שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 11 שנים. יום שני, 7 בדצמבר 2015 בשעה 18:37

נקודת  המפגש בין הצל לאור,

תמיד תזכיר לאור שיש צל. 

תמיד תזכיר לצל שיש אור.

אלו הם חיינו !!!

ורק אנחנו נחליט איך להסתכל עליהם 

ואיך לחיות אותם .

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י