אראה את את מלקקת את שפתייך בהנאה, בחושניות, אני אפסיק מעט ואת תגידי לי בקול סמכותי "תמשיך"!!! ואני אמשיך בשמחה.

אחר כך אמרח אותך בקרם הגנה מכף רגל עד הראש לאט לאט, לא אפספס אף נקודה אחרי הכל אני לא רוצה שנסיכה שלי תישרף.

ואז נלך לכיוון הים, יש המון צדפות על החול ארים אותך שלא יכאב לך ונכנס למים, זה הרגע הכי מרגיע אני, את והגלים ששוטפים אותנו, משחקים ומתלהבים כמו שני ילדים קטנים.

אני את והים.

רגעים קטנים של אושר 🤗 

לפני 5 שנים. 27 ביולי 2018 בשעה 10:27

כשאני רואה אותה מתקרבת לבית, אני מרגיש כמו ילד קטן שמחכה לאמו, אני מתרגש.

אני סידרתי וניקיתי את הבית רק שהיא תחזור תחייך ותנוח.

 הבית מתמלא ריחות הכנתי לה ארוחה כל מה שהיא אוהבת.

רק שהיא תהיה מאושרת ושמחה ואז הסיפוק שלי יגיע... 😊 

ואז אני שומע את הדלת נפתחת ואז היא נכסנת, היא רואה את הבית, מריחה את הריח, מתקרבת לסירים, מרימה את המכסים ועושה בקול ממממ.. 

היא מספרת לי כמה שהיא עייפה ואיך שעבר עלייה היום קשה ואני חושב לעצמי שמעכשיו המשך היום יהיה רק כדי שיהיה לה טוב שתהיה מאושרת.

אני מבקש ממנה לשכב על הספה על הבטן והיא עושה כך, אני מפשיט אותה ואני לוקח שמן ומתחיל לעסות אותה לאט לאט, מעביר  את ידי לאט לאט על הגב ועל הידיים בעדינות, אחר כך מתחיל ללקק כל חלק מגופה ומפיה שומע גניחות וקולות של הנאה, אני מסתכל על פנייה ורואה את החיוך שלה... איברי מתחיל להזדקר אוי אלוהים כמה שהנאה שלה מסיבה לי עונג.

שהיא רואה שעומד לי אומרת לי בוא אליי, היא כבר שוכבת על הגב אני מניח את ראשי על החזה שלה והיא מתחילה ללטף אותי, אני מדגדג אותה על הבטן והיא צוחקת ואני מרגיש שעוד רגע אני גומר, היא נותנת לי סטירות על הלחי, כמה שהיא מכירה אותי ויודעת איך הראש והגוף שלי עובדים מה מדליק אותי, מה מחרמן אותי, מה מעצבן אותי, מה מצחיק אותי וגם אני יודע ומכיר את הגוף ואת הראש שלה.

לפתע דחפה את ראשי לכיוןן למטה היא רצתה שארד לה, חשבתי לשחק קצת אמרתי לה לא עכשיו, היא סטרה על פני בחוזקה ואמרה " רד על 4 עכשיו" ירדתי על 4, היא הגיעה מעליי ודחפה לי את הראש לכוס שלה אוי כמה שאני אוהב, שוב שומע גניחות וקולות של הנאה ממנה לפתע השפרצתי, היא סטרה לי ואמרה "ביקשת רשות לגמור"?

אני מוריד את הראש ובוכה היא מנגבת לי את הדמעות ואומרת לי תמשיך, אני ממשיך לרדת לה, מלקק לה והיא גומרת מחייכת.

אנחנו נכנסים למקלחת מתחבקים ומתנשקים.

ואז מתיישבים לאכול, אני רואה את ההנאה שלה מהאוכל שהכנתי, אוי כמה שזה מגרה והיא מחייכת, זורקת לי נשיקות לאויר, נותנת לי את ידייה ואני מעביר את ידי בין ידייה ומנשק אותן.

אחרי האוכל היא שוכבת על הספה ואני לצידה על החזה שלה, היא מדליקה את הטלויזיה ושמה לי ערוץ הופ קטנטנים ואומרת לי בחיוך "אני יודעת מה הילד הקטן שלי אוהב".

שולפת מוצץ שמה לי בפה וככה עובר לו לילה מושלם 🤗 

לפני 5 שנים. 21 ביולי 2018 בשעה 10:39

אני מגיע הביתה, אני רואה שהבית ריק ובת הזוג שלי עדיין לא הגיעה לבית, אני חושב לעצמי שזו הזדמנות מצויינת בשבילי לעשות את כל מה שאני אוהב בלי שאף אחד יידע, בלי שאף אחד יראה.

