בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא יכולה להשתחרר

מחשבות דברים וגברים שעוברים עלי
לפני שנה. 25 באוגוסט 2022 בשעה 9:00

נסענו למפגש עם המשפחה הרחבה בירושלים. הם דתיים עם הרבה ילדים וענייני כשרות אז קבעו לסוג של פיקניק בגן הפעמון - הם יביאו את האוכל ואנו את שתיה (ככה מתגברים על בעיית הכשרות). ידעתי שאני מגיע לעוד מפגש משפחתי משעמם...

הגענו לשם בשעה 16:00 כזה, היה חם אבל בסך הכל מקום נחמד בין עצי הזית הישנים. אחרי כשעה קמתי ללכת לשירותים שהיו לא רחוקים. הפתח לשירותים נמצא מאחורי סוג של חומה שחוסמת את הראות מהגינה הציבורית. כשבאתי לכיון מרחוק כבר ראיתי ערבי צעיר – אולי 25 כזה, לבוש בקפידה בצבע שחור ומאוד מטופח. מה שמיד עורר את תשומת ליבי היה זה שהוא עמד ליד החומר ממול לכניסה לשירותים והביט במבטים כאלה. כשהתקרבתי הסתכלנו אחד על השני. אני קצת השתהיתי בחוץ לפני שנכנסתי והשפלתי מבט, הוא עקף אותי ועבר ממש לידי ונכנס לשירותים הראשונים – שירותי נכים ושאיר את הדלת מעט פתוחה.

חיכיתי דקה קלה והסתכלתי מסביב – היה ריק – ופתחתי מעט את הדלת לתא שלו והוא בדיוק עמד רחוק מהאסלה והיה בתהליך להוציא את הזיין מהמכנס. הוא הסתכל עלי ומיד הבנתי - ונכנסתי ונעלתי את הדלת. בלי מילה ירדתי למצוץ לו שם כאילו שזה טבעי ושכאילו שסוכם מראש. אחרי כמה דקות הוא הושיט יד לתיק – אני עדיין עסוק למטה – ושמעתי רעש של קונדום. לצערי לא באתי מוכן לזיון – כלומר לא התנקיתי במיוחד. וסימנתי שלא מתאים לי. הוא שם את הראש אחורה על הקיר ונאנח קלות. המשכתי עוד קצת עד שהוא גמר – כיונתיאת הזרע החם שלו לחזה ותחתונים שלי. הוא סגר את המכנס ויצא ואני נשארתי שם להתמרח ולהתאושש.

חזרתי למשפחה עם חיוך רחב במיוחד וכל המיפגש רק חשבתי על הזיין שלו... ועל התחושה של הזרע שלו עדיין עלי.

חוויה לא צפויה. תודה לך אחמד (או איך שקוראים לך).

dor25 - בוא לצאט עכשיו.. אולי יהיה מעניין
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י