מהדברים שלא יגיעו אליכם דרך התשקורת בישראל.
דרמה בשידור חי - אחות התמוטטה בשידור חי דק' לאחר שקיבלה את החיסון
ביוטיוב כמובן חתכו את הקטע שהיא מקבלת את החיסון לפני (אחרת כבר היה מחוק) - הוידאו המלא נמצא כאן;
מן הראוי שאציין את התגובה שלה, של בית החולים ושל CDC
"זה פשוט היכה אותי פתאום, הרגשתי שזה מתרחש. הרגשתי קצת מבולבלת, אבל אני מרגישה בסדר עכשיו, והכאב בזרועי נעלם"
עד מהרה היא התאוששה ושוחחה שוב עם WTVC ואמרה שיש לה מצב בו היא לעיתים קרובות מתעלפת כאשר היא חשה בכאב.
"זה נפוץ עבורי" אמרה.
WTVC דיווח כי הרופאים ב- CHI Memorial אמרו כי פרק ההתעלפות אינו קשור לחיסון המיוצר על ידי פייזר.
תגובת ה- CDC : התעלפות אינה תגובה נדירה לחיסונים מכל הסוגים, לרוב כתוצאה מחרדה או כאב.
נצא בהנחה שזה נכון והבחורה מתעלפת לעיתים קרובות כאשר היא חשה כאב,
למה להשתמש בה לראיון בשידור חי לפירסום חיסון שכואב?
עכשיו יש כאן שתי אופציות: או שהם ממש מטומטמים, או שהם חושבים שהציבור מטומטם (והם לצערי לא טועים)
ולגבי כל שאר התגובה שלהם - די לחכימא ברמיזא
וזה ממש הצחיק אותי