אני מוציא את הציוד (בקבוק מוצץ חיתול) וככה אני מתנהג כמו תינוק, פתאום אני שומע את הדלת נפתחת ולא היה לי זמן להגיב או להתחבא, זאת הייתה בת הזוג שלי, היא רואה אותי לבוש ומתנהג כמו תינוק, היא הייתה בהלם וכך גם אני.

אני רואה חיוך קטן על שפתייה, אינני מצליח להבחין אם זה ממבוכה או שהיא מוקסמת.

 היא התקרבה אליי, היו כמה רגעים של שקט ואז היא שואלת אם אני צריך עזרה, אני בהלם מהשאלה שלה אך אני משיב בחיוב מעט נבוך.

"שכב על המיטה"!! היא פוקדת עליי ואני עושה כך כמו ילד טוב.

היא מכניסה לי מוצץ לפה ואומרת " עכשיו תהיה בשקט", היא מורידה לי את החיתול, היא נותנת לי חיבוק ענק כמו שאמא מביאה לבנה, אז היא פונה אליי ואומרת בקול חמוד "תינוק שלי הגיע זמן המקלחת" ואני מנסה להתנגד לה, בכל זאת אני גבר חזק והיא אישה קטנה אך המשקים שלי לא השפיעו עלייה, היא נתנה לי בעיטה באשכיים שלא יכלתי לזוז, נשכבתי על הבטן ואז היא התחילה להכות בישבן ממש חזק, ניסיתי להתנגד אך היו לי כאבים מהמכה באשכיים כך שלא יכלתי לזוז...

היא אומרת לי בקול תקיף "ילד צריך להקשיב לאמא שלו" אחרת תקבל מכות/עונש.

בכיתי מההשפלה ומהכאבים היא ליטפה אותי וחיבקה אותי, נגבה לי את הדמעות ואמרה "שתדע ילד שלי שזה רק לטובתך" ואני שתקתי מצד אחד כואב לי מצד שאני החיבוק והחום שקיבלתי ממנה, חיבקתי אותה חזרה ואמרתי "אני מבטיח להיות ילד טוב, אני לא רוצה שתכעסי עליי או תענישי אותי", היא שמחה ואמרה "בוא תנוקי שלי בוא למקלחת".

כשהגענו למקלחת היא סיבנה אותי לעיתים ברכות אך לעיתים בשפשוף וכח.

איבר המין שלי התחיל להזדקר עקב המאורע, ראיתי חיוך קטן שעלה בשפתייה וככה היא מעבירה באיבר המין את הסבון ואני מתגרה, היא בתגובה מורה לי לא לגמור ולשלוט בשביל "אמא" על הייצר ואני מרגיש שאני לא יכול להחזיק, שהיא ראתה אותי חושב על לגמור היא סטרה לי על איבר המין והאשכים ואמרה לי עדיין לא לגמור ואני רוצה כמו ילד טוב שאמא לא תעכס, היא סגרה את המיים ניגבה אותי והיא נותנת לי פקודה לבוא.

אני מתקרב אלייה, אני כל כך גדול פיזית גם בגובה וגם ברוחב והיא קטנה ממש, שאני מתקרב אלייה היא אומרת לי " ילד קטן לא יכול להיות יותר גבוה מאמו", היא מורה לי לרדת על הברכיים ואומרת "מעכשיו אתה תמיד על הברכיים ככה תרגיש כמה אמא גדולה ואתה קטן", התמלא בי רגש של ילד שמעריץ את אמו.

"יש לי הפתעה בשבילך תינוקי" היא אומרת ואני רואה אותה מוציאה משהו מהתיק שלה, אני לא מצליח לראות, היא מלבישה על עצמה ואני מבחין שזה סטרפאון, היא אומרת לי " אני פינקתי אותך עכשיו תורך לפנק אותי" והיא מתחילה לדחוף את הסטרפאון לפה, אני מנסה להשאיר את הפה שלי סגור, להתנגד לה, שהיא ראתה את המשחקים שלי החליטה גם היא לשחק, היא סגרת לי את האויר באף כך שהייתי חייב לנשום דרך הפה ואיך שפתחתי את פי לנשימה, דחפה את הסטרפאון לפי ואני נחנקתי והתחלתי להתשעל, היא נותנת לי קצת אויר, היא שואלת אם הכל בסדר ואני משיב בחיוב דוחפת לי שוב את הסטרפאון לפי ותוך כדי היא מאוננת, שהיא גמרה אני נשארתי חרמן ולא גמרתי, היא ליטפה את ראשי ואמרה " תינוקי פעם הבאה זה בתחת" ואני מתלונן שאני גם רוצה לגמור, היא מתעלמת ממני מלבישה לי את החיתול לוקחת אותי למיטה ואומרת לי "לילה טוב תינוקי שלי שתגדל תגמור עד אז תנוח, היא מכניסה לי את המוצץ לפי כדי להשתיק אותי והיא מנשקת אותי על המצח שלי, יוצאת המחדר סוגרת את האור והדלת ואני לא גמרתי כי אני ילד טוב שעושה מה שאמא שלו מבקשת.

