אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 16 באוקטובר 2011 בשעה 6:49

אני מיס ביץ', בת 20 מירושלים, מתחלפת ובעסקי הבדס"מ מגיל 13. אני, באופן המתומצת ביותר, אדם הפכפך. יום אחד אני חושבת שקעקועים זה סקסי ורוצה לעשות אחד, ויום למחרת אני מסתכלת על מי שמקעקע לעצמו משהו דבילי על הפנים ושואלת את עצמי איך הוא ירגיש לגבי ההחלטה שלו בגיל ארבעים.

בשאלת הקעקועים או פירסינג, אני תמיד אתמוך בפירסינג. לי יש כרגע רק עגיל קטן בטבור, אבל היו לי לפני שנתיים כמעט סרפסים במותניים. אין צלקות 😄 כן כן, TMI בקטנה, אבל מה אם השאלה הזאת הייתה משאירה אתכם ערים בלילה ונוגסת בכם? מצטערת, לפעמים אני נהיית רעבה.

אני מתחלפת אולי בגלל שאני בנאדם של מצבי רוח. פעם אחת למעלה, פעם אחת למטה. ולא, אני לא מדברת על מאניה - דיפרסיה.

באשר לדעותי בנוגע לקהילה הבדס"מית שהיא הכלוב? לצערי, מרבית המשתתפים הגבריים פשוט מחליאים אותי. גברים שבלי להכיר את הבחורה כותבים לה הודעות בסגנון של "שפחה, תתקשרי אליי למספר כך וכך בין השעות כך וכך..", או "כלבה, רדי לארבע..". חמודים שלי, אתם לא גברים. אתם חבורה של נמושות חסרות ביצים שחושבים שככה נשמע גבר עם בטחון, או שאתם סוטים גועליים. מה שבטוח בטוח:

"Girls with asses like mine don't talk to guys with faces like yours".

למה נראה לכם שאני אכבד אתכם? לאו דווקא רק בנוכחות שלי, אלא באופן כללי. אתם ישר באים בגישה שהיא לא פחות ולא יותר מטרן אוף רציני. גם אישה אומרת שהיא רוצה להיות שפחה, היא עדיין רוצה שיהיו חיזורים. ככה זה נשים! אלא אם אתם מוצאים משהו אחר מנוגה או פלוטו, ולזה אני לא נכנסת.

היה נחמד להכיר. אל תתקשרו אליי, אני אתקשר אליכם.. אולי. סביר להניח שלא 😄

יום נעים ומלא כוויות באיבריכם המוצנעים 😱

http://www.youtube.com/watch?v=Xv24N8H1KyI

domamtin​(שולט) - הפירדגמה משתנה עם הגיל, הצהרות זה יפה, החלטות משתנות הכל נזיל ונתון לשינויים.
לגבי פניות של גברברים, צודקת לגמרי, זה יקרה להם גם.
תהני בדרך לגיהנום.
לפני 12 שנים
the_drow​(שולט) - לגבי החיזורים, זה נכון ולא נכון.
אני מבין שכאן זה לא חו"ל אבל מאוד נחמד שלכל אדון מישהי המגדירה את עצמה נשלטת תפנה אליו בתור "Sir". הכל הרבה יותר מכובד ומרגיש יותר "אמיתי". יש סוג מאוד שונה של חיזור ואתה באמת לא מרגיש כאילו אתה רודף אחרי בחורה שכל מה שאתה יודע עליה בתור התחלה זה שהיא כוסית.
אבל את גם לא תראי שולט שיקרא למישהי שהוא לא מכיר כלבה או יחלק לה הוראות מצד שני.
הגישה כאן בישראל הרבה יותר קרובה ל: "אני בחורה ולכן אוטומאטית זה מקנה לי את הזכות לשחק משחקים, להתעלם (לא תודה זה מנומס ורוב האנשים יבינו. מי שלא מגיע לו התעלמות), ולא להיות נחמדה אוטומאטית למי שאין לו זין באורך של 28 ס"מ".
אני לא אומר שאת כזו, כן?
אבל מאחר שישראל היא מדינה קטנה וכמות הנשלטות כאן היא לא כזו גדולה, זה יוצר איזשהו מצב שבגלל שיש כאן תחרות גם אנשים נורמליים סובלים מהלך הרוח הזה.
אישית, אני מעדיף את הגישה האירופאית לBDSM.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י