בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיש

החיים שלי הם לונה פארק אחד מתמשך, רכבות שדים, רכבות הרים, מבוכים, קרוסלות, גלגל ענק. הכל מהכל.

הבלוג הזה נפתח ב2010, עבור הבעלים הראשון שלי... ש"קרא, למד ונהנה".
זכיתי לחוות איתו את גן העדן של ההתמסרות המוחלטת.
הוא לקח אותי למסע מרתק (ואולי מופרע) של פעם בחיים, כזה שמשאיר חותם, לכל החיים.
וכשהגיע הזמן לשנות צורה, נגעתי בקרקעית של התהום, וזה כאב יותר מכל דבר אחר שחוויתי בחיי (והיו).

אחריו (בסוף 2011) נכנס לחיים שלי, זה שהיה הצעד הראשון, כדי להחזיר אותי לחיים.
בחוכמה ורגישות הוא ידע לא לבקש בעלות, אלא להיות "בעל הבית", והיה ברור לשנינו, שאנחנו זה לכל החיים.

ואז, למרות שהייתי עדיין שבורה וסקפטית, נשאבתי קריטית והתמסרתי שוב.
באהבה גדולה. לאיש מקסים. אחד המטורפים והשווים.
היה נדמה שגם שם ישבר לי הלב, אבל הפעם, לשמחתי, הצלחנו לעבור מהיררכיה לחברות.

ואז היה קצרצר, מקסים, שבקושי הספקנו לטעום, אבל יצא, שהיה קרש הקפיצה...
לאיש שהוא חלק מחיי בתשע השנים האחרונות, ובצורות המיוחדת שלנו, צפוי להשאר לעוד שנים רבות.
לזה שבסוף 2012, הכריז שיגנוב אותי ואני אהיה שלו, ואם נתאהב, תוך שנה אהיה בהריון ממנו! (זה קרה הרבה קודם!)
זה האיש שיצר איתי חיים! שהיה מעליי, לצידי, לפעמים מתחתיי, מאחורי, ומלפני.

הבלוג חוזר לאוויר בהדרגה, אחרי שהיה בהפסקת פרסומות מאולצת.
וחוזר עם הרוח שנושבת בי היום, רוח של שינוי קוסמי, ביקום ובתוך כל אחד/ת מאיתנו.

מוזמנים להגיב, לכתוב לי לפרטי, לשאול ולשתף...
אבל לא לצפות לקשרים, אני ונילית, לא פנויה ולא מעוניינת.
אבל אוהבת!
לפני 13 שנים. 11 ביולי 2010 בשעה 21:31



שמו הראשון של הגביע המקורי שהוענק לנבחרת הזוכה במונדיאל היה ויקטורי, אך הוא היה ידוע גם כגביע העולם. ב-1946 שונה שמו לגביע ז'יל רימה לכבוד נשיא פיפ"א ז'יל רימה, שיזם ותמך בייסוד המונדיאל. גובה הגביע היה 35 סנטימטרים, ומשקלו 3.8 קילוגרמים. הוא הורכב מגביע מתומן הנתמך על ידי דמות מכונפת שייצגה את ניקה, אלת הניצחון במיתולוגיה היוונית.

ארבעה חודשים לפני פתיחת מונדיאל 1966 באנגליה, נגנב הגביע. למרות שהוא נמצא שבוע מאוחר יותר, התאחדות הכדורגל האנגלית החליטה לנקוט באמצעי ביטחון והורתה להכין העתק מדויק של הגביע עבור החגיגות שלאחר הזכייה. ההעתק שימש גם בשנים שלאחר המונדיאל, עד 1970.
נבחרת ברזיל זכתה בטורניר בפעם השלישית ב-1970, וקיבלה את הגביע המקורי לצמיתות, כפי שרצה ז'יל רימה ב-1930. הגביע נגנב בשנת 1983, ממטה התאחדות הכדורגל בברזיל ומעולם לא נמצא.

לקראת מונדיאל 1974 הזמינה פיפ"א גביע חדש. 53 פסלים משבע מדינות הגישו לה הצעות. האמן האיטלקי סילביו גאזאנייה קיבל את המשימה. אורכו של הגביע החדש 36.5 ס"מ, והוא עשוי מ-5 קילוגרמים של זהב 18 קראט עם בסיס בקוטר 13 ס"מ המכיל שתי שכבות של מלכיט. משקלו הכולל 6.175 קילוגרמים, ונראות בו שתי דמויות אנושיות המחזיקות את כדור הארץ. הגביע הוענק לראשונה לקפטן נבחרת גרמניה המערבית שזכתה במונדיאל 1974‏‏.
על בסיס הגביע חרוטה הכתובת "FIFA World Cup". שם המדינה שנבחרתה זכתה בטורניר נחרט בתחתית הגביע, כך שלא ניתן לראותו כאשר הגביע ניצב על בסיסו. הטקסט מציין את השנה ושם המדינה הזוכה באנגלית, כגון "1994 ברזיל". נכון לשנת 2006 נחרטו על בסיס הגביע תשע זוכות. לא ידוע האם פיפ"א תחליף את הגביע כאשר יתמלא המקום בבסיסו, דבר האמור להתרחש בשנת 2038 לכל המוקדם. תקנות פיפ"א הנוכחיות קובעות כי הגביע המקורי לא יינתן לנבחרת הזוכה, שתקבל במקומו העתק מצופה בזהב.




