שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

עונג

בוקר.
כאילו יום רגיל.
רק אני יודע שלא.
לפני 10 שנים. יום רביעי, 18 במאי 2016 בשעה 5:29

איך אני מתגבר על כאב ?

 

מתאהב בו !!!

 

יש בו המון יתרונות :

 

נזכר  כמה טוב היה לפני.

 

מבין כמה טוב יהיה אחרי.

 

ומרגיש כמה טוב עכשיו.

 

קל .    נכון ?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י