צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 11 ביוני 2012 בשעה 5:47

בשבועות האחרונים אני חיה בתחושה שהחיים שלי הופכים לסרט אמריקאי מוזר למדי. קודם כל, מ' נפרד ממני בגלל הפחד שלו ממחויבות, אז א' חוזר לחיי ואנחנו נפרדים בגלל התכנית שלו לעשות משהו שאני מתנגדת אליו, וכאן אנחנו נכנסים לסופ"ש האחרון.

בחמישי קרה דווקא משהו ממש טוב, אבל אני עדיין שומרת את זה לעצמי כדי לא לעשות ג'ינקס. מי שצריך לדעת יודע. בשישי בצהריים אני מקבלת טלפון מא' שאומר שהוא רוצה להפגש ולסגור קצוות. אני חשבתי שמדובר בסגירת מעגל, אבל הבחור תכלס ניסה להחזיר אותי אליו. אני אמרתי לו בשיא הכנות שאני פשוט לא נמשכת אליו יותר, ואני יודעת שזה די אכזרי, אבל הוא עדיין לא קיבל את זה. הוא התעקש, ואז התעצבן עליי בגלל שהוא ציפה כנראה לתגובה שונה. בשלב מסוים הוא בכלל התחיל לצעוק עליי, ואני צעקתי עליו והורדתי לו סטירה. נפרדנו לשלום בכך שהוא נסע מהמקום עצבני. לי פשוט הוקל שסוף סוף נפטרתי ממנו.

אתמול בלילה גיליתי מצד שלישי שידיד שלי מאוהב בי כבר תקופה לא קטנה, ושהבחור בא ביציאה שהוא היה עוזב את החברה שלו למעני. WTF?! אני אמרתי את זה בעבר, ואני אגיד את זה שוב: הבחור למעלה ממש אוהב לצחוק עליי.

אבל חכו! יש עוד! ו' התקשר אליי אתמול עם הבעיות שלו עם חבר משותף שלנו. ניסיתי להיות מנומסת, אבל כל השיחה הקצרצרה שהחזקתי איתו רציתי להוריד לו סטירה. אחרי חמש דקות אמרתי לו שאני באמצע משהו ושאני כבר אחזור אליו אחר כך, משהו שלא סביר להניח שיקרה. איף!

אני ממש מקווה שהקטע הזה יסתדר P:

יום נעים,
מיס ביץ' :)

MissBitch21​(שולטת) - ג'ין, כפרעלייך, יקירתי!

רד, ממש לא משעמם לי בשבועות האחרונים. אני מתה לקצת שגרה חחח :)
לפני 11 שנים
גברים​(שולט) - MB - אני לא מבין, סיימת את הפוסט הזה עם ו' ודילגת בפוסט הבא ישר לח' ?
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י