 

לפני 5 שנים. 17 ביולי 2018 בשעה 8:20

בוקר אני מתעורר לפנייה היא עוד ישנה היא נראית כמו מלאך אני מסתכל עלייה קצת וקם אומר ברכות השחר מניח תפילין ואני ישר ניגש להכין לה ארוחת בוקר ושתייה חמה, אני מניח אותם על המגש מביא לה עד המיטה היא עדיין ישנה אני לא רוצה להעיר אותה משנת היופי שלה ממשיך להסתכל עלייה ואיך שהיא פותחת את העיניים היא רואה אותי מסתכל עלייה במבט מעט מוזר המבט שמוזר בעיניי אחרים בעינייה הוא מקסים והיא מחייכת היא אוהבת שאני מעריץ אותה היא נמתחת מעט ואני קופץ עלייה ממש כמו ילד קטן שקופץ על אמא מחבק מנשק מלטף לא אכפת לי שהיא עדיין לא צחצחה שיניים ועדיין לא התארגנה אני נותן לה נשיקה, אני מניח את ראשי על החזה שלה, אני מעביר את ידיי על ידייה בעדינות ואחרי זה שם ראשי על בטנה מנשק את ידייה ומסניף את הריח שלה שממכר אוי אלוקים כמה שהריח שלה מדהים. עם ידייה העדינות היא נותנת לי קצת סטירות קלות ופתאום מתמלא בי חום שרק היא יכולה למלא אני מביא לה את המגש עד אלייה היא בהלם קצת מחייכת ואומרת תודה רבה החיוך שלה עשה לי את כל הבוקר אני רק רוצה לראות אותה שמחה מאושרת מסופקת ומפה היום עובר לי עם חיוך ענק!! יום טוב ובשורות טובות

לפני 5 שנים. 16 ביולי 2018 בשעה 15:23

היום האח הגדול החזיר את הדיירים לגן ילדים יהיה משעשע מאוד לראות אותם חוזרים לילדות אני למה אני לא שם כמה הייתי רוצה בגיל שלי לחזור להיות ילד עם דובי גדול ערב טוב לכולם

לפני 5 שנים. 13 ביולי 2018 בשעה 20:24

מאז שאני זוכר את עצמי נמשכתי לעולם הזה והרגשתי רק בתקופה האחרונה נתתי לאני שלי ביטוי לצאת החוצה עד לא מזמן חשבתי " שאני מוזר" ולמה אני נמשך לדברים "הזויים" היום אני מבין ומקבל את עצמי כמו שאני וגאה בעצמי אז כן אני נשלט גאה!!! (נמשך לנשים בלבד ☺) ופה אני מרגיש שמבינים אותי שיש עוד אנשים שחושבים בול כמוני ורואים את עולם בעין שונה שונה זה מיוחד.

לא מזמן הייתי בסשן (אין לי הרבה נסיון) והרגשתי שאני פורץ החוצה ממש כמו שחקן או זמר שנותנים לו לעלות על הבמה לא משנה איך עבר עליו היום שהוא עולה על הבמה הוא מרגיש שהוא פורץ החוצה ומוציא על הבמה את מי שהוא ככה אני הרגשתי ועזבו את הקטע המיני שאגב הרגשה טובה אבל יותר הרגשתי הרגשה טובה מפנים שהילד שהיה חבוי בי ושהשתקתי אותו מלא שנים פורץ החוצה למרות שאני ביישן מטבעי ואין לי ממש ביטחון עצמי אבל שהייתי בסשן בהתחלה קפאתי ואחרי זה השתחררתי ויצאו בי חלקים שאני לא הכרתי בי או זכרתי שקיימים בי בגלל שהשתקתי  והסתרתי את מי שאני בגלל שלא רציתי להיות "שונה" להיות כמו "כולם" זה הפוסט הראשון שלי ☺  (מזל טוב לי)