צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 16 ביוני 2012 בשעה 13:00

אתמול היה ממש נחמד. ישבתי עם ר' וחברים, וראינו את המשחק של אנגליה מול שבדיה. רק בהתחלה היה קטע לא נעים אחד שג'וק יחסית קטן החליט לטייל לי על הצד החיצוני של ירך ימין מעל הג'ינס. לי יש פוביה די קשה מג'וקים, אבל הייתי די גיבורה למרות שנכנסתי ללחץ. רק אמרתי איכס וניסיתי להוריד אותו עם היד, אבל לא הצלחתי לגעת בו. אפילו לא צעקתי או צרחתי, שזה די מפתיע בהתחשב מהגועל העצום שאני חשה כלפי חרקים.

בכל מקרה, שאר הערב עבר בנעימים. הייתי מוקפת באיזה שישה-שבעה בנים, כולל ר', כי חברה שלי שעובדת שם בתור ברמנית עזבה יחסית מוקדם כדי להפגש עם אחותה. בסוף המשחק, הברמן שמכיר אותי מסתובב אליי ובא אליי ביציאה של "לא אמרת כמעט מילה כל המשחק. כל הכבוד לך!" OO חחח הוא כנראה ציפה שאני אתלונן בקולי קולות שמשעמם לי, ואני תכלס הייתי ממש שקטה ביחס לאיך שאני מתנהגת בדרך כלל כשאני עם חברים.

ר' הציע שאחרי המשחק נלך אליו כי הוא בא עם האוטו והוא לא רצה לשתות יותר ממשקה אחד. לגיטימי, לא? 😄 אמרתי לו שלא יצפה לסקס, והוא אמר שהוא מבין. הגענו אליו, נשכבנו על המיטה מחובקים, כאשר אני מעבירה את הציפורניים שלי על החזה שלו בשיא התמימות. מתחילים להתנשק, נו ביגי. פתאום הבחור תופס אותי ומתחיל לנהום כמו חיית טרף. תופס אותי בפרקי הידיים, מצמיד אותי למזרן, ומנשק ונושך אותי לסירוגין OO הוא היה ממש חמוד ומתחשב, אבל הוא טיפה הבהיל אותי כי אני כל כך רגילה לונילים שלא יודעים אפילו להלביש לבחורה ספאנק על התחת כמו שצריך. אוף, זה הדליק אותי ועכשיו אני מבולבלת XD

שבוע טוב,
מיס ביץ' :)

silde - "כשאת אומרת לא למה את מתכוונת ? "

לא סתם כתבו את זה. עכשיו אני מבולבל :)
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - דווקא כשאמרתי לו די הוא הבין ש"לא" זה לא. הוא סבבה בקטע הזה חח :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י