לפני 11 שנים. יום שני, 7 בדצמבר 2015 בשעה 18:37
נקודת המפגש בין הצל לאור,
תמיד תזכיר לאור שיש צל.
תמיד תזכיר לצל שיש אור.
אלו הם חיינו !!!
ורק אנחנו נחליט איך להסתכל עליהם
ואיך לחיות אותם .
נקודת המפגש בין הצל לאור,
תמיד תזכיר לאור שיש צל.
תמיד תזכיר לצל שיש אור.
אלו הם חיינו !!!
ורק אנחנו נחליט איך להסתכל עליהם
ואיך לחיות אותם .