שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 10 שנים. יום רביעי, 17 בפברואר 2016 בשעה 7:43

המתנה בתור זה דבר מאוד מקצועי.

אתה אמור לסגל מיומנות של ״נוהל אדישות״.

למתקדמים במיומנות הזו קיימת יכולת אפילו להנות מהזוועה הזאת.

אני פיתחתי את זה לרמות ממש גבוהות.

שט במחשבות למחוזות מוזרים והכי כיפיים שקיימים.

פתאום נאחס ... הגיע תורי.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י