לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 28 ביולי 2012 בשעה 18:03

אני יכולה להעיד על עצמי שאני בחורה מאוד ישירה. זאת אומרת, אם אני מעוניינת, אני מראה את זה, אבל לא בצורה חונקת. כך גם יכולים להעיד עליי הבחורים שיצאו איתי. אני יושבת במקום טוב באמצע. אני כבר כתבתי כאן לפני כמה זמן שאני לא רואה את הטעם במשחקים. כאילו, זה יוצר אצל אנשים מסוימים ריגוש של בטוח, לא בטוח, אבל אני מעדיפה לבוא ולהיות כנה עם מי שאני מעוניינת בחברתו. אם בחור משחק משחקים ומנסה לגרום לי לרדוף אחריו, אני עלולה לזרום עם זה, אבל כמה מהר שאני אולי נדלקת על בחור, ככה אני גם יכולה לאבד עניין לחלוטין.

זה פשוט גורם לי להאמין שהצד השני או לא מעוניין בי, או שאני קולטת את הקטע שלו ומאבדת עניין בעצמי. זה לא שאני לא בחורה יציבה, אני פשוט מקבלת וייב ממישהו ואני זורמת עם אותה תחושה. אולי זה מרגש אנשים מסוימים, אולי זה באמת דרוש, אבל לי נראה באמת שמדובר באנשים שלא מחפשים רצינות וכנות. לי נראה שהם יותר בקטע של לכבוש את הגבעה, ואז לרוץ לגבעה הבאה באופק. אני לא עובדת ככה. I'm here for the long haul, baby 😉

להיות קרה ואדישה זה ממש לא הטבע שלי, ואני לא רואה איך זה יתרום לי או יעזור לי למשוך אנשים. אני מאמינה שאני בנאדם טוב, חם, ואוהב, שיש לו הרבה מה לתת, ואני מוכנה לתת הרבה למי שאני מאמינה שמגיע לו היחס הזה. אולי אני מפסידה משהו בזה שאני לא משחקת משחקים ובאה טבעי, אבל זה עדיף על לעלות על עקבים ועל פוזה על מנת להרשים מישהו שכנראה בכלל לא באותו הראש כמוני.

אני מי שאני, ו-וואללה, טוב לי 😄

שבוע טוב ולילה מעולה,
מיס ביץ' :)

קשקש​(מתחלף) - גם אני ככה. זה מרגיש מטומטם ולא אינטואיטיבי לא להראות קצת חיבה.

פעם לא הייתי מראה חיבה בכלל, אבל מתוך ביישנות ><
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - שמע, בין ביישנות ובין משחקים יש אלף אלפי הבדלות. זה לא שאתה בא כאילו במטרה לאמלל את החיים של הבנאדם שמולך, או לגרום לו לתהות אם אתה עוד מעוניין בכלל.

גם לי זה מרגיש לא טבעי, אבל מה לעשות שיש אנשים שזה עושה להם את זה P:
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - זו תובנה מאוד מעניינת :)
לפני 11 שנים
דון ואןרוד - יפה אמרת.
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - תודה, דון D:
לפני 11 שנים
מח צבעוני​(אחר) - לטעמי. מי שמשחק משחקים ולא כנה יש לו בעיה עם עצמו. משום שהוא משקיע בהצגה של מה להציג לעולם לפי מה שלדעתו מציג אותו באור מחמיא לטעמו.

ומרוב משחקים כבר קשה לו למצוא את עצמו ולהפתח.

את נוהגת נכון. אין טעם בהצגה ומשחקים. הם רק בולעים אנרגיה.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י