סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 11 שנים. 7 בדצמבר 2012 בשעה 19:04

המשפט לקוח מאחד סיפורי "אהבה ראשונה" המצולמים של חברת סלקום, אבל אני מרגישה כמו דשה שמסבירה באובר תיאטרליות מהולה בצחוק שהיא לא תלך עם כל אחד. תמיד חשבתי שהיו לי סטנדרטים ושידעתי לסנן את השמוקים, אבל תמיד קל לנו ליפול לשמוקים המתוחכמים. אתן יודעות מי הם אותם בחורים חלקלקים שמצהירים על עצמם שהם רוצים קשר רציני, כאשר הם מעוניינים לדבר ולשמוע רק על עצמם (אלא אם הם שואלים אותך "מה את לובשת?", ומקווים שמדוברת בחוטיני, ביריות, ונעלי עקב). קשה לי להודות בזה שנפלתי לא פעם ולא פעמיים בפחים האלה, והייתי יכולה להשבע שמדובר בבחור טוב שאיכפת לו ממני. רק לאחרונה הבנתי עם אילו לוזרים, אידיוטים, ונצלנים יצאתי עד עכשיו, והחלטתי שלא עוד. החלטה קשה במיוחד, וזאת משום שהמיץ של הזבל נמשך אליי בכמויות לאחרונה.

למען האמת, אתמול פשוט חטפתי את הקריזה של החיים שלי על בחור מסוים שידיד שלי ניסה לשדך לי השבוע. הבחור היה מצחיק, חכם, ונראה טוב, אבל מה? מה כבר רע לי בבחור הזה? הוא לא מפסיק לרגע להצהיר איזה בחור מדהים הוא. בהתחלה חשבתי לעצמי שהוא צוחק או מנסה להצחיק אותי, אבל כל שיחה שלנו מתוך ארבע שיחות סבבה סביבו בסופו של דבר. בשביל ארבע שיחות של קרוב לשעה שהתקיימו במהלך חמישה ימים, מדובר כבר בהרבה יותר מדי ממה שאני מוכנה לספוג. הוא אמר שהוא ינסה לכלול אותי בשיחה הפעם, אבל הוא בקושי הקדיש לי חמש דקות וכל הזמן חיקה אותי כאילו אני חושבת שאני כזאת מדהימה. אממ.. אתה נוכח בשיחות שלנו בכלל שאתה מדבר עליי? בשלב מסוים פשוט התהפכתי עליו, ומבחורה שקטה שמקסימום צוחקת או מספרת בדיחה פה ושם הפכתי לכלבה. כן כן, יצאתי כלבה, ו-וואללה, אני גאה בעצמי. לא המטרתי עליו שלל קללות צבעוניות, אבל אמרתי לו כל מה שאני חושבת עליו ועל ההתנהגות שלו מולי. הוא ישר התחיל להתנצל ואמר שהמצב ישתנה, אבל אני כבר סימנתי כעוד שמוק שמעוניין רק בעצמו ובמה שקשור אליו. אני לא רוצה שאנשים יבטיחו לי דברים, אני רוצה שהם יעשו משהו שיגרום לי להאמין שהם באמת משקיעים את עצמם בעניין.

אני לא יודעת מה להגיד. אולי אני סוף סוף מתבגרת, ואני מבינה שהטיפוס המסוים הזה הוא לא מישהו שיתאים לי. יכול להיות שאני מבינה שהטיפוס החלקלק והשרמנטי הזה הוא לא מי שאני אמורה לסמוך עליו ולהתאהב בו, פשוט בגלל שאני יודעת שהוא יפגע בי או יאכזב אותי. אני מודעת לעובדה שאני נשמעת כאילו אני ניגשת לעניין הזה באופן שכלתני מאוד, וזאת כאשר רגש הוא לא דבר שקל לשלוט בו בטח ובטח שלא במודע. אני מצטערת, אבל מערכת יחסים היא עניין של ההדדיות. אם הוא מתנהג ככה כבר על ההתחלה ולא מפנה לי את המקום הכי קטן בשיחה אלא אם הוא מקניט אותי כמו ילד בן 12, אני כבר יכולה לצפות שהאגוצנטריות שלו תטפטף גם במערכת היחסים באותה מידה אם לא יותר. אני לא אומרת שאנחנו צריכים להקדיש שיחה שלמה עליי, אבל קאם און! ובאמת שזה ממש פוגע שאת מציגה את עצמך בפני בחור, והוא לא טורח לזכור פרטיים מינימליים כמו את עושה בחיים או איך את מבטאת את השם שלך. זה פשוט מעליב, וקשה לי להבליג על כזה חוסר עניין. טוב שהוא נזכר להתעניין בי רק אחרי שהשיחה התגלגלה לזה שאני פאקינג יושבת שם וצועקת עליו בטלפון שהוא לא יודע להתנהג.

אני לא חושבת שאני מבקשת יותר מדי מבחור בזה שאני מצפה שהוא יכלול אותי בשיחה, וסטנדרטים הם האקססורי הכי חשוב שיכול להיות לבחורה. לא משנה מי את, מה את מחפשת, או מה את עושה, מגיע לך כבוד מינימלי כבן אדם. מישהו שלא יתחשב בך בשיחה פשוטה על הא ועל דא, עלול גם שלא להתחשב בך בעניינים בעלי חשיבות גבוהה יותר. המינימום של המינימום הוא כבוד כלפי האדם שיושב מולך ומדבר איתך, כמו גם הנכונות להקשיב לו ולמה שיש לו להגיד.

לילה טוב וסוף שבוע נעים,

מיס ביץ' :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י