בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Not Another Teen Movie

אני לא כותבת לכם סיפורי סקס, לא חוויות שלי מהמיטה, ולא על היותי אוכלת חצילים במיונז. במיוחד לא האחרון, יש לי גבולות.

ראו הוזהרתם, אין כאן פורנו D:
לפני 8 שנים. 7 במרץ 2016 בשעה 11:34

יש משהו שמציק לי כבר הרבה זמן. מדובר בפלח אוכלוסייה בלתי מוסבר באתר הזה שרובו ככולו מחליט להתעלם לחלוטין ממה שבן אדם (במקרה הזה אני 😄 ) כתב בפרופיל שלו באופן מפורט ולהטריד אותו עם הצעות לא רלוונטיות. הניחו את דעתכם שדעתי האישית בנושא הפניות לא השתנתה מאז שעדכנתי את הפרופיל בפעם האחרונה, גם אם עברו מאז אי אילו שנים. אני לא מעוניינת בפניות, הכרויות, מפגשים מיניים, וסשנים עם אנשים זרים. כזאת אני, עוף מוזר. כן, מותר לי לשבת בצ'אט ולדבר עם אנשים שאני כבר מכירה כחברים ואנשים חדשים בצ'אט הכללי, גם אם יותר מעשרה מכם החליטו לתקוף אותי שאין לי זכות להמצא בו. מתי כלובי מינה אתכם לבאי כוחו שאתם אוסרים על אנשים להמצא במרחב מסוים רק בגלל שמטרותיהם לא משרתות את אלה שלכם? הוא לא, אז אני ממליצה לכם פשוט לעבור הלאה.

כמו כן, אני פשוט מתה על האנשים שמתעלמים במופגן מבקשה קטנה ופשוטה שכולה אומרת "לא, אינני מעוניינת.", וממשיכים להציע לי הצעות שאינן רלוונטיות. האין זה בזבוז הזמן היקר שלי ושלכם? אתם יכולים באותו משך זמן לנהל שיחה עם אדם שכן יחלוק את הרצון שלכם לקיום שלישיה, צפייה במאוננים וירטואליים, וכיוצא בזה. עצם הפניה שלכם מעידה עליכם כבני אדם יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם. כשמישהו מחליט לשים פס על דרישה פשוטה כמו שלי, אני רואה בן אדם שישבור גבולות של אחרים גם בדינמיקות לא וירטואליות. אתם מוזמנים לדמיין לעצמכם מה שאתם רק רוצים, אבל אני יודעת מראש שזה לא בן אדם שצריך לסשן או להיות בסיטואציות מיניות עם אחרים כשהוא עושה מה שהוא רוצה ודואג להתחשב רק בעצמו.

הו, והאצולה הכלובית שדואגת לשטוח בפניי את העובדה כי הפרופיל שלי מתנשא ואף מעליב! נטו כתוב שם במה אינני מעוניינת, ואני פוסלת כל הצעה שתבוא (פוטנציאלית וגם כאלה שחזרו על עצמן יותר מעשר פעמים) כי זה מה שאני רוצה. אני רוצה להתחבר לאתר, לשבת בצ'אט, לשוחח עם חברים, ולהמשיך הלאה בחיי. זכותי לדרוש כטוב ראות עיניי, ואין שם ולו משפט אחד מעליב. אני לא שופטת, מגנה, או עולבת באיש. אני מודיעה על חוסר העניין שלי מראש. קחו את זה כאזהרה ידידותית שאין טעם בפניה אליי.

בנוסף, עצם העובדה שאני מסרבת לקבל בברכה פניות לא הופך וגם לא יהפוך אותי לשדכנית סלאש מנהלת אתר הכרויות. אני אינדיבידואל, ואני לא אחפש לכם, נשלטים יקרים (כי מה לעשות שהם מי שפנו אליי בדרישות כאלה?) שלא טורחים למצוא בת זוג או דומינטריקס בכוחות עצמם, שולטות בין חברותיי. עשו לי טובה ועשו גם אחת לעצמכם, אל תבואו אליי בבקשות שאין לי כוונה להפוך למציאות. יש לי חיים גם אם אתם בטוחים אחרת מאיזושהי סיבה מופרכת.

יום נעים,

מיס ביץ' 3>

מעוך​(נשלט) - הלו יא גיברת! דיי להתנשא על כולם נו :q
לפני 8 שנים
MissBitch21​(שולטת) - כן, אני כזאת מתנשאת פפפפףףףף חח
לפני 8 שנים
מעוך​(נשלט) - כבר מהרגע הראשון ראיתי שאת מסתכלת ככה על כולם מלמעלה
לפני 8 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - לזה שכתב פה תגובה טפשית שנמחקה- איך אתה היית מרגיש לו היית מוטרד ומוצף בדרישות מעליבות ופתאטיות? אל תדון אדם לפני שעמדת במקומו.
לפני 8 שנים
MissBitch21​(שולטת) - הוד רוממתו חסום מלהגיב.
אני רוצה להיות "חצי טון מרמור וזעקה לתשומת לב" בלי הפרעות חיצוניות :)
לפני 8 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - התקשיתי להבין איך אפשר לדבר על זעקה לתשומת לב כאשר הפרופיל זועק לא לקבל תשומת לב. אבל מרמור זה שווה... אגיש לישיבת המערכת לקראת אישור הפוסט הבא שלי בבלוג.
לפני 8 שנים
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי} - סליחה גיברת!
את לא יכולה להיות פה ולא לרצות כל שולט/נשלט/מתחלף שנקרה בדרכך, זה פשוט נוגד את חוקי הפורמט.
אז סליחה, במטוטא ממך, נא לציית לחוקים!
Or else....
וכו'...
לפני 8 שנים
MissBitch21​(שולטת) - רק כי אתה אמרת לי אני אתייחס לכל אחד חח :)
לפני 8 שנים
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי} - Ohhhhhhh
So you DO love me
P:
לפני 8 שנים
דוד הבלוק - וואלה אני לא זה ולא זה ולא זה
אני דוד
אבל קרתי את הפרופיל ו וואלה אחלה פרופיל
את נשמה טובה וחזקה
ומי חושב אחרת שיפסיק לחשוב
למה המחשבתיות לא טובה לו
תמשיחי לעסות מה בא לך ואיך שבא לך
לפני 8 שנים
נח השישי - :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י