ועכשיו - זהירות: חפירה ! רצינית ! אתם מורשים לדלג הלאה... ( :

שחקנים מובילים מרחבי העולם, עלו על המגרש בדרום אפריקה הקיץ כאשר הם לבושים במדים הידידותיים לסביבה והמתקדמים שנוצרו אי פעם. בפעם הראשונה, כל הנבחרות הלאומיות אשר בחסות נייקי, כולל נבחרת הולנד, לבשו חולצות המיוצרות בשלמותן מפוליאסטר ממוחזר, כאשר כל חולצה מיוצרת מכמות של עד שמונה בקבוקי פלסטיק ממוחזרים.
"המדים החדשים אינם רק נראים מעולה ומשפרים את הביצועים, הם גם נוצרו עם חומרים ממוחזרים ובכך הם ידידותיים לסביבה" אמר צ'ארלי דנסון, נשיא המותג של נייקי.
כדי ליצור את מדי הנבחרות של 2010, ספקי הבדים של נייקי איתרו בקבוקי פלסטיק מאתרי פסולת ביפן ובטייוואן, והמיסו אותם כדי ליצור חוטים חדשים שהפכו לבדי החולצות. תהליך זה חוסך בחומרי גלם ומפחית צריכת אנרגיה בכמות של עד 30 אחוז בהשוואה לייצור פוליאסטר מאפס.
בכך שהיא משתמשת בפוליאסטר ממוחזר לייצור החולצות החדשות, נייקי כבר מנעה מכ-13 מיליון בקבוקי פלסטיק, שהם פסולת פוליאסטר במשקל הקרוב ל-254,000 ק"ג, מלהיכנס לאתרי פסולת.
כמות זו של בקבוקים מספיקה כדי לכסות למעלה מ-29 מגרשי כדורגל. אם יונחו מספר הבקבוקים ששימשו לייצור החולצות בשורה, אורכם יהיה למעלה מ-3,000 ק"מ – יותר מאורך חופיה של דרום אפריקה.
המדים שעוצבו לטורניר בקיץ שומרים על יובש, נוחות וקרירות ובכך מאפשרים לשחקנים לשמור על חום גוף אופטימאלי ולהגיע לביצועיהם הטובים ביותר.
הבד Dri-fit המשופר של נייקי, אשר משקלו הנוכחי קל ב-15% מגרסאות קודמות, מסייע בשמירה על יובש בכך שהוא מושך את הזיעה לחלקו החיצון של הבגד, שם היא מתאדה. אזורי אוורור מספקים יכולת נשימה בכל צד של החולצה, ומשלבים בד המשפר את זרימת האוויר ב-7% ביחס לגרסאות קודמות.
עם הבד החדש, האוויר חולף על פני כל גופו של השחקן ובכך מקרר אותו. אזורי האוורור מכילים עד 200 חתכי לייזר קטנטנים המגובים על-ידי אפליקציית Halo החדשנית של נייקי. טיפול זה בבד מונע קריעה מבלי להגביל את זרימת האוויר.
מכנסי המדים מכילים אף הם אזורי אוורור המצויים מתחת לגומי וליד בסיס עמוד השדרה, כך שהאזור הזה, המועד להזעה מוגברת, יהיה עתה יבש בצורה משמעותית.
מבנה הסריגה הכפולה אינו רק נותן לחולצות מראה נקי יותר, עם 10% יותר גמישות מהגרסה הקודמת, אלא גם מציג קו דינאמי חדש המתאים למבנה הגוף תוך אפשור זרימה ותנועה מרביים.


וההולנדים הפסידו... למרות שהמדים שלהם היו הרבה הרבה הרבה יותר מדהימים !!!

שלגי - הנה הפתרון: המדים עוצבו לקיץ וכרגע בדרא"פ - אמצע החורף.
לפני 13 שנים
מישלי - את גדולה שלגי !!

* זה מה שקורה כשנותנים לגברים לנהל את העולם...
( :
לפני 13 שנים
aka BODYGUARD - שקט, תרנגולות.

וכמובן...

ויוה איספנייייייייההההההההההההההההה ! ! !
לפני 13 שנים
תחת השמש​(נשלט) - מישלי,
נבחרת לשדר במונדיאל הבא.... ;)
לפני 13 שנים
מישלי - בערוץ הכלוב או בערוץ הכלבייה ?

* ממש השתדלתי לפרסם את הפוסט בשעה מספיק מוקדמת בלילה, כדי לא לעכב את הוד מעלתו מלהגיע לעבודה בבוקר. זו בעיה של הוד מעלתו שהוא הלך לישון מוקדם...

** }{ וד"ש למלכה ( :
לפני 13 שנים
תחת השמש​(נשלט) -
ברור שבערוץ הכלבייה.

איזה נשמה מתחשבת.
"הוד מושפלותו" היה עסוק בלשרת את הוד מעלתה בשעות הלילה המוקדמות ואלו שבואו לאחר מכן... לילה סוער ומשפיל עבר על הכלביה.
רמז- ישנתי הלילה ב"פנסיון" הכלבים...

ובבוקר הקלדתי את מילותי בשקט רק בכדי לא להפריע להוד מעלתה המאושרת...

}{



לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י