שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 11 שנים. יום רביעי, 9 בדצמבר 2015 בשעה 18:45

אני יושב בחתונה.

כולם מפזזים.

ואילו אני יושב 

ומתבונן על היושבים ליידי.

תמיד אני מדמיין מה הם יעשו לאחר המסיבה כשיגיעו לביתם.

מה יעשה הזוג המאושר בסיום המסיבה.

מה יקרה לו בהמשך החיים.

מה אני אגיד לכם ....

מזל טוב !!!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י