לפני 11 שנים. יום שישי, 23 באוקטובר 2015 בשעה 6:10
להיות מחובר לעצמך .
לפרגן לעצמך כל רגע וכל דקה.
ולזכור שלרצות את האחר הוא הפסגה של האושר .
להיות מחובר לעצמך .
לפרגן לעצמך כל רגע וכל דקה.
ולזכור שלרצות את האחר הוא הפסגה של האושר .