סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 30 בספטמבר 2012 בשעה 18:11

אני יודעת שאני אומרת הרבה מאוד דברים בגנותו של האתר מבחינת התחושות שלי, אבל כשאני חושבת על זה אני יודעת שגם זכיתי פה להרבה תוצרים חיוביים. הכרתי פה אנשים שהפכו להיות לחלק מהאנשים הכי קרובים אליי, אנשים שאני מדברת איתם על הכול ויודעת שיש לי למי לפנות מעבר לחברים הוניליים שלי במידת הצורך. האתר הזה גם ביגר אותי באופן משמעותי. עצם ההתערבבות בקהילה הזאת ומה שיש לה להציע גרמו לי להבין מי אני ומה אני רוצה. כשאני צריכה מקום לברוח אליו משגרת היומיום או הכאב האישי שלי, אני יודעת שאני יכולה לשבת בכללי ולהריץ דאחקות טיפשיות עד שאני נרגעת.

יש כל מיני סוגי אנשים כאן שאני לא מתה עליהם, אבל הם נמצאים גם שם בחוץ. מבחינתי, האתר הזה עזר לי להבין איך להתמודד טוב יותר עם חלק מהם לפחות. אולי אלה אותם אנשים שהורסים לי את האווירה כאן. לולא הם, אני לגמרי רואה את עצמי ממשיכה לשבת פה מדי פעם בכיף. אנשים שהופכים קהילה וירטואלית חברותית לאתר זימה מלוכלך שאף אחד לא יכול להיות בטוח אם מי שמולו מעוניין בו רק לסקס או מעבר. כן כן, גם בחוץ המצב לא מזהיר מהבחינה הזאת. הכול פרוץ, הכול זמין.. ואני חולמת על תקופות ישנות יותר בהן גברים ונשים התעסקו במין בגישה הרבה פחות אובססיבית מאשר עכשיו.

האתר הפך אותי לחזקה יותר. אני לא מתפשרת יותר עם שום גבר, לא פה ולא בחיי הוניליים. משחקי משחקים, פלייבויז חרטטנים, טיפשים, אני מכירה את כולכם. אני יודעת לקרוא גברים הרבה יותר טוב מבעבר. גם אם שוב אפול באיזה פח, יש לי את כל הכלים להתמודד איתכם ולהעיף אתכם לאלף אלפי עזאזל. חוץ מחרדת הביצוע שיש לי בכל הנוגע לדייטים, אני חושבת שאני משתפרת ופתוחה יותר להצעות (מונילים, עדיפות לקינקיים ביניהם חח..).



"The real me is a southern girl with her Levis on and an open heart
Wish I could save the world, like I was super girl
The real me used to laugh all night, lying in the grass just talking about love
But lately I've been jaded life got so complicated..

..Come and take me.
Love you, save me -
Like nobody else.
Now I can be myself
With you.."

http://www.youtube.com/watch?v=VWl7WjAtBME

לילה טוב וחג שמח,

מיס ביץ' :)

nomorenomore - חמודה
לפני 11 שנים
MissBitch21​(שולטת) - הכי חמודה D:
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י