זה מתחיל ככה:
"בערב מתקבלת הודעת SMS מקופ"ח (מצורפת תמונה) שהבדיקה יצאה שלילית. כמובן שהתקשרנו למחלקה להבין איך זה יכול להיות ומסבירים לנו שכנראה הבדיקה השנייה היא טעות כי כל הממצאים מראים שיש לו קורונה בוודאות. במקביל, המצב ממשיך להחמיר."
ממשיך ככה:
"רופאים מאשימים: "חולי קורונה בבית החולים וולפסון הוזנחו - ומתו"
"מחלקת מונשמים ריקה מאחיות, מדי חמצן תקולים ומסכני חיים, ומטופלים שזועקים שעות לעזרה - ואין עונה" • באופן חסר תקדים התייצבו 9 רופאים ממחלקת הקורונה בוולפסון בפני ההנהלה, ואמרו: ככה - אי אפשר להמשיך • "מקווים שייערך תחקיר אמיתי בעקבות התלונות"
נגמר ככה:
אברהם לינקולן, אמר פעם:
"אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לשקר לכל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן".
הסרטון שיוטיוב לא מסכימים שיופיע אצלהם.
העלתי את הסרטון בעצמי ליוטיוב ויוטיוב מחקו אותו תוך כמה דק', לפחות יש אותו בפייסבוק:

