סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות דסדמונה בארץ הבדס"מ

...מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי
מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת
מי ישים יד ויבנה את ביתך

מי ייתן חייו ישימם מתחתיך
מי כעפר לרגלייך יחייה
מי יאהבך עוד מכל אוהביך
מי מכל רוח רעה יצילך
ממעמקים.

עידן רייכל
לפני 18 שנים. 11 בנובמבר 2005 בשעה 9:07

ניסתי להתכחש לזה עד עכשיו, למצוא לי כל מני תירוצים....אך כנראה שאין מנוס מלהודות באמת...אני כנראה חולה. מקווה שזו רק שפעת פשוטה ולא איזה מחלה טרופית נדירה, מלריה, בילהרציה או שאר דברים לא נעימים שממש לא בא לי עליהם.

אז אני יושבת כאן מול המחשב, מחכה לבן זוגי האהוב שיבוא לקחת אותי לביקור אצל הרופא המערבי התורן וחושבת לי מחשבות...שמטבע הדברים הן די עגומות...

בזמן האחרון כפי שבדוודאי שם לב כל מי שקורא את הבלוג הזה...לקחתי חלק קצת יותר פעיל בקהילה...קראתי, הגבתי...אפילו פתחתי פורום...ובאמת שאני לא רוצה להשמע מתנשאת או מעליבה...כי באמת יש כאן אנשים מקסמים, שכותבים בצורה מבריקה, וכן גם כמו שיש בכל מקום, גם כמה אדיוטים, שאין להם מושג מאיפה משתין הדג, אבל לא עליהם אני רוצה להלין.

אני לא קדושה. אני בטוחה שיצא לי כמה פעמים בחיים שלי לפגוע באנשים אחרים. אבל אני חייבת להגיד שזה אף פעם לא היה בכוונה ובדרך כלל שמאירים את תשומת ליבי לכך שפגעתי במישהו , אני מיד מתנצלת. ומשתדלת לעשות כמיטב יכולתי לתקן את הטעות.

יש גם משפטים או אימרות שאני משתדלת להמנע מהם כמו : "לא נכון" או "אתה טועה"...

יש איש אחד – שהוא גם במקרה חבר טוב של בן זוגי שאחד ממשפטי המפתח בדיבור שלו הוא :

"אתה טיפש, בוא אני אסביר לך למה..."

עכשיו, האדם הזה ספציפית יכול אולי להרשות לעצמו...הוא מולטימליונר ויושב על כזו ערימה של כסף שהוא לא צריך חברים מסביבו ואילו שהוא זקוק להם הוא יכול גם לקנות בכסף. אני באופן אישי מוצאת אותו משעשע מספיק כדי שחברתו תהיה נסבלת עבורי (למרות שכשהכרתי אותו חשבתי שהוא פשוט נוראי).

בכל אופן – למהות הנושא. ניתן להגיד כל דבר, ולהביע כל דיעה , השאלה היא איך אומרים. וכאן באתר, אולי בגלל שהחברים לא באמת מכירים זה את זו ורבים מהם מסתתרים מאחורי ניקים כאלו או אחרים...האנשים מרשים לעצמם להשתלח ולהעליב בלי לדפוק בכלל חשבון. וזה חבל לדעתי...אולי צריך לחשוב קצת יותר על מה כותבים ולשם מה כותבים. ואם המטרה היא לפגוע...אז אולי כדאי להמנע מלכתוב את הדברים, או לחשוב על דרך, ואני בטוחה שיש כזאת – לעדן את הדברים ולכתוב אותם לא כדי לפגוע – אלא אולי כדי לנסות להבהיר לאדם הנזכר שגם בצד השני עומד אדם – וגם לו יש רגשות.

ים_yam​(לא בעסק) - דסי מקסימונת...

יום כיפור מאחורינו, ואני מכירה אותך מספיק כדי לדעת שהמצפון שלך נקי ואת יכולה לישון בשקט.

הכי חשוב שתחשבי מחשבות טובות ותבריאי מהר...
תרופות סבתא כמו תה חם עם לימון או קינמון, להזיע המון (מקלחות חמות חמות ולהיות במיטה עם מיליון שכבות) גם יוציא מהר את האיכסה מהגוף, אם יש לך שם פרופוליס ואכיניצאה אז בכלל את מסודרת!
העיקר שתהיי בריאה, מקסימה שכמותך!

שולחת לך חיבוק ענק והמון איחולי החלמה מהירה
}{
לפני 18 שנים
דסדמונה{שטן} - תודה מותק...זה בטוח יעזור.

אוהבת

דס
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י