ישראל תעביר לפייזר מידע על המתחסנים ותופעות הלוואי, ללא פרטים מזהים מלאים, ותקבל בתמורה כ-10 מיליון מנות חיסון • גם ארגון הבריאות העולמי יקבל את הנתונים, ומשלחת מטעמו תגיע לארץ בקרוב • מה עוד מסתתר בהסכם עם פייזר?
דני זקן, גלובס
ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף אמש את הסיבה המרכזית לקבלת החיסונים המהירה בישראל, מצד חברות פייזר בעיקר וגם מודרנה, הסיבה שבגללה, ישראל תוביל את העולם ביציאה מהמגפה כבר בעוד חודשיים וחצי.
ישראל תשמש למעשה כמעבדת ניסוי עולמית גדולה, שמסקנות המחקר העצום הזה ישמשו לקביעת אסטרטגיות חיסון בשאר המדינות וגם ישמשו את החברות להמשך המחקר והפיתוח של חיסונים לקורונה ולתרופות אחרות.
ועוד
בואו נקווה שהניסוי יצליח.
מחזיק לכם אצבעות.
נ.ב. אל תגידו שלא אמרתי לכם , איי שם ב- 23 לדצמבר.
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=1091294&blog_id=47932
*יש לי כל כך הרבה מה לכתוב אבל אני מחזיק את עצמי, למען הבריאות הנפשית שלכם :)
בינתיים, התהוות של דיקטטורה בישראל
וזה מהפוסט הקודם:

