סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Signals

לפני 5 חודשים. 10 בדצמבר 2023 בשעה 15:56

כמה רחוק הולכים

בשביל מי ששייכים לו?

 

שמישהו יגיד לי

איפה עובר

הגבול.

תסבירו לי

איך אפשר לעזוב

את מי שמסרב לשחרר

בידיעה שכרגע

כולי שלו.

 

מה הפואנטה

של שליטה מנטאלית

אם כל מה שהיא

בראש

ואני צריכה גם

גוף.

 

אבל הוא מצליח

לגעת בכל הנקודות

הכי עמוקות,

לגרום לי לרצות להיות

ילדה טובה

שלו.

 

והמשחק הטיפשי הזה

שואב אותי עמוק

לתוך התלות

ההתמכרות

האובססיה

השייכות.

 

משתמשת בו כתירוץ

שידאג שלא אפול

אבל

חייבת להכיר מישהו אחר

כדי שיהיה לי תירוץ

לעזוב

לפני ששני תאי המוח האחרונים שלי

ייעלמו לגמרי בכוס 🤦

Firebird - אני חושב שנכון לך לעשות מה שיעשה לך טוב ואם זה מה שטוב לך אז תישארי שם. אבל הוירטואליה היא פעמים רבות אשליה שגורמת לנו להיסחף אחרי הפנטזיה... ואי אפשר להגשים את עצמנו ואת הצרכים שלנו שם על המסך. אנחנו בני אדם ולא ביטים, ואנחנו צריכים מגע וריח וכימיה ומבט אמיתי בעיניים, ולנגב דמעות, וחיבוק ונשיקה וזיון ועוד כל כך הרבה דברים שהמסך לא נותן לנו...אז אני הייתי מגדיר שההמשך של הקשר יהיה רק אם הוא יגשים את עצמו...ולא שורף את עצמי ואת זמני והאנרגיות שלי על המסך והפנטזיה...ושוב זה שלך ותחשבי מה יעשה לך יותר טוב...
לפני 5 חודשים
סבלנות​(סדיסט) - רק מהטקסט הזה ומהטקסט הזה בלבד - חשוב להגיד שהתמסרות היא עד הסוף מתוך שלמות ממקום פנימי אם את לא שלמה אסור לתת את המפתחות לאדם אחר.
זה רק יעשה יותר נזק.
לפני 5 חודשים
שולט בך בכבוד - כמה רחוק הולכים בשביל מי ששייכים לו? זה תלוי רק בך, לא? זה תלוי במה המשמעות של שייכות מבחינתך, מה היא פותחת בך ומוציאה ממך, מה את מוכנה לעשות כדי להרגיש שייכת ובעיקר בשביל מי שאת שייכת לו, מה הדלת הזאת אצלך ומבחינתך בין מישהו לבין מישהו שאת שייכת לו, שזה טייטל עם משמעות לדעתי,מבחינת שני הצדדים.

סך הכל, נשמע שהוא בחור עם מזל, אם את מרגישה שייכת ואובססיבית אליו ככה ונותנת לו להיכנס ולגעת הכי עמוק, גם אם זה בראש, זה לא פחות חזק ואמיתי מאשר להיכנס לגוף לפעמים.

שליטה מנטלית היא באמת רק בראש? הראש לא משפיע על הגוף? הראש לא סוחף את הגוף אחריו, מעורר אותו, מכבה אותו, דורך אותו, מכין אותו? בסוף גם עונג וכאב, חום וקור, מגע, קולות ותמונות שאנחנו רואים וחווים פיזית, הם אותות חשמליים במוח.
ואם את צריכה ורוצה גם גוף, למה לא להגיד לו את זה, לצרף את הגוף, לתת לו את הגוף שלך כמו שאת נותנת לו את הראש שלך?

ואני מניח שאם הוא גורם לך לרצות הילדה הטובה שלו, ונוגע בכל הנקודות הכי עמוקות, אז הוא מקשיב לך וקורא אותך, את התגובות והרצונות שלך, החששות והפחדים, השאיפות והפנטזיות, משקיע זמן בך ובלהכיר אותך, נשמע שזה משהו שעושה לך טוב והצליח להיכנס יותר עמוק מאחרים, לגרום לך להשתחרר ולהיפתח, אז נשמע לי שזה חיובי.

רשמת שהוא שואב אותך לתוך התלות, השייכות והאובססיה, אבל לא רשמת אם שה משהו טוב, בכלל ובעיקר לך, אם זה משהו שאת רוצה לחוות או שלא וזה רע מבחינתך, רק שתעני לעצמך על זה תוכלי להחליט מה המשמעות שלצשה מבחינתך ובעיקר אם זה "משחק" באמת או דווקא משהו אמיתי וחזק.


לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י