בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 26 במרץ 2012 בשעה 4:43

אני לא יודעת אם זה משהו שהיקום מנסה לסמן לי, אבל ביומיים האחרונים התחילו איתי לפחות שניים-שלושה גברים נשואים. אני מבינה שיש אנשים שחושבים שזה בסדר להיות עם בנאדם נשוי, אבל, מבחינתי, הבנאדם פסול כל עוד יש לו טבעת על האצבע וחוזה חוקי שמצהיר שהוא נשוי.

כשחברה שלי התחילה לצאת עם ידיד נשוי שלי, פשוט התרחקתי ממנה. זה לא שהפסקתי לאהוב אותה, אבל במשך חודש פשוט לא יכולתי להתמודד מולה. ניסיתי לנהל איתה שיחה על הנושא קודם, כמובן. אמרתי לה שהיא נכנסת בינו לבין אשתו, גם אם לא הפתיינית בסיפור. כלומר, הוא בהחלט אחראי על המעשים שלו, אבל גם לה יש אחריות שהיא פשוט מתנערת ממנה. להגיד את האמת? פחדתי. פחדתי שאם טבעת נישואין, שמסמלת לפחות עבורי כל כך הרבה, לא עוצרת אותה, אז גם החברים של חברות שלה לא יעצרו אותה. כן, זו לא הייתה לוגיקה במיטבה, והיא חברה מאוד קרובה שלי, אבל זה הסרט שנשאבתי אליו בעל כורחי.

נשואים יקרים, אני בטוחה שאתם מקסימים (או דוחים בצורה קשה), אבל אני לא מעוניינת. יש מספיק גברים פנויים בחוץ שאני יכולה לבחור מהם.

יום נעים,
מיס ביץ' :)

MissBitch21​(שולטת) - למרות שלא כתבתי את זה, גם אני רואה בזה כחלק ממעגל הקארמה :)

כן, אני די בטוחה שאפילו הידיד הכי טוב שלי, שהוא ממש נגד מוסד הנישואין, לא יסכים להיות עם אישה נשואה. זה פשוט לא מוסרי בלי שום קשר לדת :)
לפני 12 שנים
nomorenomore - לייק!
לפני 12 שנים
sexy joe - את בהחלט צודקת.. אני מישהי אפילו שיש לי חבר אני לא אתחיל איתה, אז מה בדבר נשואה? זה חוק של עוברים עליו, לא חסר רווקים ורווקות בחוץ :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י