אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 12 שנים. 15 באפריל 2012 בשעה 12:48

הפעם אני רוצה להתחיל את הפוסט בגישה חיובית, בעיקר כי אני הולכת להכנס לג'ננה משהו מטורף אחר כך ככול הנראה 😄 חופשת פסח הייתה ממש מהנה. שלוש עבודות קטנות כשיעורי בית, חברות, יום כיף בתל אביב וארבעה דייטים עם מ' ^^ הוא בחור ממש חמוד, אבל גם סרקסטי וסקסי. מיאו ^~^ הוא מתייחס אליי יפה וממש כיף לי להיות איתו, והיום אנחנו יוצאים לעוד דייט 😱

עכשיו, למי שלא מכיר אותי, אני מיס ביץ' ולי יש בעיות עם אינטימיות. כן כן, אני בחורה בכל רמ"ח איברי וככה גם נולדתי חח.. בכל מקרה, לוקח לי זמן לפתח רגשות וביטחון עם גברים, לכן אני גם מתנהלת כמו בתולה. אני לא בתולה, אמרתי שאני מתנהלת כמו אחת (למתקשים). אני לא ממהרת לשום מקום ואני עושה דברים בקצב שנוח לי. מי שלא מתאים לו כנראה לא מתאים לי P: לדוגמה, ו' שהיה אומר לי כל הזמן שאם לא נשכב תוך חודש וחצי-חודשיים, אז הוא יחפש סקס במקום אחר. נחשו מה? לא שכבתי איתו 😄 הפתעה! 😱 כאילו, מי הוא בכלל שיקציב לי זמן? זו לא העבודה שלי, הוא לא הבוס שלי והוא לא יתן לי דד-ליין! אמרתי לו עוד כשיצאנו שלא מתאים שהוא מציב לי תנאים. לא טוב לו? שילך. בסוף אני הלכתי כי הוא היה ניג'ס ונמאס לי ממנו. גם נימוסי השולחן שלו היו דוחים, וכשהיינו במסיבת יום הולדת של חברה שלי במסעדה הוא התחיל להגיד כמה שאחת המלצריות סקסית 😡 WTF?
אז פתאום הוא מתנהג כאילו הייתי אהבת חיי ומה לא. וזה לא שהשלתי אותו, כן? הוא כל הזמן לחץ עליי שאני אביא אותו הביתה להכיר את ההורים משום מה, ואני אמרתי לו כל פעם בפירוש "אני מביאה בחור הביתה רק אם זה רציני בינינו". כמעט נכנעתי, ואז חתכתי את זה עם ו'. אין כאן מקום לבילבולים מיותרים.
בכל מקרה, הבחור שלח לי אתמול הודעה בנוסח הבא: "כבר עבר יותר משבוע ולא שלחת לי הודעה :(". אחי, WTF? חתכנו את זה לפני יותר משבוע, זה לא היה רציני בשום שלב, מה אתה רוצה ממני?! גאד...

יום נעים,
מיס ביץ' :)

MissBitch21​(שולטת) - חחחחחחח גורגי 3>
לפני 12 שנים
The Shine​(שולט) - גברים :)
לפני 12 שנים
The Shine​(שולט) - ושלא תחשבי שכל הגברים כמו ו'
לפני 12 שנים
MissBitch21​(שולטת) - ניצוץ באפלה היקר, אני ממש לא חושבת שכל הגברים הם כמו ו'. סביר להניח שזו הסיבה העיקרית לכך שהייתי מופתעת מההתנהגות שלו P:
לפני 12 שנים
ileamon{astrid} - בטוח בתול ה ו' הזה XD חחחחחח
טוב שחתכת. מעצבן אותי לדעת שיש גברים שמתנהגים ככה, בתור גבר כאילו.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י